Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Tournament] MU's TV Personage Toernooi [FINALE]

vinnypassy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 153
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

9a4g1t.png

UITSLAG

Het pleit is ook beslecht in de halve finales. Hoewel Bart lang voorstond, was de eindsprint van Stewie indrukwekkender en leidde het zelfs tot een overwinning voor de held van Family Guy. Sheldon had verrassend weinig moeite om Charlie uit te schakelen.

Stewie 11 - 6 Bart

Charlie 4 - 11 Sheldon

FINALE

Nu gaat het erom, nu zijn we beland op het punt waar we zo lang naartoe hebben gewerkt: de finale. Stem op jouw favoriet om te bepalen wie het MU's TV Personage wordt. Have fun!

StewieGriffin-1.jpg?t=1302255512 VS SheldonCooper.jpg

HOE TE STEMMEN?

Net zo simpel als altijd, je kiest de personage die je wilt, neemt de link van het plaatje, en zet die als stem in je post. Doe het wel even zo, dan is het voor mij en Lange makkelijk tellen.

SheldonCooper.jpg

Wederom geen deadline: als de tijd rijp is zal Lange of ik gaan tellen om de winnaar bekend te maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mochten die eer stemmen de doorslag geven dan tel ik ze niet mee. Stem gewoon op het beste personage jongens, dat is het beste voor het verloop van het toernooi. En met nog 1 laatste ronde lijkt het me jammer om nu ''gek'' te gaan doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites