Mentos Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Geen Barney :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2011 UITSLAG Het pleit is ook beslecht in de halve finales. Hoewel Bart lang voorstond, was de eindsprint van Stewie indrukwekkender en leidde het zelfs tot een overwinning voor de held van Family Guy. Sheldon had verrassend weinig moeite om Charlie uit te schakelen. Stewie 11 - 6 Bart Charlie 4 - 11 Sheldon FINALE Nu gaat het erom, nu zijn we beland op het punt waar we zo lang naartoe hebben gewerkt: de finale. Stem op jouw favoriet om te bepalen wie het MU's TV Personage wordt. Have fun! VS HOE TE STEMMEN? Net zo simpel als altijd, je kiest de personage die je wilt, neemt de link van het plaatje, en zet die als stem in je post. Doe het wel even zo, dan is het voor mij en Lange makkelijk tellen. Wederom geen deadline: als de tijd rijp is zal Lange of ik gaan tellen om de winnaar bekend te maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 BAZINGA! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2011 Duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 BAZINGA! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Eitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Sheldon zal toch wel winnen, dus voor de eer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Sheldon zal toch wel winnen, dus voor de eer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Kan die andere gast echt niet uitstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Al die mensen die voor de eer gaan stemmen kunnen nog wel 'ns problemen gaan opleveren ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Mochten die eer stemmen de doorslag geven dan tel ik ze niet mee. Stem gewoon op het beste personage jongens, dat is het beste voor het verloop van het toernooi. En met nog 1 laatste ronde lijkt het me jammer om nu ''gek'' te gaan doen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Stemde niet echt voor de 'eer', dacht alleen dat Stewie niet meer zou winnen. Maar ik ben echt voor Stewie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Ik denk dat Stewie een goede kans maakt hoor, Family Guy heeft een groter publiek dan TBBT, en dat is voor veel wedstrijden hier toch de doorslag geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Ik denk dat Stewie een goede kans maakt hoor, Family Guy heeft een groter publiek dan TBBT, en dat is voor veel wedstrijden hier toch de doorslag geweest. Precies, anders had Ari Gold allang gewonnen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Ik stem op Stewie omdat hij een held is en ik die andere niet uit kan staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Ja, jou stem was ook de enige serieuze als je de comments eronder leest. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Zijn allebei bazen. Maar Stewie is opper baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten