vinnypassy Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2011 Of we hadden komedie beter kunnen schrappen om alleen de echte personages over te houden. :nee: ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 juni 2011 Share Geplaatst 28 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 28 juni 2011 Share Geplaatst 28 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 juni 2011 Share Geplaatst 28 juni 2011 Of we hadden komedie beter kunnen schrappen om alleen de echte personages over te houden. :nee: ;) ga nou niet beweren dat Barney geen held is :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2011 Held: ja. Beter dan Tony Soprano, Vic Mackey, zeker 3 personages van The Wire, House, Sheldon, Bart en Homer Simpson, House, Benjamin Linus, John Locke, Don Draper, een handjevol karakters uit Carnivale (wat kennelijk niemand nog heeft gezien helaas, maar als jullie dit hebben gezien zijn jullie het met me eens :)), Ari Gold of Chris Moltisanti: nee. Vind ik. ;sm; Edit: oh Lange, je mag je handjes laten wapperen, ik ga in een hoekje zitten huilen. :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 ff trollen hoor :cab: Omar Little Al Bundy Samson van Carnivale Coach van Cheers Sam Axe Ari van Entourage LORD FLASHHEART ok, sorry, ik hou al op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 (1) Stewie, het is en blijft een prachtig ventje (2) Sheldon, bij gebrek aan beter (3) Barney, GEWELDIGE VENT _O__O_ Wat heeft die vent toch prachtige versiertrucs in HIMYM (4) Tony, 100x beter dan een drugsverslaafde sexaholic (i@ Vinny, ik stuur je nog mijn eisen( :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 ff trollen hoor :cab: Omar Little Al Bundy Samson van Carnivale Coach van Cheers Sam Axe Ari van Entourage LORD FLASHHEART ok, sorry, ik hou al op Walter White. :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Kom op, laat Stewie winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Oeps.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Kwartfinale, de uitslag! Jawolh, bijna iedereen heeft gestemd, dus ben ik gaan tellen. En wat gebeurt er dan, er vallen mensen af. De winnaars zullen niet door iedereen gedeeld worden, en persoonlijk vind ik het jammer dat uiteindelijk maar 2 van de 4 genres in de halve finale vertegenwoordigd zijn. Maar, dat is een les voor volgend jaar. Dus, speciaal voor jullie. De uitslag van de kwartfinale. VS 9-13 VS 4-17 VS 12-10 VS 8-12 En dat brengt ons dus op de volgende 4 halve finalisten, 2 vanuit het comedy genre, en 2 vanuit het animatie genre. Verre weg de meest populaire genres, wat ook in de voorrondes gebleken is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Whut!? House weg. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 House weg ;e. Nouja, alle hoop op Jim Parsons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 De halve finale Na maanden lang stemmen tellen, formats bedenken, topics openen is het dan bijna zover, nog 1 ronde zijn we verwijderd van de finale, en die ronde gaan we nu afwerken. De Loting V.S V.S Een mooie loting, waardoor we in ieder geval een finale krijgen tussen 2 verschillende genres. Word het Stewie voor animatie of toch good old Bart Simpson. En is Charlie Sheen de echte comedyheld, of gaan de mensen toch voor Sheldon Cooper. We zullen het snel weten. Hoe te stemmen? Net zo simpel als altijd, je kiest de personage die je wilt, neemt de link van het plaatje, en zet die als stem in je post. Doe het wel even zo, dan is het voor mij en Vinny makkelijk tellen. Duidelijk toch lijkt me? Mooi! Dan is het nu tijd om te stemmen! Wederom geen deadline, we hebben de tijd, we hoeven niet meer veel te tellen, dus we wachten wel tot of Vinny, of ik er tijd voor heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2011 Doe deze dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Pleur op met je Charlie Sheen en The Simpsons :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten