Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Tournament] MU's TV Personage Toernooi [FINALE]

vinnypassy

Aanbevolen berichten

9a4g1t.png

UITSLAG

Bart Simpson (The Simpsons) 19 - 3 Sylar (Heroes)

Joey Tribbiani (Friends) 9 - 13 Sheldon Cooper (The Big Bang Theory)

Horatio Caine (CSI: Miami) 8 - 12 John Locke (Lost)

Barney Stinson (How I Met Your Mother) 13 - 9 Homer Simpson (The Simpsons)

Randy Marsh (South Park) 4 - 18 Charlie Harper (Two And A Half Men)

Dr. Gregory House (House) 12 - 6 BA Baracus (The A-Team)

Anthony DiNozzo (NCIS) 4 - 16 Tony Soprano (The Sopranos)

Jack Bauer (24) 5 - 17 Stewie Griffin (Family Guy)

Sylar.jpgJoeyTribbiani.jpgHoratioCaine.jpgHomerSimpson.jpg

RandyMarsh.jpgBABaracus.jpgAnthonyDiNozzo.jpgJackBauer.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 153
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

9a4g1t.png

KWARTFINALE

Dr. Gregory House (House) - Stewie Griffin (Family Guy)

John Locke (Lost) - Sheldon Cooper (The Big Bang Theory)

Bart Simpson (The Simpsons) - Barney Stinson (How I Met Your Mother)

Tony Soprano (The Sopranos) - Charlie Harper (Two And A Half Men)

DrGregoryHouse-1.jpg?t=1304536030 VS StewieGriffin-1.jpg?t=1302255512

JohnLocke-1.jpg?t=1304536031 VS SheldonCooper.jpg

BartSimpson.jpg?t=1301216157 VS BarneyStinson.jpg

TonySoprano-1.jpg?t=1304536032 VS CharlieSheen.jpg

HOE TE STEMMEN?

Het liefst zouden we jullie als volgt zien stemmen: plaats de plaatjes van jouw favorieten naast elkaar, zoals hieronder te zien is. Dat maakt het tellen voor ons lekker gemakkelijk. :)

BartSimpson.jpg?t=1301216157JoeyTribbiani.jpgcaine.jpg?t=1302256071BarneyStinson.jpg

DEADLINE

Dit keer geen deadline. Als wij tijd hebben en denken dat nagenoeg iedereen wel gestemd heeft, zullen we gaan tellen en de volgende ronde plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DrGregoryHouse-1.jpg?t=1304536030SheldonCooper.jpgBartSimpson.jpg?t=1301216157TonySoprano-1.jpg?t=1304536032

1. Met House heb ik niet heel veel, maar met Family Guy nog minder. Best makkelijk dus, want House rockt wel.

2. Hoewel Locke één van mijn favoriete geschreven karakters ooit is, is Sheldon nog nét wat toffer.

3. Deze vind ik best lastig. Bart Simpson is legendarisch, Barney is tof. Met The Simpsons heb ik minder, met HIMYM veel meer. Maar goed, het gaat om het karakter en dan wint Bart het toch wel van Barney (omdat Barney en HIMYM minder aan het worden is).

4. Appeltje, eitje. Charlie is best leuk hoor, maar kan écht niet tippen aan Tony. No way. Al vrees ik wel voor de mening van de rest hier. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

StewieGriffin-1.jpg?t=1302255512SheldonCooper.jpgBartSimpson.jpg?t=1301216157CharlieSheen.jpg

1. Stewie draagt Family Guy net zo erg als House dat bij zijn serie doet, maar House vind ik zelf eigenlijk heel erg vaak herhalen van het concept, wat Family Guy minder doet. Vooral het laatste seizoen was daar heel sterk.

2.Sheldon, duidelijk.

3. Zie Vinny hierboven.

4. Sorry Vinny, maar ik kan gewoon niet mijn persoonlijke voorkeur aan de kant zetten omdat ik de andere serie niet gevolgd heb. Als ik hem gezien had, dan had ik misschien heel anders gereageerd. Maar voor nu gaat mijn stem naar Charlie.

Duidelijk te zien waar mijn voorkeur qua series ligt, is ook niet zo gek. Van de 18 die ik er volg zijn er 15 comedy's (sommige met een lichte drama tint (Entourage, Weeds)) en 3 misdaad drama's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb tot hier geteld, dus dat komt wel goed. Verwacht niet veel extra stemmen nog. Of jij moet nog in wanhoop PM's gaan versturen. Kan wel zeggen dat we beter door hadden kunnen gaan met het comedy genre tot er 1 overbleef. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites