delichris Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 1 uur geleden zei Socrates: Toch wel mooi dat er in deze c-sport die alleen in Nederland zo leeft ineens een random Zweed is die met een beetje toewijding al die suffe Hollanders eruit weet te schaatsen. Dat het alleen in Nederland leeft is niet waar. Dan volg jij het schaatsen totaal niet. In Canada leeft het ook en zeker ook in Noorwegen en dan niet te vergeten Japan. Duitsland nu minder, maar die hadden ook een goede fanbase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Die Van der Poel is wel echt een legend hoor, ook al ben ik Nederlander kan ik echt wel van hem genieten, zowel van zijn prestaties als zijn interviews. Jammer dat er geen 10.000 op hoogte wordt gereden deze weken want je ziet dat dit eigenlijk nog te kort is voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Ik ben toch benieuwd wat Leerdam nu dacht te horen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 december 2021 Share Geplaatst 26 december 2021 Op de 1000m vrouwen Leerdam, A de Jong en Wüst dus 1,2,3 en alle drie wel zeker van de OS. Op de 5km zet Sven een hele mooie tijd neer van 6:12:29. Het ijs lijkt zwaar en ik ben zeer benieuwd wie hier onder gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Kramer heeft weer geluk met z'n aanwijsplek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Mooi om Kramer en Wust nog even te zien schitteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 3 uur geleden zei MisterX: Kramer heeft weer geluk met z'n aanwijsplek Geluk wil ik het niet noemen, hij heeft voor de ploegenachtervolging een unieke kwaliteit dus is het logisch dat hij meegaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 4 uur geleden zei MisterX: Kramer heeft weer geluk met z'n aanwijsplek Dat is geen geluk. Kramer is de motor van de ploegenachtervolging en daar kunnen ze eerder goud meepakken dan met Ntab. Zo simpel is het. En hij kan altijd nog verrassen op de 5km en wie weet op de mass start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Die N'tab heeft niet echt geluk in zijn carrière mbt Olympische spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 1 uur geleden zei timpy00: Die N'tab heeft niet echt geluk in zijn carrière mbt Olympische spelen. Moet hij maar de volgende Spelen een Nuisje doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 19 uur geleden zei rich ruzzian: Moet hij maar de volgende Spelen een Nuisje doen. Dat zal hem nooit lukken. Het is een 500 meter man en geen 1000m man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 29 minuten geleden zei delichris: Dat zal hem nooit lukken. Het is een 500 meter man en geen 1000m man. Je snapt dus niet helemaal met wat ik bedoel. Nuis werd olympisch kampioen nadat hij 2x de spelen gemist had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Je snapt dus niet helemaal met wat ik bedoel. Nuis werd olympisch kampioen nadat hij 2x de spelen gemist had. Eén keer pas hoor. Hij miste die van 2014. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 1 minuut geleden zei delichris: Eén keer pas hoor. Hij miste die van 2014. Nope. 2010 werd hij eruit gekegeld: https://sportnieuws.nl/schaatsen/verhaal-pechvogel-kjeld-nuis-pyeongchang-eindelijk-echt-laten-zien/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Nope. 2010 werd hij eruit gekegeld: https://sportnieuws.nl/schaatsen/verhaal-pechvogel-kjeld-nuis-pyeongchang-eindelijk-echt-laten-zien/ En dat was vrij normaal net als nu met Snel. Maar Ntab zal nooit een Olympische titel halen. Daar is hij niet goed genoeg voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 1 minuut geleden zei delichris: En dat was vrij normaal net als nu met Snel. Maar Ntab zal nooit een Olympische titel halen. Daar is hij niet goed genoeg voor. Heeft hij dus wel gewoon 2x de spelen gemist. En daar doelde ik op. Vind het wel krom dat er van 1 land maximaal zoveel schaatsers mee mag doen. 2 of 3 per afstand onafhankelijk van de namen is wat mij betreft beter. Maarja is bij meer sporten het geval dat er bij de Spelen een maximaal aantal mag meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 17 minuten geleden zei rich ruzzian: Heeft hij dus wel gewoon 2x de spelen gemist. En daar doelde ik op. Vind het wel krom dat er van 1 land maximaal zoveel schaatsers mee mag doen. 2 of 3 per afstand onafhankelijk van de namen is wat mij betreft beter. Maarja is bij meer sporten het geval dat er bij de Spelen een maximaal aantal mag meedoen. Het is inderdaad apart, maar het is niet anders. Dit heeft volgens mij ISU bepaald en niet IOC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Jullie voelen elkaar lekker aan hè? Babylonische spraakverwarring dit. Lekker man. Ik vind met name de beslissing Bosker opvallend. Al snap ik het belang van de ploegenachtervolging wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 50 minuten geleden zei Arezo: Jullie voelen elkaar lekker aan hè? Babylonische spraakverwarring dit. Lekker man. Ik vind met name de beslissing Bosker opvallend. Al snap ik het belang van de ploegenachtervolging wel. Die is zeker opvallend, maar wie zou je dan als derde man moeten hebben voor de ploegenachtervolging? Een Bergsma is mij te traag in het eerste stuk. De opmerkingen van Roest begrijp ik wel, maar die ploegenachtervolging levert een zekere plak op uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Arezo: Jullie voelen elkaar lekker aan hè? Babylonische spraakverwarring dit. Lekker man. Ik vind met name de beslissing Bosker opvallend. Al snap ik het belang van de ploegenachtervolging wel. Ja ging weer lekker idd. Probleem met Bosker, is dat een rijder in de ploegenachtervolging mee moet doen op een individuele afstand. Ook eigenlijk belachelijke regel. 4 januari 2022 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 maart 2022 Share Geplaatst 13 maart 2022 Eindsprint weer van Schouten zeg, chapeau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Toch wel mooi om iemand uit je eigen woonplaats eens iets te zien winnen. Mijn ouders hebben een heel heel klein beetje via de zaak mee gesponsord (#howcanimakethisaboutme) in zijn eerste jaren, dan volg je zo'n kerel toch met wat meer belangstelling. Hij kreeg best wel wat pech afgelopen jaren en dan nu gewoon de 500 meter winnen met zo'n opening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Die Stolz is wel een fenomeen al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Ongelooflijk snel zeg, de tering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 16 minuten geleden zei aron24: Die Stolz is wel een fenomeen al. Of hij het waar gaat maken is de vraag, maar lijkt nu op weg om de op 1 na beste schaatser ooit te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten