Niejo101 Gepost March 8, 2016 Share Gepost March 8, 2016 Martina Sablikova heeft zich vandaag afgemeld voor de WB finale in Heerenveen wegens een lichte dijbeenblessure... het zou nu me niets meer verbazen als ook daar een aap uit de mouw gaat komen.... Hoop het niet, maargoed... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost October 29, 2016 Share Gepost October 29, 2016 Het seizoen is weer begonnen! Kramer de 5000 en 1500 gewonnen in prima baanrecords. Patrick Roest, piepjonge trainingsmaat van Kramer, ook naar de WB in Azië op de 1500 en 5000. Schijnt een fantastisch all-round talent te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost March 12, 2017 Share Gepost March 12, 2017 https://www.trouw.nl/home/ard-schenk-shorttrack-overvleugelt-het-langebaanschaatsen-~a0b3de31c/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 11, 2018 Share Gepost March 11, 2018 Kramer is echt niets dit jaar. Die is naar mijn idee over de top. Wel een verrassende winnaar, al heeft Roest wel geluk gehad, anders had hij niet gewonnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bril_idioot Gepost March 12, 2018 Share Gepost March 12, 2018 Ik geloof niet dat hij over zijn top is. Het is dit jaar met vlagen zoveel slechter dan de voorgaande seizoenen dat het bijna niet (enkel) te maken kan hebben met dat iemand te oud wordt. Aftakeling gaat echt niet zo snel. Ik denk dat er iets anders aan de hand is wat veel zwaarder meeweegt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost March 12, 2018 Share Gepost March 12, 2018 Hij won ook nog gewoon met overtuiging de 5km op de OS.Dat doe je niet als je over de top bent.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost March 12, 2018 Share Gepost March 12, 2018 Kramer is echt niets dit jaar. Die is naar mijn idee over de top. Wel een verrassende winnaar, al heeft Roest wel geluk gehad, anders had hij niet gewonnen. Hij heeft toch wel een paar medailles gehaald op de spelen, dat kun je niet als je niets bent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 12, 2018 Share Gepost March 12, 2018 Hij heeft toch wel een paar medailles gehaald op de spelen, dat kun je niet als je niets bent. Voor mij was hij op de spelen al een verrassende naam, dus ik zie hem dit seizoen als verrassing. Had jij deze prestaties aan het begin van het schaatsseizoen van hem verwacht? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 12, 2018 Share Gepost March 12, 2018 Als je het schaatsen een klein beetje hebt gevolgd dan had je geweten dat Patrick Roest er echt wel aan zat te komen. Mistte in 2016 het WK Allround omdat een andere Nederlander op een groot toernooi was gevallen (ik geloof Stroetinga), waardoor Nederland een startbewijs minder kreeg. Vorig jaar pakte hij ook al zilver achter Kramer en voor Blokhuijsen, dus dit komt niet volledig uit het niets in mijn ogen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost March 12, 2018 Share Gepost March 12, 2018 Had jij deze prestaties aan het begin van het schaatsseizoen van hem verwacht? Ja, vorig jaar 2e geworden, maar doelde eigenlijk op Kramer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denny Gepost March 12, 2018 Share Gepost March 12, 2018 Heb dit weekend toevallig twee interviews met Roest gezien, dat had zo een voetballer kunnen zijn met al die clichés en open deuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost March 12, 2018 Share Gepost March 12, 2018 @MisterX is typisch zo ene die iets totaal niet volgt, maar wel vooraan staat om iemand af te maken en meteen conclusies te trekken, triest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost March 12, 2018 Share Gepost March 12, 2018 Ben echt nog ongeveer 1,5 uur van slag geweest na die 10km. Wat ongelofelijk zuur voor Pedersen zeg. Met afstand de beste dit toernooi en dan door zo'n gekke fout de titel verspelen. Hoop dat dit niet zo in z'n hoofd gaat zitten dat hij dit niveau niet meer haalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 12, 2018 Share Gepost March 12, 2018 [quote name='Pino']@MisterX is typisch zo ene die iets totaal niet volgt, maar wel vooraan staat om iemand af te maken en meteen conclusies te trekken, triest.[/QUOTE] Pino is typisch zo ene die zomaar wat roept over mensen die hij totaal niet kent, omdat hij stoer wil doen. Triest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost March 12, 2018 Share Gepost March 12, 2018 Pino is typisch zo ene die zomaar wat roept over mensen die hij totaal niet kent, omdat hij stoer wil doen. Triest. Je volgt het schaatsen niet anders wist je wel wie Roest was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost January 3, 2019 Share Gepost January 3, 2019 Lees net dat Paulien van Deutekom is overleden. Wat afschuwelijk zeg. 37 Jaar, kindje van een jaar oud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 3, 2019 Share Gepost January 3, 2019 Veel te jong inderdaad. Wist ook helemaal niet dat ze zo ziek was joh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost January 12, 2019 Share Gepost January 12, 2019 Kramer verrassend sterk zeg. Kan gewoon de strijd met Roest aan. Pedersen staat er ook nog mooi bij, superspannend morgen. Denk wel dat Pedersen te kort zal komen voor de titel, gezien zijn 5 vandaag en de 10 die morgen nog komt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 12, 2019 Share Gepost January 12, 2019 Hopen dat Roest hem pakt. Leerdam ook al verrassend dichtbij de Europese Top. Nu al 4e plek overall met heel goede 1.000 meter. Benieuwd of ze nog op het podium kan eindigen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chimpa Gepost January 16, 2019 Share Gepost January 16, 2019 Ik vind het eigenlijk wel een rare volgorde dat het EK sprint en allround net achter de rug zijn, en over anderhalve week dan de NKs zijn. Daargelaten, enorm veel zin in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 3, 2019 Share Gepost March 3, 2019 Of je rijdt opeens twee wereldrecords tijdens een WK allround... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 4, 2019 Share Gepost March 4, 2019 Kramer volgens mij in tijden niet zo ruim geklopt trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 4, 2019 Share Gepost March 4, 2019 Tijdperk Kramer is grotendeels voorbij. Zijn rug begeeft het. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 11, 2019 Share Gepost March 11, 2019 Op 4-3-2019 om 00:56 zei Kokkie: Tja. Doping he. Is nooit schoon geweest. Hoe zit het met alle wereldrecords van afgelopen weekend? Zit er een schoon record tussen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chimpa Gepost March 11, 2019 Share Gepost March 11, 2019 Wat een wanvertoning van de Russen na zo´n indrukwekkend weekend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts