Lenstra Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 7 uur geleden zei delichris: Hoeveelste was hij ook alweer op de 5km? Hij kan zich nu helemaal richten op de 5km en de teampursuit zoals hij zelf aangaf. En volgens mij krijg ik een deja vu omtrent het stoppen van Kramer. Dit was ooit het geval met Ritsma en die kwam ook iedere keer weer terug. En zolang men plezier heeft in de sport waarom dan stoppen? Tweede, paar seconden achter Roest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 @Abe klopt maar was meer sarcastisch bedoeld. Aangezien men hier zegt dat Kramer moet stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 14 minuten geleden zei delichris: @Abe klopt maar was meer sarcastisch bedoeld. Aangezien men hier zegt dat Kramer moet stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 2 uur geleden zei delichris: @Abe klopt maar was meer sarcastisch bedoeld. Aangezien men hier zegt dat Kramer moet stoppen. Nouja, het is enkel MisterX en in hoeverre je je daar wat van moet aantrekken is nog maar de vraag natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 De wegzetbeurten van Ratajski zijn tot nu toe nog vrij matig, waar Bunting dan vaker zijn betere beurt van de leg gooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 7 minuten geleden zei MetalMichael: De wegzetbeurten van Ratajski zijn tot nu toe nog vrij matig, waar Bunting dan vaker zijn betere beurt van de leg gooit. Ik wist niet dat er legs waren met schaatsen Nog een beetje last van gisteravond ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Neuh, topic eronder aangeklikt en verder niet meer gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 42 minuten geleden zei FMNOOB: Ik wist niet dat er legs waren met schaatsen Nog een beetje last van gisteravond ? Zonder benen/legs is het lastig schaatsen, hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 Op 28-12-2020 om 16:40 zei delichris: Hoeveelste was hij ook alweer op de 5km? Hij kan zich nu helemaal richten op de 5km en de teampursuit zoals hij zelf aangaf. En volgens mij krijg ik een deja vu omtrent het stoppen van Kramer. Dit was ooit het geval met Ritsma en die kwam ook iedere keer weer terug. En zolang men plezier heeft in de sport waarom dan stoppen? Nouja, Ritsma heeft zeker ook nog wel een paar seizoenen gereden zonder enig succes. Werd dan steeds boos als hij de vraag kreeg of hij niet beter kon stoppen. De laatste 5 seizoenen (2004-2008) heeft hij individueel niets meer gedaan internationaal. Alleen in de achtervolgingsploeg nog brons op OS en een keer 1e in de WB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Iemand zich er al aan kunnen wagen hier? Hier, in België, de eerste keer op natuurijs in 9 jaar! Heerlijk! Morgen terug voor het komend weekend weer begint te dooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Sinds ik geen kruisband meer heb zijn zaken als schaatsen en wintersport in het algemeen niet iets wat nog op het lijstje staat helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Schaatsen zal ik nooit meer doen vanwege mijn enkels. En daarom kijk ik het graag op tv en dat doe ik al vanaf jongs af aan. Van der Poel (een Zweed) staat op dit moment eerste en Roest tweede. Kramer rijdt nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Op 11-2-2021 om 15:07 zei Marius: Iemand zich er al aan kunnen wagen hier? Hier, in België, de eerste keer op natuurijs in 9 jaar! Heerlijk! Morgen terug voor het komend weekend weer begint te dooien. Ja vandaag en gisteren ook weer op het ijs geweest, dat moet ook 9 jaar geleden zijn geweest. Vandaag werd men er hier (in Amsterdam) door de politie afgestuurd omdat het te zwak werd aan de kant... Ik stond nog geen tien minuten op het ijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 12 uur geleden zei Abe: Ja vandaag en gisteren ook weer op het ijs geweest, dat moet ook 9 jaar geleden zijn geweest. Vandaag werd men er hier (in Amsterdam) door de politie afgestuurd omdat het te zwak werd aan de kant... Ik stond nog geen tien minuten op het ijs. Vrijdag tijdens mijn lunchpauze, en ook gisteren weer geweest. Schaatsen is hier helemaal niet zo ingeburgerd in België als in Nederland maar gisteren was ik toch lang niet meer alleen. Vlak na de middag kwam ik aan met mijn zoontje om hem op een slee te kunnen voort trekken. We stonden er nog geen twee minuten op of de politie was er ook. Aangezien het om een dichtgevroren (ondergelopen) veld ging had de eigenaar gebeld. Gelukkig was er nog een weide naast ook ... (uiteindelijk bleek er trouwens geen probleem, de eigenaar wou vooral corona boetes vermijden ...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Van der Poel. Wat een beest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Wow, wat een race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 (bewerkt) Bizar. EDIT: Erben wakker meteen een discussie aan of er windmachines gebruikt worden ergens 14 februari 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 4 minuten geleden zei 007mark: EDIT: Erben wakker meteen een discussie aan of er windmachines gebruikt worden ergens Daar gaat het al een tijdje over. Er is in Thialf en een aantal andere ijsstadions een windcirculatie die zorgt voor meewind. Ging het eerder voor de 5k dames ook over met de trainer van de Japanse dames. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 4 minuten geleden zei MetalMichael: Daar gaat het al een tijdje over. Er is in Thialf en een aantal andere ijsstadions een windcirculatie die zorgt voor meewind. Ging het eerder voor de 5k dames ook over met de trainer van de Japanse dames. Oh, maar dat is dus aangetoond? En toegegeven door de stadions? Dan zou dat wel een heel gekke gewaarwording zijn zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Ja dat idee kreeg ik ook. Hoe kunnen die records dan blijven staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Op 14-2-2021 om 16:41 zei 007mark: Oh, maar dat is dus aangetoond? En toegegeven door de stadions? Dan zou dat wel een heel gekke gewaarwording zijn zeg Op 14-2-2021 om 17:26 zei Abe: Ja dat idee kreeg ik ook. Hoe kunnen die records dan blijven staan? https://www.ad.nl/schaatsen/schaatswereld-in-rep-en-roer-thialf-creeert-meewind-voor-baanrecords~a5375dcd5/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 Wereldrecordje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 9 uur geleden zei MisterX: Wereldrecordje hoor. En dan te bedenken dat hij nog wel harder kan. Hele langzame opening, wisselvallige eerste rondes door compensatie in snelheid. Hij zei zelf al dat hij niet had getraind op de rondes met hoge snelheid. Die rijdt heel snel onder de 6 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Toch wel mooi dat er in deze c-sport die alleen in Nederland zo leeft ineens een random Zweed is die met een beetje toewijding al die suffe Hollanders eruit weet te schaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Maar hé, wel Nederlandse grootouders. Dus elke Ollander juicht net zo hard gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten