jeweetmenaam Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Het programma waarin Daniel Tosh populaire filmpjes laat zien. Die tong was echt groot man:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 15 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2011 Het programma waarin Daniel Tosh populaire filmpjes laat zien. Die tong was echt groot man:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Awesome programma imo. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 helemaal geweldig :D lach me elke x stuk om die gozer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Ik het begin vond ik het pure tyfus, maar later ben ik het steeds meer gaan waarderen. Is wel leuk om 's nachts even te kijken als ik in bed lig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Ik het begin vond ik het pure tyfus, maar later ben ik het steeds meer gaan waarderen. Is wel leuk om 's nachts even te kijken als ik in bed lig. ² Al mogen sommige écht gore video's wel achterwege gelaten worden zoals een huge puist op iemands rug uitknijpen ;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Die kleren die hij altijd aan heeft bij Web Redemptions enzo :D haha geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Wel een heldje die Daniel Tosh ja, haha. Heeft iemand die aflevering gezien waarin hij een bowlingbal vanaf een waterglijbaan in zijn zak laat rollen? Die bal gaat echt met een klere vaart en in de uitzending laat Tosh een gigantische blauwe plek in zijn dij zien. Vraag mij nog steeds af of het echt was.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Volgens mij was dat wel echt ja haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten