E2E Gepost May 12, 2014 Share Gepost May 12, 2014 Over Varys: Die [tekst]wordt nu door die dialoog met Oberyn en dat huichelachtige gedrag tijdens de trial wel neergezet als een man met ambities. Eerst was dat altijd gewoon het mannetje van de achtergrond, zat hij altijd af te geven op Baelish vanwege diens ambities en dan nu zelf impliceren dat hij ook de troon wil? Vond dat één van de weinige minpuntjes van deze ep.[/tekst] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost May 12, 2014 Share Gepost May 12, 2014 [spoiler=ep 6]Einde was echt genieten inderdaad, die Tyrion(d). Voor de rest was het niet veel bijzonders, heb me vorige week meer vermaakt. Ben wel erg benieuwd wie het tegen elkaar op gaan nemen zeg! Ben alleen bang dat er nog een hoop gezever komt en dat het daardoor nog een aantal weken kan duren voordat we het gevecht te zien krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost May 12, 2014 Share Gepost May 12, 2014 Vind Varys ook geweldig. Alleen al om zijn stem en hoe hij dingen zegt. Die zin van: She has conquered the city and rules as its queen. Daar kan ik gewoon echt van genieten uit zijn mond :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost May 12, 2014 Share Gepost May 12, 2014 (edited) *verwijderd ivm spoilers* Edited May 12, 2014 by PJHoutman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost May 12, 2014 Share Gepost May 12, 2014 Ramsay Snow* :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 Over Varys: Die [tekst]wordt nu door die dialoog met Oberyn en dat huichelachtige gedrag tijdens de trial wel neergezet als een man met ambities. Eerst was dat altijd gewoon het mannetje van de achtergrond, zat hij altijd af te geven op Baelish vanwege diens ambities en dan nu zelf impliceren dat hij ook de troon wil? Vond dat één van de weinige minpuntjes van deze ep.[/tekst] Met hem weet je het nooit. Eigenlijk alles wat hij doet is gepland, net zoals bij Baelish. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steijns Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 [spoiler=S04E06]Gaat Tyrion trouwens zelf vechten of laat ie iemand anders vechten? Lijkt me dat hij tegen the Mountain het moet opnemen. Beste held in Westeros lijkt me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 [spoiler=-]Ik ga er vanuit dat Oberyn voor hem zal vechten, Jaime is zonder rechterhand natuurlijk ook geen partij voor The Mountain en Oberyn wil wraak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E2E Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 Tyrion [tekst]gaat gewoon een champion kiezen[/tekst] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steijns Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 (edited) Eigenlijk [tekst]is dat belachelijk. Mocht de champion dan verliezen dan gaat de champion als Tyrion eraan. Dan denk ik dat Oberyn wraak wil nemen op The Mountain voor zijn zus.[/tekst] Edited May 13, 2014 by Roprop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 Ja dat is het risico om een champion te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steijns Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 (edited) Zou zonde zijn [tekst]als Oberyn het aflegt tegen The Mountain :([/tekst] Edited May 13, 2014 by Roprop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; Op deze manier zijn je spoilers leesbaar voor mensen die de alternatieve skin gebruiken. (o.a. voor mij dus ;c, al maakt het in dit geval voor mij niks uit) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roprop Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 Re: Game of Thrones Nu als t goed is niet meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 Geniale episode, WEER :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 Zou zonde zijn [tekst]als Oberyn het aflegt tegen The Mountain :([/tekst] [spoiler=bla]The mountain hebben we volgens mij eigenlijk nog niet zo vaak gezien in GoT, althans hij blijft bij mij niet hangen als een blijvend karakter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 Denk wel dat [tekst]The Mountain gaat vechten, kijk maar hoe e08 heet.[/tekst] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle. Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 [spoiler=x]Gaat Bronn niet gewoon vechten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 (edited) [spoiler=x]Ik zag hem niet bij de trial [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION] Edited May 13, 2014 by Dysproz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle. Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 kijk uit voor spoilers.... [spoiler=x]Hij zal wel in de buurt zijn, zal ook niet direct een battle zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steijns Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; Op deze manier zijn je spoilers leesbaar voor mensen die de alternatieve skin gebruiken. (o.a. voor mij dus ;c, al maakt het in dit geval voor mij niks uit) Niet aan gedacht -.- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias. Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 Wie is the mountain? :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kweekie Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 Wie is the mountain? :cab: de broer van the hound Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waust0r Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 Gregor Clegane. Grote broer van The Hound. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost May 13, 2014 Share Gepost May 13, 2014 [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Gregor Clegane, de broer van The Hound (Sandor Clegane). [YOUTUBE]Qaxzwlg9N_Q[/YOUTUBE] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts