King XVI Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Idd Deze scène, echt te grappig :-D KHx-kita75Y Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Voordat seizoen twee begint, komende week het eerste nog maar eens kijken om weer goed in de verhaallijn te komen. Geen straf bovendien om nog een keer te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 No offence maar ik moet wel lachen, de vergelijkingen met Lotr slaan echt nergens op en zijn echt totaal gebakken lucht. Beide zijn gewoon geweldig maar totaal niet te vergelijken. Naja dit is natuurlijk ook een beetje overtrokken. Qua sfeer lijkt het wel een beetje op LOTR. Dus het is best plausibel dat mensen zeggen dat het uit die categorie komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Naja dit is natuurlijk ook een beetje overtrokken. Qua sfeer lijkt het wel een beetje op LOTR. Dus het is best plausibel dat mensen zeggen dat het uit die categorie komt. Ja qua sfeer mischien maar dan kan je bijna echt alles met elkaar gaan vergelijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Nja, het is toch een duiding voor mensen die het niet kennen. Dan kan je wel zeggen dat het qua sfeer wat weg heeft van GTST, maar dan kom je niet echt in de buurt zeg maar. Met LOTR heb je meer een indicatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Ja dat is waar op zich Wouter maar dan kan je ook hele verkeerde verwachtingen voor mensen creeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Ja ok, maar daar komen mensen alleen maar achter als ze zelf gaan kijken hè. En als ze gaan kijken komen ze er waarschijnlijk achter dat het een heel erg toffe serie is. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Fair enough, point taken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 3x het eerste seizoen gedownload, steeds kreeg ik rarfiles die ik niet kon openen :cab: gay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 X66PDW1Mjf8 Nieuwe trailer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 ZIet er rete strak uit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2012 Ah vet _O_ Let the games begin! _O_ Súper veel zin in seizoen twee nu!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 Het is ook nog maar minder dan een maandje wachten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 Even snel seizoen 1 "binnenhalen". Lijkt me een geweldige serie, zeker als ik de reacties hier lees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 Steengoede trailer zeg, dit versterkt de zin naar season 2 alleen maar meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 http://www.dumpert.nl/mediabase/2037911/cd60d6b0/simpons_doen_game_of_thrones_intro.html glimlach :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 Heb de eerste aflevering net gezien, dat einde ;e Kreeg het er ff koud van. Wel toffe aflevering, en ik las ook dat het pas na de 3e ep ofzo pas echt los kwam, dus ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 http://io9.com/5890410/watch-the-simpsons-game-of-thrones-intro?tag=gameofthrones :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 Zie 2 posts boven je ;) Vind het maar niks trouwens, heb het niet zo op die Simpsons... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 Haha het is opzich wel grappig gedaan. Maar telkens als ik die echte intro bekijk, kippenvel. Wat een geweldige serie_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Heb de eerste aflevering net gezien, dat einde ;e Kreeg het er ff koud van. Wel toffe aflevering, en ik las ook dat het pas na de 3e ep ofzo pas echt los kwam, dus ben benieuwd. Lucky you! Enjoy, je gaat genieten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Genieten doe ik zeker! Wat een geweldig einde bij ep4, kippenvelmomentje. Lady Stark _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Verdomme, door die trailer nóg meer zin in S2! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 (bewerkt) Pfoe wat een einde weer bij aflevering 7, [spoiler=spoiler alert!]wanneer Geoffrey de troon gaat overnemen en Stark wordt bedrogen door dat kontenlikkertje. ;e 8 maart 2012 bewerkt door WiWa spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 Petyr is juist een held ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten