Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

[spoiler=spoiler]Geen Dany, kutaflevering :LO:

als je weet wat er gaat komen zijn die vernederingen van Joffrey tov Tyrion wel iets draaglijker :D

ik betrapte mezelf er ook op dat ik luidop dingen ging schreeuwen als "haha wacht maar" toen Cersei haar broer uitlachte bij die wijnbeker scene :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk gevalletje whodunnit nu hoor :D

[spoiler=ep2]

Tyrion, Olenna, Margaery, Sansa, Oberyn, die fool bij Sansa of toch de zenuwachtig kijkende Varys? Zoveel mogelijke daders met allemaal hun motieven :D Wie verdenken jullie er van? Ben ik wel benieuwd naar.

Ik heb sterk het gevoel dat ze het hier anders gaan doen als in de boeken dus ben erg benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ontzettende epische aflevering _O_

[spoiler=ep2]Eindelijk die misselijk makende Joffrey weg. Wat heb ik genoten die laatste minuten. Mag toch hopen dat Tyrion gespaard blijft, dat is me toch ook een baas.

En elke scène met Oberyn tot nu toe zeer vet :< Die man is nu al een held

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Holy mother fucker wat een gruwelijke aflevering :<

[spoiler=Ep2]Het begon al met die Ramsay, wat een verschrikkelijke saddist is dat zeg. Dat jullie nog discussies durven te voeren over Brann of Danny. Totale irrelevante stukjes in deze aflevering, want die bruiloft :< Klein voorbeeldje die de toon al zette: Jeofrrey die die taart door midden slaat en een vogel door midden spiest. Kan alleen in GoT. Ik dacht trouwens meteen toen Brienne eraan kwam dat ze wat in haar hand dat. Dus @Justin, die heb ik daardoor hoog op t verdachtenlijstje staan. Tyrion is t natuurlijk niet, maar ik denk dan dat het 1 van de Tyrells is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig nummer he. :)

[spoiler=.]Ziet er echt uit als de broer van Joff nu, nette casting idd :)

Waarom verdenken mensen Margaery of de Tyrells überhaupt?

Nou dat lijkt me vrij logisch.

[spoiler=antwoord]

Olenna vind Joffrey maar een monster en die ziet natuurlijk het liefst het beste voor Margaery. Margaery zelf is ook niet achterlijk en heeft wellicht helemaal geen zin in een huwelijk met zo'n idioot.

Dit is enkel een uitleg, of ze het ook daadwerkelijk zijn laat ik in het midden. ;)

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ep2]Heerlijke aflevering! Alhoewel ik de purple wedding matigjes vond uitgewerkt. In de boeken kwam die veel grootser, grandieuzer, majestueuzer etc. over. Desondanks was de climax uiteraard niks minder dan geniaal.

Boltons ook heerlijk zeg :D. Die scene met Ramsay en dat scheermes, goh :D Heerlijk geacteerd door beide, maar vooral Alfie Allen.

Als moordenaar zou ik mn geld trouwens zetten op Oberyn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GoT _O_ _O_

[spoiler=S04e02]Heerlijk genoten van deze aflevering. Zoals E2E al zegt, het begin was matigjes. Wel enorm genoten van 'the basterd van Bolton' Ramsey. Zo droog en zo bruut hard, alleen met die honden al aan het begin haha. Ik verwacht nog veel meer van hem in dit seizoen. Dat stukje met Theon en het scheermes ook, echt epic van Ramsey. Ik wacht wel op scene van de zus van Theon, dacht die opzoek ging naar hem, maar tot nu toe niets van terug gezien.

De stukjes met Bran kunnen me weinig boeien eigenlijk, ik snap ook niet wat hij kan/doet. Wel vet dat hij door de ogen van z'n huisdiertje kan kijken en gaat jagen maar verder, meh...

Maar wat een slot zeg. Heerlijk! Letterlijk staan juichen toen Joffrey aan het dood gaan was :-D Het zal mij absoluut niets verbazen dat Cersei het grote brein hierachter is. Die wil gewoon koningin worden. Maar weet niet zo 1,2,3 wie de dader werkelijk moet zijn. Op basis van de aflevering kun je alleen maar denken aan Tyrion of Margaery omdat die eigenlijk enige vorm van fysiek contact hebben gehad. Of toch Sansa onder de tafel zeer sneaky? Wel direct weer een reden om Cersei extra te gaan haten, doordat ze direct haar eigen broer als dader aanwijst. He's fucked. Overigens die vernedering van Joffrey aan Tyrion, sick hoor. Zal zelf helemaal lijp worden en die gozer op z'n bek stampen, bah wat een gruwelijke karakter was dat zeg (ook wel weer een beetje jammer dat die dood is, toch een echte badass).

En ja Oberyn, wat een opmerkingen haha. Held _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is op internet wel een goede theorie erover met behulp van screenshots. Staat geen definitief antwoord in maar wel mogelijke aanwijzingen. Maar weet niet of ik die hier wel moet posten.

Teruggekeken en het komt wel degelijk naar voor wie de dader is, erg mooi en subtiel gedaan van de regie moet ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites