bril_idioot Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Hoe laat wordt het uitgezonden en is het te zien op die streams? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Wat een aflevering_O_ Zo blij dat het weer begonnen is_O_ [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Nu al. Je kan het gewoon terugkijken. watchseries.it is een goede site daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Zo hé!!! :< Dan kom je weer lekker in Game Of Thrones! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Prima eerste ep ja. Vooral Jaime en Tyrion weer erg tof. Arya/The Hound ook baas. En Oberyn Martell, die gaat echt badass worden (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Dat was weer ouderwets genieten, vanaf minuut 1 zat ik er weer volledig in. Van begin tot eind van de ep genoten. Daenerys vond ik ook weer erg cool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woeter Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Hoe vonden jullie hoe Michiel Huisman het deed? Toch apart om te zien dat een Nederlandse acteur in zo'n geweldige serie zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Hoe vonden jullie hoe Michiel Huisman het deed? Toch apart om te zien dat een Nederlandse acteur in zo'n geweldige serie zit. Ik vind altijd een beetje vreemd om een nieuw gezicht te zien op een karakter wat al in de serie zit. Deed het prima, al blijft het wennen zo'n nieuwe vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Badass Arya is badass. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Eerste paar tetten na 10 minuten (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Hoe vonden jullie hoe Michiel Huisman het deed? Toch apart om te zien dat een Nederlandse acteur in zo'n geweldige serie zit. Carice van Houten speelt hierin toch ook mee? Kan mis zitten hoor, volg de serie niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Arya :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Bij de intromuziek zat ik er al weer helemaal in. Mooie aflevering, het is weer begonnen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Carice van Houten speelt hierin toch ook mee? Kan mis zitten hoor, volg de serie niet. Ja dus, in de rol van ene Melisandre. Nou lekker hoor, Hollywood kleurt een beetje Oranje, bovenmatig terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Veel vinden het irritant dat haar NL accent te horen is. Ik vind het wel bij het personage passen. Sowieso vertolkt ze de rol goed. Toffe start van het nieuwe seizoen. Bronn is toch ook wel een baasje hoor _O_. Die draken zien er trouwens echt fantastisch uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Dat schattige meiske was wel bijna dr neus kwijt anders ;c Heel mooi gemaakt die draken idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Heerlijke episode man (d) [spoiler=S4E01]Arya op het eind _O_ Te vet gedaan. De eerste op het lijstje is weg. Vind die Dornishmen wel gaaf met dat Spaanse accentje, weet nog niet wat ik van Oberyn moet vinden, even afwachten of 'ie echt zo bad ass is als 'ie hier wordt neergezet. Cersei totaal irrationeel geworden ook trouwens.. Nu al benieuwd naar volgende week [spoiler=s04]Oberyn heeft denk ik alles om een publiekslieveling te worden. In de boeken echt een baas en z'n entree was ook erg vet. Beloofd wat voor het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Arya, fucking bazin. Verder was het nog niet zo'n hele spannende afleveringen, was vrij duidelijk dat de laatste eindjes van seizoen drie nog moesten worden afgesloten. Jamie was ook weer cool, kon me dat na het eerste boek/seizoen nog niet echt voorstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Ik heb ook echt zin in dialogen van/tussen Varys en Littlefinger, die zijn vaak echt briljant. (d) Het draagt overigens wel bij aan de beleving van zo'n serie als je telkens een week moet wachten op de volgende ep, maakt het wat specialer oid. Tenminste ik ga er dan echt naar uit kijken, in plaats van dat ik 5 afleveringen achter elkaar kijk op de automatische piloot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woeter Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Eerste paar tetten na 10 minuten (y) Ja klopt haha! Zoals van ouds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 [spoiler=S4E01]We shall see :) Die kale gasten waren trouwens echt te eng voor woorden haha, daar leek Thormund een lieverdje bij. Ja lol, die zagen er echt creepy uit. Ik heb ook echt zin in dialogen van/tussen Varys en Littlefinger, die zijn vaak echt briljant. (d) Het draagt overigens wel bij aan de beleving van zo'n serie als je telkens een week moet wachten op de volgende ep, maakt het wat specialer oid. Tenminste ik ga er dan echt naar uit kijken, in plaats van dat ik 5 afleveringen achter elkaar kijk op de automatische piloot. Hmm Littlefinger is [tekst]vorig seizoen naar die zus van Catelyn gestuurd he, denk dat die gesprekken dus niet zoveel komen. [/tekst] :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Veel vinden het irritant dat haar NL accent te horen is. Ik vind het wel bij het personage passen. Sowieso vertolkt ze de rol goed. Toffe start van het nieuwe seizoen. Bronn is toch ook wel een baasje hoor _O_. Die draken zien er trouwens echt fantastisch uit. Heeft ze dat niet afgeleerd? Opmerkelijk dat ze dan gewoon mag meespelen. Heb enkel van haar een klein interview in het Engels gezien en dan was wel redelijk vond ik zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Hmm Littlefinger is [tekst]vorig seizoen naar die zus van Catelyn gestuurd he, denk dat die gesprekken dus niet zoveel komen. [/tekst] :( Ohhhja, is ook zo. Meh, toch deze week maar even seizoen 3 terugkijken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Heeft ze dat niet afgeleerd? Opmerkelijk dat ze dan gewoon mag meespelen. Heb enkel van haar een klein interview in het Engels gezien en dan was wel redelijk vond ik zelf. Ik vind het zelf wel meevallen. Al doet die Huisman het wel beter ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Heeft ze dat niet afgeleerd? Opmerkelijk dat ze dan gewoon mag meespelen. Heb enkel van haar een klein interview in het Engels gezien en dan was wel redelijk vond ik zelf. Ik had ergens begrepen dat ze juist accent door moest laten klinken omdat het bij het personage past Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Hehe LF is niet veel in King's Landing dit jaar denk ik.. Nee, Justin hielp me inderdaad al herinneren. Heb seizoen 3 al in de download staan voor een vluchtige recap deze week, weer even het geheugen opfrissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten