Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Hoe vonden jullie hoe Michiel Huisman het deed? Toch apart om te zien dat een Nederlandse acteur in zo'n geweldige serie zit.

Ik vind altijd een beetje vreemd om een nieuw gezicht te zien op een karakter wat al in de serie zit. Deed het prima, al blijft het wennen zo'n nieuwe vent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel vinden het irritant dat haar NL accent te horen is. Ik vind het wel bij het personage passen. Sowieso vertolkt ze de rol goed. Toffe start van het nieuwe seizoen. Bronn is toch ook wel een baasje hoor _O_. Die draken zien er trouwens echt fantastisch uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke episode man (d)

[spoiler=S4E01]Arya op het eind _O_ Te vet gedaan. De eerste op het lijstje is weg. Vind die Dornishmen wel gaaf met dat Spaanse accentje, weet nog niet wat ik van Oberyn moet vinden, even afwachten of 'ie echt zo bad ass is als 'ie hier wordt neergezet. Cersei totaal irrationeel geworden ook trouwens.. Nu al benieuwd naar volgende week

[spoiler=s04]Oberyn heeft denk ik alles om een publiekslieveling te worden. In de boeken echt een baas en z'n entree was ook erg vet. Beloofd wat voor het seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arya, fucking bazin. Verder was het nog niet zo'n hele spannende afleveringen, was vrij duidelijk dat de laatste eindjes van seizoen drie nog moesten worden afgesloten. Jamie was ook weer cool, kon me dat na het eerste boek/seizoen nog niet echt voorstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook echt zin in dialogen van/tussen Varys en Littlefinger, die zijn vaak echt briljant. (d)

Het draagt overigens wel bij aan de beleving van zo'n serie als je telkens een week moet wachten op de volgende ep, maakt het wat specialer oid. Tenminste ik ga er dan echt naar uit kijken, in plaats van dat ik 5 afleveringen achter elkaar kijk op de automatische piloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S4E01]We shall see :)

Die kale gasten waren trouwens echt te eng voor woorden haha, daar leek Thormund een lieverdje bij.

Ja lol, die zagen er echt creepy uit.

Ik heb ook echt zin in dialogen van/tussen Varys en Littlefinger, die zijn vaak echt briljant. (d)

Het draagt overigens wel bij aan de beleving van zo'n serie als je telkens een week moet wachten op de volgende ep, maakt het wat specialer oid. Tenminste ik ga er dan echt naar uit kijken, in plaats van dat ik 5 afleveringen achter elkaar kijk op de automatische piloot.

Hmm Littlefinger is [tekst]vorig seizoen naar die zus van Catelyn gestuurd he, denk dat die gesprekken dus niet zoveel komen. [/tekst] :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel vinden het irritant dat haar NL accent te horen is. Ik vind het wel bij het personage passen. Sowieso vertolkt ze de rol goed. Toffe start van het nieuwe seizoen. Bronn is toch ook wel een baasje hoor _O_. Die draken zien er trouwens echt fantastisch uit.

Heeft ze dat niet afgeleerd? Opmerkelijk dat ze dan gewoon mag meespelen. Heb enkel van haar een klein interview in het Engels gezien en dan was wel redelijk vond ik zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft ze dat niet afgeleerd? Opmerkelijk dat ze dan gewoon mag meespelen. Heb enkel van haar een klein interview in het Engels gezien en dan was wel redelijk vond ik zelf.

Ik vind het zelf wel meevallen. Al doet die Huisman het wel beter ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ergens begrepen dat ze juist accent door moest laten klinken omdat het bij het personage past

Link naar opmerking
Deel via andere websites