Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Op vakantie boek 3 uitgelezen en jongens jongens toch :D

[spoiler= boek 3]De Red Wedding is vergelijkbaar met de dood van je hamster toen je 4 was, echt een peulenschil in vergelijking met wat er nog komen gaat.

Joffrey's wedding _O_

Red Viper vs. The Mountain _O_ _O_

Arya Stark die zich ontwikkeld tot koelbloedige moordenaar

De belegering van the Night's Watch _O_ _O_ _O_

Stannis motherfucking Baratheon _O_

Littlefinger _O_ ^10

Tywin :(:(

Chaos is a ladder _O_

bewerkt door Petterson
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie er wel een Mace Tyrell in, hij heeft wel iets olijks over zich en Mace wordt niet voor niets Lord Oaf genoemd. Zie er geen Randyll Tarly in, aangezien dat juist een keiharde veldmaarschalk is, iets wat ik totaal niet zie in Gatiss.

Is al gecast:

[spoiler=casting]

http://winteriscoming.net/2013/07/roger-ashton-griffiths-cast-as-mace-tyrell/

Wel een hele oude Mace wordt dat. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag dit in spoilers? Of zeik ik nu?

Sorry, lees het nu pas, maar zijn niet echt spoilers dit. Maar zal voortaan wel in een spoiler gooien ;)

Is al gecast:

[spoiler=casting]

http://winteriscoming.net/2013/07/roger-ashton-griffiths-cast-as-mace-tyrell/

Wel een hele oude Mace wordt dat. :P

Hmm, had hem toch anders verwacht. De meeste geruchten tov de rol van Gatiss wijzen nu naar [tekst]Merret Frey[/tekst] of [tekst]the Damphair[/tekst], maar eerlijk gezegd zie het beide niet gebeuren. [tekst]Frey[/tekst] zijn rol is te klein en [tekst]the Damphair[/tekst] is pas nog niet aan de orde lijkt me. Tenzij ze de [tekst]machtsstrijd onder de Greyjoys[/tekst] verplaatsten naar aankomend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, lees het nu pas, maar zijn niet echt spoilers dit. Maar zal voortaan wel in een spoiler gooien ;)

Hmm, had hem toch anders verwacht. De meeste geruchten tov de rol van Gatiss wijzen nu naar [tekst]Merret Frey[/tekst] of [tekst]the Damphair[/tekst], maar eerlijk gezegd zie het beide niet gebeuren. [tekst]Frey[/tekst] zijn rol is te klein en [tekst]the Damphair[/tekst] is pas nog niet aan de orde lijkt me. Tenzij ze de [tekst]machtsstrijd onder de Greyjoys[/tekst] verplaatsten naar aankomend seizoen.

[tekst]Merrett Frey kan ik me niet eens herinneren. ;c Damphair zou wel logisch klinken, maar die verwacht ik ook seizoen 5 pas. Alhoewel, ze moeten het verhaal met Yara ook wel interessant houden natuurlijk. Wellicht een rol als een Kettleblack ofzo? Styr zou ook nog kunnen, die rol is bevestigd. [/tekst]

Link naar opmerking
Deel via andere websites