Justin Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Ziet er gaaf uit. :) Waar gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Online besteld. Oa mogelijk bij bol maar is de levertijd meer dan 4 weken geloof ik dus moet je ff googlen waar ze snel kunnen leveren. Kost rond de 50 euro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Ik denk bij grote boekenwinkels ook wel. In Rotterdam heeft Selexz & Donner dat spel ook dacht ik. Lijkt me wel een vet spel, alleen wat kort? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Kort? Eerste potje dat ik speelde was 6 uur. Gemiddelde schijnt richting de 4 uur te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Echt? Leek me nogal kort met maar 10 rondes. Valt dan echt reuze mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Ja maar een ronde bestaat uit meerdere fases. In het begin korter maar op het einde duren ze misschien een half uur ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 (bewerkt) Op vakantie boek 3 uitgelezen en jongens jongens toch :D [spoiler= boek 3]De Red Wedding is vergelijkbaar met de dood van je hamster toen je 4 was, echt een peulenschil in vergelijking met wat er nog komen gaat. Joffrey's wedding _O_ Red Viper vs. The Mountain _O_ _O_ Arya Stark die zich ontwikkeld tot koelbloedige moordenaar De belegering van the Night's Watch _O_ _O_ _O_ Stannis motherfucking Baratheon _O_ Littlefinger _O_ ^10 Tywin :(:( Chaos is a ladder _O_ 22 juli 2013 bewerkt door Petterson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Ja goh, de tweede helft van boek 3 was echt een grote rollercoaster. _O_ Eens met jouw punten ja, vooral met LF en de Watch waren briljant. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Mooi om dit nog eens terug te zien. [spoiler=SPOILERS]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9m4ZPULXJKw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Voor de boeklezers; Ellaria Sand: http://insidetv.ew.com/2013/07/25/game-of-thrones-rome-actress/ Oberyn Martell: http://insidetv.ew.com/2013/06/28/thrones-red-viper-oberyn/ Ook is ene Mark Gatiss gecast, nog onbekend voor welke rol (zou om Mace Tyrell gaan). Styr zit ook in seizoen 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Neem aan dat Mark Gatiss juist Randyll Tarly gaat spelen, Mace Tyrell heeft als ik mij niet vergis een veel gezetter postuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Denk niet dat Randyll erin komt eigenlijk. En wat dikker maken kan altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Zie er wel een Mace Tyrell in, hij heeft wel iets olijks over zich en Mace wordt niet voor niets Lord Oaf genoemd. Zie er geen Randyll Tarly in, aangezien dat juist een keiharde veldmaarschalk is, iets wat ik totaal niet zie in Gatiss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 augustus 2013 Share Geplaatst 1 augustus 2013 Zie er wel een Mace Tyrell in, hij heeft wel iets olijks over zich en Mace wordt niet voor niets Lord Oaf genoemd. Zie er geen Randyll Tarly in, aangezien dat juist een keiharde veldmaarschalk is, iets wat ik totaal niet zie in Gatiss. Is al gecast: [spoiler=casting] http://winteriscoming.net/2013/07/roger-ashton-griffiths-cast-as-mace-tyrell/ Wel een hele oude Mace wordt dat. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 1 augustus 2013 Share Geplaatst 1 augustus 2013 Mag dit in spoilers? Of zeik ik nu? Sorry, lees het nu pas, maar zijn niet echt spoilers dit. Maar zal voortaan wel in een spoiler gooien ;) Is al gecast: [spoiler=casting] http://winteriscoming.net/2013/07/roger-ashton-griffiths-cast-as-mace-tyrell/ Wel een hele oude Mace wordt dat. :P Hmm, had hem toch anders verwacht. De meeste geruchten tov de rol van Gatiss wijzen nu naar [tekst]Merret Frey[/tekst] of [tekst]the Damphair[/tekst], maar eerlijk gezegd zie het beide niet gebeuren. [tekst]Frey[/tekst] zijn rol is te klein en [tekst]the Damphair[/tekst] is pas nog niet aan de orde lijkt me. Tenzij ze de [tekst]machtsstrijd onder de Greyjoys[/tekst] verplaatsten naar aankomend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 augustus 2013 Share Geplaatst 1 augustus 2013 Sorry, lees het nu pas, maar zijn niet echt spoilers dit. Maar zal voortaan wel in een spoiler gooien ;) Hmm, had hem toch anders verwacht. De meeste geruchten tov de rol van Gatiss wijzen nu naar [tekst]Merret Frey[/tekst] of [tekst]the Damphair[/tekst], maar eerlijk gezegd zie het beide niet gebeuren. [tekst]Frey[/tekst] zijn rol is te klein en [tekst]the Damphair[/tekst] is pas nog niet aan de orde lijkt me. Tenzij ze de [tekst]machtsstrijd onder de Greyjoys[/tekst] verplaatsten naar aankomend seizoen. [tekst]Merrett Frey kan ik me niet eens herinneren. ;c Damphair zou wel logisch klinken, maar die verwacht ik ook seizoen 5 pas. Alhoewel, ze moeten het verhaal met Yara ook wel interessant houden natuurlijk. Wellicht een rol als een Kettleblack ofzo? Styr zou ook nog kunnen, die rol is bevestigd. [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Net alle boeken binnen gekregen in het Engels. Was maar 30 euro terwijl je p/s gemiddeld 15 betaald :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Link? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Owja die was ik er vergeten bij te zetten mijn excuses. Hier alsnog: http://www.bol.com/nl/p/a-game-of-thrones-5-copy-boxed-set/9200000002311711/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 http://www.bol.com/nl/p/a-game-of-thrones-5-copy-boxed-set/9200000002311711/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Danku. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Die heb ik vorige maand ook besteld. Wel erg slechte kwaliteit vind ik. Hele dunne kaft en papier zoals een krant heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Goh, ook eindelijk helemaal bij :D Waar twee weken alleen zijn op je werk al niet goed voor is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Actor Roger Ashton-Griffiths will play Mace Tyrell on the fourth season of Game of Thrones Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Die heb ik vorige maand ook besteld. Wel erg slechte kwaliteit vind ik. Hele dunne kaft en papier zoals een krant heeft. Achja, ik betaalde er uiteindelijk 10 euro voor na gebruik van een bol.com bon. Ben er op zich tevreden mee en het bespaard je wel wat geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten