FC-Breda Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Heb nu van boek 1 zowel de serie gezien als het boek gelezen. Raden jullie aan eerst boek 2 te lezen voordat ik de serie bekijk (zoals ik seizoen 1 had gedaan), andersom, of maakt het niets uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Boek 2 moet je sowieso lezen. Verhaal scheelt al best wat met de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Weet ik, maar de vraag is voor of na het kijken van de serie.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Oh zo. Uhm, ik keek seizoen 2 voordat ik boek 2 las, maar ligt er net aan of je het erg vind om iets te kijken wat je al gelezen hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 :mrgy: nicee Helemaal erin inmiddels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Veel plezier met S02E09 :D Echt een geweldige aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Afgelopen week ook begonnen met kijken na alle ophef hierover. Nu bij S02E05 :mrgy: Vette serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Game of Thrones Veel plezier met S02E09 :D Echt een geweldige aflevering. Blackwater? :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Jaaaaaa _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 (bewerkt) Nee man, Varys en Baelish zijn opperbazen _O_ 10 juni 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 (bewerkt) Omdat het zulke geniale spelers zijn in het spel. Ze weten precies hoe het te spelen en hebben beide zo'n ontzettend grote invloed. Dit is niet direct te zien in de voorgrond, maar vaak blijk achteraf hoe belangrijk ze zijn. Vooral bij Varys is dat goed zichtbaar. Met al zijn 'little birds' weet hij alles in heel de wereld, dat maakt hem erg machtig. Final van seizoen 3 was trouwens een prima final, niet de beste ep van het seizoen maar well een toffe afsluiter. [spoiler=foto] Hoe hard. [spoiler=aflevering 10] Toch wel een aantal interessante wendingen. - Theon's martelaar blijkt dus Lord Bolton's zoon te izin. De appel valt niet ver van de boom dus. - Ygritte die Jon lek schiet met pijlen. Hij lijkt het te overleven, maar maakt hun relatie toch anders. - Stannis dus misschien richting het noorden? - Theon's vader de grootste douchebag uit de serie. ;e manman dat kan toch niet. Z'n zus was wel tof dit keer. - Gesprek tussen Tywin & Tyrion 10 juni 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Eens met Justin. Varys en Baelish snap het spel, samen met Tyrion, beter dan wie dan ook. Geweldig om te zien. En inderdaad [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [spoiler=reactie foto]hoe enorm hard was dat:-D Wel verdiend, want god wat heeft hij het slecht gedaan. Zo dom en naief altijd. Ergerde me heel erg en meneertje 'King of the North'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Was wel een episch einde met die muziek zo. _O_ Helaas geen echte cliffhanger, dat is jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; Was dat eerste puntje nog niet bekend? Ik dacht het al ergens gezien te hebben, oftewel gewoon een dikke spoiler op wikipedia gelezen dus erover ;c want ik wist het alleszins al voor deze aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the_tiger17 Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 [spoiler=Afl 10]Ik vond het wel een interessant verhaalt van bran over die grote rat. Leuke manier om duidelijk te maken hoe fout het was van Frey om de starks te vermoorden terwijl ze te gast waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Final van seizoen 3 was trouwens een prima final, niet de beste ep van het seizoen maar well een toffe afsluiter. [spoiler=foto] Hoe hard. [spoiler=aflevering 10] Toch wel een aantal interessante wendingen. - Theon's martelaar blijkt dus Lord Bolton's zoon te izin. De appel valt niet ver van de boom dus. - Ygritte die Jon lek schiet met pijlen. Hij lijkt het te overleven, maar maakt hun relatie toch anders. - Stannis dus misschien richting het noorden? - Theon's vader de grootste douchebag uit de serie. ;e manman dat kan toch niet. Z'n zus was wel tof dit keer. - Gesprek tussen Tywin & Tyrion [spoiler=reactie]Foto: Te hard idd, die Arya heeft het wel zwaar te verduren. Ziet haar vader onthoofd worden en ziet vervolgens haar broer in deze staat. Wel baas dat ze 1 van die kerels vermoord en The Hound is toch ook wel een baas. (En Arya heeft valar morghulis gesproken hehe, Jaqen for the rescue ;c) Ik schrok wel een beetje dat Ygritte gwn op Jon schoot met pijlen, ik vind Jon wel een vet personage dus ik hoop dat hij het wel overleefd. (Verwacht ik wel). Ben ook wel benieuwd hoe ze in King's Landing op de terugkeer van Jamie gaan reageren, zeker aangezien hij nu natuurlijk zijn rechterhand kwijt is en dus niet meer de gevreesde zwaardvechter is. Ook vond ik inderdaad Asha Greyjoy baas, ben wel benieuwd wat zij voor elkaar gaat krijgen en ik hoop van harte dat die Ramsay een te gruwelijke dood tegemoet gaat (zou ik een stuk beter van slapen ;c).. Nouja al met al wil ik gewoon dat seizoen vier nu al begint... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Was wel een episch einde met die muziek zo. _O_ Helaas geen echte cliffhanger, dat is jammer. Geen cliffhanger nee maar wel veel nieuwe plotlijnen die geopend worden [spoiler=s03e10] -Bran die north of The Wall gaat -Invasie van de Ironborn -Stannis die naar het noorden optrekt Arya weer baas hoor, nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Nu dit seizoen klaar is de boeken maar eens bestellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Game of Thrones Ik ga nooit meer in dit topic kijken wanneer ik op mn ipad zit, spoilers zijn gewoon geopend :cab: fml Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Arya. [tekst]Damn, zodra ze wat ouder is.. Queen of the North hoor. Heerlijke personage, zal dus wel dood gaan. ;e [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Brrrr, krijg soms echt de rillingen van die freakshow Ramsay.. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Wat een heer-lij-ke vent is dat zeg. Zat gewoon hardop te lachten bij die scene met hem en Theon :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Hoogtepuntje in e10 idd :-D Daenerys ook weer boss _O_ En Arya = Ramsay 2.0 hoor :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Zo dan gaan we maar beginnen met boekenreeks voort te zetten nu het seizoen afgelopen is. Heb boek 1 al uit. Als ik tot en met boek 4 uit wil hebben voordat seizoen 4 bezig gaat op tv ben ik wel 2882 pagina's verder. Heb nog wel wat te doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten