Frank. Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 [spoiler= ] Logisch dat je het allemaal niet zo snapt, omdat je het hele verhaal niet volgt. Als je ziet dat eigenlijk iedere kijker Robb wel een tof personage vindt, en als niemand verwacht wat er ging gebeuren (de bruiloft verliep gewoon volgens plan) en dan BAM, worden ineens 3 hoofdpersonen afgeslacht. Ja dat is best heftig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 [spoiler=-]Kijk die scene nog eens terug en luister eens goed welk nummer werd ingestart door de band, dat was toch wel het moment waarop je kon weten dat het mis zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 [spoiler= ] Toen voelde ik idd wel dat er iets aan zat te komen, maar daarvoor had ik niks in de gaten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 [spoiler=review]Ys_wRXmdBng goede review, misschien kan [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; het nu wat perspectief plaatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ik snap het nog steeds niet jongens. Toch juist epic dat zoiets is gebeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Dat zeker maar ik denk dat veel mensen wel geschokt zijn. Datzelfde gevoel overkwam mij ook toen ik dat hoofdstuk in het boek las. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Ik snap het nog steeds niet jongens. Toch juist epic dat zoiets is gebeurd? De reacties die je op twitter etc leest en ook hier bij sommige is toch ook gewoon omdat ze/we (incl ik) de boeken niet hebben gelezen. [tekst]Dan is het wel ziekjes als opeens de King of the North, zijn moeder en zijn vrouw&kind worden vermoord in een tijdsbestek van een minuut.[/tekst] ;) Edit; Stukje in spoiler gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Ik snap het nog steeds niet jongens. Toch juist epic dat zoiets is gebeurd? Ga eerst even de volledige serie kijken, dan zul je het snappen. Ik snap niet dat je hier zo komt reageren terwijl je de serie nog niet gezien hebt:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 (bewerkt) Ja echt heel erg super raar dat mensen geschokt zijn dat[tekst] 2 van de favoriete hoofdpersonages op brute wijze zijn vermoord[/tekst]..... :cab: 8 juni 2013 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Toffe review in dat filmpje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Laatst toevallig ep1 gekeken, vond er eigenlijk niks aan. Maar daar gaat deze post niet over. [spoiler=""]Omdat iedereen zo OMFGz0rz over laatste ep deed heb ik die scene ff opgezocht. Wat een gezeik om niks zeg. Ja er is een hoofdpersoon uit, maar zo gingen de boeken gewoon. Het zou pas kut zijn als ze de boeken niet meer gingen volgen. [spoiler= ]Ik heb al velen TV- en boekenseries gezien en gelezen, maar kan je zeggen dat bij vrijwel geen één serie de impact zo groot is bij de dood van een personage als bij Game of Thrones. Om dat te snappen zul je toch echt de serie gezien of gelezen moeten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Ik had het eigenlijk meer over de mensen die gingen janken en hun HBO abo gingen opzeggen ;e Maar oké ik laat het hier maar bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Je bedoelt in twitter berichten enzo die overtrokken reacties? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Ik had het eigenlijk meer over de mensen die gingen janken en hun HBO abo gingen opzeggen ;e Maar oké ik laat het hier maar bij. Ja, dat is dan wel weer erg kansloos. Daar heb ik me ook wel over zitten verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Vraagje voor de boeklezers: Ik wil deze zomer beginnen met de boeken, raden jullie dan aan om bij deel 1 te beginnen, of verder te gaan waar de serie is gebleven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Gewoon vanaf 't begin. Dan lees je ook nog nieuwe dingen die ze niet in de serie hebben verwerkt. En sowieso handiger omdat je zo het verhaal beter volgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 [spoiler= ]Ik heb al velen TV- en boekenseries gezien en gelezen, maar kan je zeggen dat bij vrijwel geen één serie de impact zo groot is bij de dood van een personage als bij Game of Thrones. Om dat te snappen zul je toch echt de serie gezien of gelezen moeten hebben. Duidelijk The OC niet gezien dan :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Duidelijk The OC niet gezien dan :S Marissa :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Vraagje voor de boeklezers: Ik wil deze zomer beginnen met de boeken, raden jullie dan aan om bij deel 1 te beginnen, of verder te gaan waar de serie is gebleven? Absoluut vanaf het begin zoals Vegas zegt. Anders ga je echt dingen missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Verketter me niet maar aangezien seizoen 1 het eerste boek vrij waarheidsgetrouw volgt zou het geen ramp zijn om dat deel over te slaan. Je gaat zeker dingen missen maar niks dat van vitaal belang is eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Duidelijk The OC niet gezien dan :S ;e, [tekst]over melodrama gesproken. Hoewel ik de serie geweldig vond, moet dat toch één van de slechste season-finals ooit zijn. Zo ontzettend slecht geënsceneerd e.d. Ik zat hier echt lachend te kijken. Smet op de hele serie.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 9 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 9 juni 2013 Ja echt heel erg super raar dat mensen geschokt zijn dat[tekst] 2 van de favoriete hoofdpersonages op brute wijze zijn vermoord[/tekst]..... :cab: [spoiler=tekst][tekst] Je gaat me toch niet zeggen dat Catelyn een van je favoriete characters was? :cab: Vanaf het begin had ik al een hekel aan die vieze feeks. :p [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Heerlijk:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten