Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

[spoiler= ]

Logisch dat je het allemaal niet zo snapt, omdat je het hele verhaal niet volgt. Als je ziet dat eigenlijk iedere kijker Robb wel een tof personage vindt, en als niemand verwacht wat er ging gebeuren (de bruiloft verliep gewoon volgens plan) en dan BAM, worden ineens 3 hoofdpersonen afgeslacht. Ja dat is best heftig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het nog steeds niet jongens. Toch juist epic dat zoiets is gebeurd?

De reacties die je op twitter etc leest en ook hier bij sommige is toch ook gewoon omdat ze/we (incl ik) de boeken niet hebben gelezen. [tekst]Dan is het wel ziekjes als opeens de King of the North, zijn moeder en zijn vrouw&kind worden vermoord in een tijdsbestek van een minuut.[/tekst] ;)

Edit; Stukje in spoiler gezet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst toevallig ep1 gekeken, vond er eigenlijk niks aan. Maar daar gaat deze post niet over.

[spoiler=""]Omdat iedereen zo OMFGz0rz over laatste ep deed heb ik die scene ff opgezocht. Wat een gezeik om niks zeg. Ja er is een hoofdpersoon uit, maar zo gingen de boeken gewoon. Het zou pas kut zijn als ze de boeken niet meer gingen volgen.

[spoiler= ]Ik heb al velen TV- en boekenseries gezien en gelezen, maar kan je zeggen dat bij vrijwel geen één serie de impact zo groot is bij de dood van een personage als bij Game of Thrones. Om dat te snappen zul je toch echt de serie gezien of gelezen moeten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler= ]Ik heb al velen TV- en boekenseries gezien en gelezen, maar kan je zeggen dat bij vrijwel geen één serie de impact zo groot is bij de dood van een personage als bij Game of Thrones. Om dat te snappen zul je toch echt de serie gezien of gelezen moeten hebben.

Duidelijk The OC niet gezien dan :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje voor de boeklezers: Ik wil deze zomer beginnen met de boeken, raden jullie dan aan om bij deel 1 te beginnen, of verder te gaan waar de serie is gebleven?

Absoluut vanaf het begin zoals Vegas zegt. Anders ga je echt dingen missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja echt heel erg super raar dat mensen geschokt zijn dat[tekst] 2 van de favoriete hoofdpersonages op brute wijze zijn vermoord[/tekst]..... :cab:

[spoiler=tekst][tekst] Je gaat me toch niet zeggen dat Catelyn een van je favoriete characters was? :cab: Vanaf het begin had ik al een hekel aan die vieze feeks. :p [/tekst]

Link naar opmerking
Deel via andere websites