rich ruzzian Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Vanavond is het voor mij ook zo ver. Mooi op HBO nieuwe aflevering kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Heerlijke aflevering : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 https://twitter.com/RedWeddingTears lol Ik was helaas al gespoilerd over deze aflevering, maar nog steeds komt het snoeihard aan hoor. Wat een geniale aflevering. Kan iemand trouwens duidelijk maken wat [tekst] Bolton heeft doen besluiten over te stappen van de wolf naar de lion?[/tekst]. Gewoon geld ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 (bewerkt) https://twitter.com/RedWeddingTears lol Ik was helaas al gespoilerd over deze aflevering, maar nog steeds komt het snoeihard aan hoor. Wat een geniale aflevering. Kan iemand trouwens duidelijk maken wat [tekst] Bolton heeft doen besluiten over te stappen van de wolf naar de lion?[/tekst]. Gewoon geld ofzo? [spoiler=-]In de boeken deed hij dat simpelweg omdat hij zag dat Robb's kant verkeken was. Hij koos eieren voor zijn geld en sloot zich in het geheim aan bij de Lannisters. Zal in de serie ook wel de reden zijn. 3 juni 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler= Durf je niet te klikken? Doe het, doe het!! Feel the power of the spoiler moehahah]Het lijkt mij ook wel de voornaamste reden. Hij was toch al een apart personage wiens kant mij nooit duidelijk is geworden. Hij is nu wel de meest gehate persoon in de VS nu:-D Heel benieuwd naar de reacties in de hoofdstad (sansa, Tyrion, Varys). Behalve die van Joffrey, pleuris kind... [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8140]Petterson[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Pff man hee, deze ep. Ik had 'm vannacht al gekeken, maar dat was niet genoeg. Echt te sick, had dit echt never nooit verwacht. [spoiler=Spoiler]Ik vind het wel echt heel erg klote dat Robb en Catelyn nu dood zijn eigenlijk (wel benieuwd hoe littlefinger hierop gaat reageren) en ben ook wel benieuwd wat The Hound nu met Arya gaat doen. Overigens begint Daenarys ook wel een pittig leger te ontwikkelen... Shit hee wil gewoon de rest van de serie kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler= Durf je niet te klikken? Doe het, doe het!! Feel the power of the spoiler moehahah]Het lijkt mij ook wel de voornaamste reden. Hij was toch al een apart personage wiens kant mij nooit duidelijk is geworden. Hij is nu wel de meest gehate persoon in de VS nu:-D Heel benieuwd naar de reacties in de hoofdstad (sansa, Tyrion, Varys). Behalve die van Joffrey, pleuris kind... [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8140]Petterson[/MENTION]; [spoiler=-] Ik vind het echt een baas. Zijn opmerkingen zijn heerlijk subtiel steeds. Toen hij Jaime zat te fucken dat Cersei dood was bijvoorbeeld #lol en deze ep ook. Dat hij een bruid uit mocht kiezen en dan silver kreeg in het gewicht van de gekozen bruid. Kiest die de meest dikke die er is #lol Mij was het ook heel lang onduidelijk wie hij nou echt steunde (ook in de boeken), dat maakt 'm wel boeiend. Eigenlijk is hij net zo geschift als z'n zoon, alleen veel kalmer en berekender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milo Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Kijk echt al een tijd uit naar deze EP! Vanavond gelijk checken als ik thuis ben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Vandaag naar de Game of Thrones exhibition geweest. Was wel leuk om te zien, alleen jammer dat we er maar een kwartiertje in mochten. Wel echt de moeite waard, want veel grappige en toffe dingen gezien. Zoals de arm van die pastor die dood ging na het wegsturen van de dochter van Cersei :-D (met die bijna Sansa verkrachting scene daarna) Ik ben ook geweest op de eerste Zondag. Was tof he. Zit je nog op de ijzeren troon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 En HOLY FUCK wat een aflevering... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=episode 9]Hoera voor de Freys, we hebben een winnaar voor de categorie MOST HATED HOUSE OF WESTEROS !!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Holy shit wat een einde. Bij lange na niet zien aankomen:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=-]In de boeken deed hij dat simpelweg omdat hij zag dat Robb's kant verkeken was. Hij koos eieren voor zijn geld en sloot zich in het geheim aan bij de Lannisters. Zal in de serie ook wel de reden zijn. [spoiler= Bolton/Frey]Klopt allemaal, daarbij helpt het natuurlijk ook dat ze zo hun verraad richting de Iron Throne kunnen wegpoetsen. Maar de Boltons nemen nu zeg maar de status van de Starks over in het noorden en zijn bastaard wordt gelegitimiseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 :<. Al zag t hele tijd er naar uit dat t zou gebeuren. Wel jammer dat die Starks elkaar net mislopen steeds. [spoiler=staat wss in de boeken??] Wordt Jon nu de koning? Gewoon een ja/nee vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Mensen die de aflevering al gezien hebben moeten echt #GoT zoeken op Twitter search. Heerlijke comments:-D [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [spoiler=aqcua]Koning waarvan? Het noorden? Lijkt me niet. De Boltons zijn nu de baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=ale] ja maar er is toch nog gewoon dikke leger ergens. Ze zijn maar met een tiental mensen erheen gereden toch? De koning van hen zegmaar. Of beter gezegd de leider. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=ep9]Tiental mensen? Bijna het hele leger van Jon was er, daarom dat ze die tenten hebben buitengezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=ep9] hm raar je zag maar zoveel mensen binnen rijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=ep9] hm raar je zag maar zoveel mensen binnen rijden Ja dat doen ze altijd he. Wordt een beetje duur anders. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 In het geweld heb ik eigenlijk niet kunnen opmaken of [tekst]de Blackfish ook gesneuveld is[/tekst]? Zo nee, dan hoop ik dat er nog een mooie wraakactie in het verschiet ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=ep9]Die was iig niet aanwezig in de zaal en zat buiten z'n patatjes af te gieten. Edmure Tully zat ook niet in de zaal en was iets anders aan het doen met z'n patatjes. Kan wel zijn dat die buiten met z'n manschappen is neergelegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=ep9]Ziek einde, jammer dat er van de Starks amper nog iets over is. Daenerys daarentegen blijft maar groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=klik]Vies hoor van die Frey gast. Vies van Bolton ook. Mja, wel goed voor z'n eigen hachje gezorgd. Gaan de frey's nu ook siden met de lannisters? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=ep9]ja, de nieuwe axis of evil :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=Ep 9]Die Arya gaat volgens mij zo'n dikke wraak nemen als ze wat ouder is. Wat een aflevering trouwens./ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten