Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

https://twitter.com/RedWeddingTears lol

Ik was helaas al gespoilerd over deze aflevering, maar nog steeds komt het snoeihard aan hoor. Wat een geniale aflevering.

Kan iemand trouwens duidelijk maken wat [tekst] Bolton heeft doen besluiten over te stappen van de wolf naar de lion?[/tekst]. Gewoon geld ofzo?

[spoiler=-]In de boeken deed hij dat simpelweg omdat hij zag dat Robb's kant verkeken was. Hij koos eieren voor zijn geld en sloot zich in het geheim aan bij de Lannisters. Zal in de serie ook wel de reden zijn.

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler= Durf je niet te klikken? Doe het, doe het!! Feel the power of the spoiler moehahah]Het lijkt mij ook wel de voornaamste reden. Hij was toch al een apart personage wiens kant mij nooit duidelijk is geworden. Hij is nu wel de meest gehate persoon in de VS nu:-D Heel benieuwd naar de reacties in de hoofdstad (sansa, Tyrion, Varys). Behalve die van Joffrey, pleuris kind...

[MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8140]Petterson[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff man hee, deze ep. Ik had 'm vannacht al gekeken, maar dat was niet genoeg. Echt te sick, had dit echt never nooit verwacht.

[spoiler=Spoiler]Ik vind het wel echt heel erg klote dat Robb en Catelyn nu dood zijn eigenlijk (wel benieuwd hoe littlefinger hierop gaat reageren) en ben ook wel benieuwd wat The Hound nu met Arya gaat doen. Overigens begint Daenarys ook wel een pittig leger te ontwikkelen... Shit hee wil gewoon de rest van de serie kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler= Durf je niet te klikken? Doe het, doe het!! Feel the power of the spoiler moehahah]Het lijkt mij ook wel de voornaamste reden. Hij was toch al een apart personage wiens kant mij nooit duidelijk is geworden. Hij is nu wel de meest gehate persoon in de VS nu:-D Heel benieuwd naar de reacties in de hoofdstad (sansa, Tyrion, Varys). Behalve die van Joffrey, pleuris kind...

[MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8140]Petterson[/MENTION];

[spoiler=-]

Ik vind het echt een baas. Zijn opmerkingen zijn heerlijk subtiel steeds. Toen hij Jaime zat te fucken dat Cersei dood was bijvoorbeeld #lol en deze ep ook. Dat hij een bruid uit mocht kiezen en dan silver kreeg in het gewicht van de gekozen bruid. Kiest die de meest dikke die er is #lol

Mij was het ook heel lang onduidelijk wie hij nou echt steunde (ook in de boeken), dat maakt 'm wel boeiend. Eigenlijk is hij net zo geschift als z'n zoon, alleen veel kalmer en berekender.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag naar de Game of Thrones exhibition geweest. Was wel leuk om te zien, alleen jammer dat we er maar een kwartiertje in mochten. Wel echt de moeite waard, want veel grappige en toffe dingen gezien. Zoals de arm van die pastor die dood ging na het wegsturen van de dochter van Cersei :-D (met die bijna Sansa verkrachting scene daarna)

Ik ben ook geweest op de eerste Zondag. Was tof he. Zit je nog op de ijzeren troon?

0J2OzMo.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=-]In de boeken deed hij dat simpelweg omdat hij zag dat Robb's kant verkeken was. Hij koos eieren voor zijn geld en sloot zich in het geheim aan bij de Lannisters. Zal in de serie ook wel de reden zijn.

[spoiler= Bolton/Frey]Klopt allemaal, daarbij helpt het natuurlijk ook dat ze zo hun verraad richting de Iron Throne kunnen wegpoetsen. Maar de Boltons nemen nu zeg maar de status van de Starks over in het noorden en zijn bastaard wordt gelegitimiseerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die de aflevering al gezien hebben moeten echt #GoT zoeken op Twitter search. Heerlijke comments:-D

[MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION];

[spoiler=aqcua]Koning waarvan? Het noorden? Lijkt me niet. De Boltons zijn nu de baas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ep9]Die was iig niet aanwezig in de zaal en zat buiten z'n patatjes af te gieten. Edmure Tully zat ook niet in de zaal en was iets anders aan het doen met z'n patatjes. Kan wel zijn dat die buiten met z'n manschappen is neergelegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites