Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

WAUW DE NIEUWE EP _O_

[spoiler=episode 4]Dat stuk met Dany :D

Dat stuk met de Night's Watch was ook geweldig! Rip LC Mormont :(

En de dialogen waren ook weer super. Tywin vs. Cersei , Oma Tyrell vs. Cersei en Varys, geweldig _O_ Dat stuk met Varys en zijn verhaal + die gevangen persoon, wow wat goed!

Preview belooft ook wat trouwens. The Hound in battle, Jaime bij Lord Bolton, Tormund en Jon. Wauw shit is on! _O_

Fucking geweldig! _O_

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De sterkste scenes vond ik toch wel

[spoiler=-]

Jaime die er keihard van langs kreeg en paardenpis dronk :-D

Dany in Astapor. _O_

Eunuch-verhaal van Varys en de sorcerer in de kist. Echt een wtf moment. Zijn gesprek met oma Tyrell (_O_) was ook geweldig.

De muiterij van de NW bij Craster's Keep. Gewelddadig en met grote slachtoffers. Tragisch voor die Lord Commander Mormont dat hij aan zo'n einde komt.

Tywin _O_ wat een uitstraling heeft die man

Het stuk met Theon. Toen hij alles vertelde over Witnerfell en zijn vader en Ned, ik voelde met hem mee hoor. :( Die kop van die gast toen Theon weer terug was

photo-thumb-54639.jpg?_r=1366609714

wow creepy

En ik niet wachten op de confrontatie tussen The Hound en de leider van de Brotherhood _O_

Iets minder vond ik

[spoiler=-]

Die scene met Bran. Nogal onnodig en Catelyn was misplaatst.

Stuk tussen Varys en die hoer. Beetje dom dat ze verder gaan op dat Podrick verhaal.

Dikke 9.5/10 wel hoor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees op meerdere plekken dat het een verrassing was dat [tekst] Dany Valyrian bleek te spreken[/tekst], maar dat zag je toch van mijlenver aankomen? Desondanks niet minder geniaal uitgewerkt hoor, heerlijk :D. Verder kan ik me wel vinden in de woorden van Justin betreffende de hoogtepunten. Vooral Varys was echt fucking baas in deze aflevering.

En Tywin Lannister he, *********** wat een uitstraling. Voor hem is de term badass motherfucker uitgevonden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees op meerdere plekken dat het een verrassing was dat [tekst] Dany Valyrian bleek te spreken[/tekst], maar dat zag je toch van mijlenver aankomen? Desondanks niet minder geniaal uitgewerkt hoor, heerlijk :D. Verder kan ik me wel vinden in de woorden van Justin betreffende de hoogtepunten. Vooral Varys was echt fucking baas in deze aflevering.

En Tywin Lannister he, *********** wat een uitstraling. Voor hem is de term badass motherfucker uitgevonden :)

[spoiler=x]Ik vond het wel een verrassing dat ze die taal sprak, maar de rest van de afloop verder niet eigenlijk, al was het wel enorm vet _O_ Dat stuk met Varys en die tovenaar snapte ik niet helemaal, hadden geen ondertitels en maat praatte er af en toe doorheen :cab: kan iemand dat ff uitleggen? Net als dat ik die gast die die streek uithaalt met Theon niet snap :r Echt een da fuq moment had ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=x]Ik vond het wel een verrassing dat ze die taal sprak, maar de rest van de afloop verder niet eigenlijk, al was het wel enorm vet _O_ Dat stuk met Varys en die tovenaar snapte ik niet helemaal, hadden geen ondertitels en maat praatte er af en toe doorheen :cab: kan iemand dat ff uitleggen? Net als dat ik die gast die die streek uithaalt met Theon niet snap :r Echt een da fuq moment had ik

[spoiler=x]Die tovenaar heeft die kale mishandeld en op het laatst op straat gegooid om dood te gaan, maar die kale heeft het overleefd en heeft dus uiteindelijk wraak genomen op hem. Wat dit verder voor het verhaal gaat betekenen wee tik niet. En dat hele verhaal met Theon begrijp ik ook nog niet echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=x]Die tovenaar heeft die kale mishandeld en op het laatst op straat gegooid om dood te gaan, maar die kale heeft het overleefd en heeft dus uiteindelijk wraak genomen op hem. Wat dit verder voor het verhaal gaat betekenen wee tik niet. En dat hele verhaal met Theon begrijp ik ook nog niet echt.

[spoiler=x]En ook z'n zaakje verbrandt oid toch? Dan heb ik het dus toch wel goed begrepen ;c Alleen ik dacht dat hij nog verdere plannen had met die tovenaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites