Justin Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 (bewerkt) WAUW DE NIEUWE EP _O_ [spoiler=episode 4]Dat stuk met Dany :D Dat stuk met de Night's Watch was ook geweldig! Rip LC Mormont :( En de dialogen waren ook weer super. Tywin vs. Cersei , Oma Tyrell vs. Cersei en Varys, geweldig _O_ Dat stuk met Varys en zijn verhaal + die gevangen persoon, wow wat goed! Preview belooft ook wat trouwens. The Hound in battle, Jaime bij Lord Bolton, Tormund en Jon. Wauw shit is on! _O_ Fucking geweldig! _O_ 22 april 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Het komt los hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Wat een aflevering_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Schitterend einde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 NOOOOO nu wil ik zien :( moet wachten tot vnv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 NOOOOO nu wil ik zien :( moet wachten tot vnv. Treur niet, ik moet ook nog wachten tot vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Daenerys _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Wooooooooow, dat einde. Zoveel vette scenes deze aflevering. GRUWELIJK! Kippenvel de hele aflevering door :love: :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 De sterkste scenes vond ik toch wel [spoiler=-] Jaime die er keihard van langs kreeg en paardenpis dronk :-D Dany in Astapor. _O_ Eunuch-verhaal van Varys en de sorcerer in de kist. Echt een wtf moment. Zijn gesprek met oma Tyrell (_O_) was ook geweldig. De muiterij van de NW bij Craster's Keep. Gewelddadig en met grote slachtoffers. Tragisch voor die Lord Commander Mormont dat hij aan zo'n einde komt. Tywin _O_ wat een uitstraling heeft die man Het stuk met Theon. Toen hij alles vertelde over Witnerfell en zijn vader en Ned, ik voelde met hem mee hoor. :( Die kop van die gast toen Theon weer terug was wow creepy En ik niet wachten op de confrontatie tussen The Hound en de leider van de Brotherhood _O_ Iets minder vond ik [spoiler=-] Die scene met Bran. Nogal onnodig en Catelyn was misplaatst. Stuk tussen Varys en die hoer. Beetje dom dat ze verder gaan op dat Podrick verhaal. Dikke 9.5/10 wel hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Ik lees op meerdere plekken dat het een verrassing was dat [tekst] Dany Valyrian bleek te spreken[/tekst], maar dat zag je toch van mijlenver aankomen? Desondanks niet minder geniaal uitgewerkt hoor, heerlijk :D. Verder kan ik me wel vinden in de woorden van Justin betreffende de hoogtepunten. Vooral Varys was echt fucking baas in deze aflevering. En Tywin Lannister he, *********** wat een uitstraling. Voor hem is de term badass motherfucker uitgevonden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Man wat een aflevering zeg, 100% genieten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Tywin is een ontiegelijke held inderdaad. Maar voor mij blijft Cersei de absolute favoriet in GoT :love: Wat een heerlijke bitch is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Ik vind Daenerys Targaryen echt de shit. Oh en Margaery is oneindig lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Ik vind Daenerys Targaryen echt de shit. Oh en Margaery is oneindig lekker. Retweet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Dany's stuk was echt badass, maar ze is wel m'n minst favoriete Throne contender, op Joffrey na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Heerlijke aflevering hoor, zal enkel nog worden geevenaard door aflevering negen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 (bewerkt) Aflevering 7 gaat anders ook wel een klassieker worden :-D Naar traditie is dit de ene aflevering die door George R.R. Martin geregisseerd werd en afgaande op de titel kan dit gewoon niet mislopen. 23 april 2013 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Ik lees op meerdere plekken dat het een verrassing was dat [tekst] Dany Valyrian bleek te spreken[/tekst], maar dat zag je toch van mijlenver aankomen? Desondanks niet minder geniaal uitgewerkt hoor, heerlijk :D. Verder kan ik me wel vinden in de woorden van Justin betreffende de hoogtepunten. Vooral Varys was echt fucking baas in deze aflevering. En Tywin Lannister he, *********** wat een uitstraling. Voor hem is de term badass motherfucker uitgevonden :) [spoiler=x]Ik vond het wel een verrassing dat ze die taal sprak, maar de rest van de afloop verder niet eigenlijk, al was het wel enorm vet _O_ Dat stuk met Varys en die tovenaar snapte ik niet helemaal, hadden geen ondertitels en maat praatte er af en toe doorheen :cab: kan iemand dat ff uitleggen? Net als dat ik die gast die die streek uithaalt met Theon niet snap :r Echt een da fuq moment had ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 [spoiler=x]Ik vond het wel een verrassing dat ze die taal sprak, maar de rest van de afloop verder niet eigenlijk, al was het wel enorm vet _O_ Dat stuk met Varys en die tovenaar snapte ik niet helemaal, hadden geen ondertitels en maat praatte er af en toe doorheen :cab: kan iemand dat ff uitleggen? Net als dat ik die gast die die streek uithaalt met Theon niet snap :r Echt een da fuq moment had ik [spoiler=x]Die tovenaar heeft die kale mishandeld en op het laatst op straat gegooid om dood te gaan, maar die kale heeft het overleefd en heeft dus uiteindelijk wraak genomen op hem. Wat dit verder voor het verhaal gaat betekenen wee tik niet. En dat hele verhaal met Theon begrijp ik ook nog niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 [spoiler=theon] Die jongen liet hem zogenaamd ontsnappen om hem vervolgens weer gevangen te nemen. Zit geen reden achter, enkel omdat die jongen zo knettergek en compleet gestoord is. Die gast is een psycho, dat is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 [spoiler=BwB]Wie is ook alweer die leider van de Brotherhood without Banners, Beric Dondarrion? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 [spoiler=x]Die tovenaar heeft die kale mishandeld en op het laatst op straat gegooid om dood te gaan, maar die kale heeft het overleefd en heeft dus uiteindelijk wraak genomen op hem. Wat dit verder voor het verhaal gaat betekenen wee tik niet. En dat hele verhaal met Theon begrijp ik ook nog niet echt. [spoiler=x]En ook z'n zaakje verbrandt oid toch? Dan heb ik het dus toch wel goed begrepen ;c Alleen ik dacht dat hij nog verdere plannen had met die tovenaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 [spoiler=Theon-episode 4] is inderdaad een vrij sadistisch spelletje van die jongen; zie hem genieten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 Lijkt een beetje op Frodo ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 [spoiler=BwB]Wie is ook alweer die leider van de Brotherhood without Banners, Beric Dondarrion? Ja. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten