Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Geniale aflevering inderdaad

Wie "supportert" hier nog 100% voor de Lannisters? :D

Hehe sowieso. Tyrion wordt ook steeds heldiger, ben benieuwd wat er verder met hem gebeurt. Ik mag hopen dat hij na deze strijd het respect van iedereen geniet en hoger wordt geacht dan die sukkel van een Joffrey. Ook ben ik benieuwd naar Sansa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Briljante aflevering _O_ Pro-Lannisters uiteraard. Stuk voor stuk enorm boeiende personages en worden dan nog eens perfect gespeeld. Al geldt dat eigenlijk voor heel de cast.

Ja heel tof die Lannisters! Kleine kinderen van 3 hoog naar beneden duwen, je koning is de zoon van zijn eigen oom, hoeren dood schieten met pijl en boog etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heel tof die Lannisters! Kleine kinderen van 3 hoog naar beneden duwen, je koning is de zoon van zijn eigen oom, hoeren dood schieten met pijl en boog etc.

Dat is het leven kerel, geweld, drank en hoeren. Weg met die saaie Noorderlingen en hun ethisch gezeur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Briljante aflevering _O_ Pro-Lannisters uiteraard. Stuk voor stuk enorm boeiende personages en worden dan nog eens perfect gespeeld. Al geldt dat eigenlijk voor heel de cast.

Cersei vind ik toch niet heel goed gespeeld. Ze hoort nog een stuk ijziger te zijn. Nou spaar ik het tweede seizoen zodat ik het in 1x kan zien, dus mijn mening kan niet geheel actueel zijn. :P Maar zij en Sansa moeten echt een tantje bij qua acteren vind ik.

bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cersei vind ik toch niet heel goed gespeeld. Ze hoort nog een stuk ijziger te zijn. Nou spaar ik het tweede seizoen zodat ik het in 1x kan zien, dus mijn mening kan niet geheel actueel zijn. :P Maar zij en Sansa moeten echt een tantje bij qua acteren vind ik.

Ik vind de rol van Cersei juist heel goed geacteerd. Ze wil ijzig overkomen maar daartussen merk je toch dat ze vrij labiel is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de rol van Cersei juist heel goed geacteerd. Ze wil ijzig overkomen maar daartussen merk je toch dat ze vrij labiel is.

Eensch, dat maakt het juist net af, naar mijn mening.

En tja Petterson, dan hadden ze een aflevering van 3 uur moeten maken en dat kan natuurlijk niet, ik vind het iig wel gruwelijk :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Funzel: uiteraard heb je gelijk, maar we zijn twee afleveringen geleden lekker gemaakt met die gebeurtenissen ini Qarth, waar ik vervolgens niks meer van gezien heb. Wil verdomme the House of the Undying zien :(.

@Scifo: zal wel april 2013 worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das waar, ook al vind ik die warlock maar een heel naar en eng figuur, ben wel benieuwd wat er nou eindelijk van die draken terecht komt.

En ik hoop dat het september toch al weer een keer begint, al denk ik wel dat dat onmogelijk is. Helaas, want wat een heerlijke serie is dit zeg.

Oja, Tywin (d)

bewerkt door RanDMC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

100% anti Lannisters!! De enige die het weer krijgt te verduren is ook meteen de enige die ik wel graag mag :(

En dat mensen 'zeuren' om actie is mss omdat de serie continu lijkt te werken naar een actievol spektakel stuk en dat komt maar niet.

[spoiler=...]Op vandaag na dan alleen pakte dat helaas niet uit zoals ik gehoopt had..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Artikel van IGN over seizoen 3

While we’re still basking in the afterglow of the awesomeness of this past Sunday’s Game of Thrones episode, “Blackwater”, and looking forward to next week’s Season 2 finale, work is already underway on Season 3 of the series.

With production set to resume this summer, Entertainment Weekly have a list of characters from the books slated to appear in Season 3. Executive Producers David Benioff and D.B. Weiss have made it clear in the past that due to how jam-packed the novels are, they will not necessarily be doing exact book-by-book adaptations as much as pulling different elements at different times. This includes a couple of characters on the list below, who fans of the books know were introduced in the second novel, “A Clash of Kings,” but didn’t make it into the second season.

Benioff tells EW, “[Jojen and Meera Reed] haven’t been written out. It’s important to point out that that we have the largest cast on television right now. We introduced dozens of new characters in season two. If you hurl 300 characters at an audience, the story collapses under the weight of too many faces, too many names, and too many subplots. We need to be just as mindful of the audience members who have never read the books as we are of the readers; the series will fail if we only appeal to those who already know the characters. So we try to be parsimonious about how many new roles we introduce to the story and when we introduce them.”

While the showrunners stress there will be more beyond this, characters certain to show up in Season 3 include:

Mance Rayder: Former Night’s Watch member turned the Wildling “King Beyond the Wall.

Daario Naharis: Captain of the mercenary group, Stormcrows.

Jojen Reed; Meera Reed: A teenage brother and sister with connections to the Starks.

Edmure Tully: Catelyn Stark’s brother.

Ser Brynden Tully (The Blackfish): Catelyn Stark’s uncle.

Selyse Baratheon: Stannis Baratheon’s wife.

Shireen Baratheon: Stannis’ daughter.

Olenna Redwyne (The Queen of Thorns): Margaery Tyrell’s grandmother.

Beric Dondarrion: Leader of the guerrilla group Brotherhood Without Banners. [it's been pointed out in the comments that we actually did see Beric once in Season 1, played by David Michael Scott. It's not clear yet if Scott will reprise the role in Season 3 or a different actor will play the character.]

Thoros of Myr: A red priest.

Tormund Giantsbane: A Wildling raider.

Link naar opmerking
Deel via andere websites