Tijn Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Pro Lannisters hoor, vind Stannis in de serie maar een van de saaiste karakters. Cersei was echt briljant in de laatste afleveringen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Heerlijk mijn favoriete band aan het einde van mijn favoriete serie. Wat een geniale aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Geniale aflevering inderdaad Wie "supportert" hier nog 100% voor de Lannisters? :D Hehe sowieso. Tyrion wordt ook steeds heldiger, ben benieuwd wat er verder met hem gebeurt. Ik mag hopen dat hij na deze strijd het respect van iedereen geniet en hoger wordt geacht dan die sukkel van een Joffrey. Ook ben ik benieuwd naar Sansa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Heb trouwens boek 1, Nederlandse versie te koop, als iemand daar geïnteresseerd in is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Briljante aflevering _O_ Pro-Lannisters uiteraard. Stuk voor stuk enorm boeiende personages en worden dan nog eens perfect gespeeld. Al geldt dat eigenlijk voor heel de cast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik opzich wel. Hoeveel wil je er voor? @Patriot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Briljante aflevering _O_ Pro-Lannisters uiteraard. Stuk voor stuk enorm boeiende personages en worden dan nog eens perfect gespeeld. Al geldt dat eigenlijk voor heel de cast. Ja heel tof die Lannisters! Kleine kinderen van 3 hoog naar beneden duwen, je koning is de zoon van zijn eigen oom, hoeren dood schieten met pijl en boog etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Ja heel tof die Lannisters! Kleine kinderen van 3 hoog naar beneden duwen, je koning is de zoon van zijn eigen oom, hoeren dood schieten met pijl en boog etc. Dat is het leven kerel, geweld, drank en hoeren. Weg met die saaie Noorderlingen en hun ethisch gezeur! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2012 (bewerkt) Briljante aflevering _O_ Pro-Lannisters uiteraard. Stuk voor stuk enorm boeiende personages en worden dan nog eens perfect gespeeld. Al geldt dat eigenlijk voor heel de cast. Cersei vind ik toch niet heel goed gespeeld. Ze hoort nog een stuk ijziger te zijn. Nou spaar ik het tweede seizoen zodat ik het in 1x kan zien, dus mijn mening kan niet geheel actueel zijn. :P Maar zij en Sansa moeten echt een tantje bij qua acteren vind ik. 28 mei 2012 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Heerlijke aflevering, met ook een mooie eind. Is dit de laatste aflevering, of komt er nog 1 dit seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 De laatste van dit seizoen is volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Cersei vind ik toch niet heel goed gespeeld. Ze hoort nog een stuk ijziger te zijn. Nou spaar ik het tweede seizoen zodat ik het in 1x kan zien, dus mijn mening kan niet geheel actueel zijn. :P Maar zij en Sansa moeten echt een tantje bij qua acteren vind ik. Ik vind de rol van Cersei juist heel goed geacteerd. Ze wil ijzig overkomen maar daartussen merk je toch dat ze vrij labiel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Goede ep, wel jammer dat alles gefocust was op de belegering van King's Landing. Geen Robb, Dany en Theon :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik vind de rol van Cersei juist heel goed geacteerd. Ze wil ijzig overkomen maar daartussen merk je toch dat ze vrij labiel is. Eensch, dat maakt het juist net af, naar mijn mening. En tja Petterson, dan hadden ze een aflevering van 3 uur moeten maken en dat kan natuurlijk niet, ik vind het iig wel gruwelijk :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Toch wel zonde dat het volgende week alweer gedaan is :( Wanneer wordt het seizoen 3 verwacht eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 @Funzel: uiteraard heb je gelijk, maar we zijn twee afleveringen geleden lekker gemaakt met die gebeurtenissen ini Qarth, waar ik vervolgens niks meer van gezien heb. Wil verdomme the House of the Undying zien :(. @Scifo: zal wel april 2013 worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 (bewerkt) Das waar, ook al vind ik die warlock maar een heel naar en eng figuur, ben wel benieuwd wat er nou eindelijk van die draken terecht komt. En ik hoop dat het september toch al weer een keer begint, al denk ik wel dat dat onmogelijk is. Helaas, want wat een heerlijke serie is dit zeg. Oja, Tywin (d) 28 mei 2012 bewerkt door RanDMC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 September zal HBO nooit doen, want dan begint er ook weer een nieuw seizoen van Boardwalk Empire. Die doen ze in het najaar en dan in het voorjaar weer Game of Thrones. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 (bewerkt) [spoiler=spoiler]Trouwens, wat een vette entree van Tywin Lannister. :< 28 mei 2012 bewerkt door LosMerengues Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Dat zet je beter in spoilertags :cab: Maar was inderdaad wel vet, vind hem ook wel een heerlijk personage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Oja, natuurlijk. My bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 100% anti Lannisters!! De enige die het weer krijgt te verduren is ook meteen de enige die ik wel graag mag :( En dat mensen 'zeuren' om actie is mss omdat de serie continu lijkt te werken naar een actievol spektakel stuk en dat komt maar niet. [spoiler=...]Op vandaag na dan alleen pakte dat helaas niet uit zoals ik gehoopt had.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Geweldige aflevering zeg :D Tywin _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Artikel van IGN over seizoen 3 While we’re still basking in the afterglow of the awesomeness of this past Sunday’s Game of Thrones episode, “Blackwater”, and looking forward to next week’s Season 2 finale, work is already underway on Season 3 of the series. With production set to resume this summer, Entertainment Weekly have a list of characters from the books slated to appear in Season 3. Executive Producers David Benioff and D.B. Weiss have made it clear in the past that due to how jam-packed the novels are, they will not necessarily be doing exact book-by-book adaptations as much as pulling different elements at different times. This includes a couple of characters on the list below, who fans of the books know were introduced in the second novel, “A Clash of Kings,” but didn’t make it into the second season. Benioff tells EW, “[Jojen and Meera Reed] haven’t been written out. It’s important to point out that that we have the largest cast on television right now. We introduced dozens of new characters in season two. If you hurl 300 characters at an audience, the story collapses under the weight of too many faces, too many names, and too many subplots. We need to be just as mindful of the audience members who have never read the books as we are of the readers; the series will fail if we only appeal to those who already know the characters. So we try to be parsimonious about how many new roles we introduce to the story and when we introduce them.” While the showrunners stress there will be more beyond this, characters certain to show up in Season 3 include: Mance Rayder: Former Night’s Watch member turned the Wildling “King Beyond the Wall. Daario Naharis: Captain of the mercenary group, Stormcrows. Jojen Reed; Meera Reed: A teenage brother and sister with connections to the Starks. Edmure Tully: Catelyn Stark’s brother. Ser Brynden Tully (The Blackfish): Catelyn Stark’s uncle. Selyse Baratheon: Stannis Baratheon’s wife. Shireen Baratheon: Stannis’ daughter. Olenna Redwyne (The Queen of Thorns): Margaery Tyrell’s grandmother. Beric Dondarrion: Leader of the guerrilla group Brotherhood Without Banners. [it's been pointed out in the comments that we actually did see Beric once in Season 1, played by David Michael Scott. It's not clear yet if Scott will reprise the role in Season 3 or a different actor will play the character.] Thoros of Myr: A red priest. Tormund Giantsbane: A Wildling raider. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten