Justin Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Justin je eerste post staat er nog zonder spoiler. Die post hoort er sowieso niet te staan. :cab: Heb het gewijzigd Nu wel, Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 2 Episodes nog maar:cab:? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Jep. Seizoenen zijn niet zo lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 3 toch? 8 9 en 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Het zijn er volgens mij ook nog 3... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Ik kijk gewoon elke week uit naar de nieuwe aflevering, gewoon op vrijdag of zaterdag denk ik al: bijna nieuwe aflevering, haha wat sneu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Je bent zeker niet de enige hoor. ;) Gaat na dit seizoen weer een zware dobber worden, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 (bewerkt) Aflevering 9 wordt ZO ONTZETTEND VET. [spoiler=S02E09]Het gevecht om Kings' Landing, en bovendien geregisseerd door George R. R. Martin himself! 17 mei 2012 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Vond deze iets minder eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik denk dat we veel actie kunnen gaan zien in aflevering 10. Ik kan me trouwens ook nauwelijks voorstellen dat volgende week de laatste van dit seizoen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 ]"One game at a time my friend" heerlijke quote :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik denk dat we veel actie kunnen gaan zien in aflevering 10. Ik kan me trouwens ook nauwelijks voorstellen dat volgende week de laatste van dit seizoen is. Voorlaatste ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Denk ook dat we volgende aflevering veel actie kunnen verwachten, want buiten Robb deed niemand wat. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Laatste zetje tot de climax die in de volgende 2 afleveringen gaat volgen. Wel jammer dat er niet zoveel Daenyres (ofzo) in voorkwam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Prima aflevering inderdaad. [spoiler=S02E08]Weinig Daenerys het enige minpuntje, toch tevreden met de opbouw tot de climax van de komende afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 [spoiler=climax]Volgende aflevering zou idd de climax moeten worden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Beetje matige aflevering inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Volgende week gaat het knallen, kan haast niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Duidelijk een voorbereiding voor volgende week. Die episode van volgende week wordt ZO FUCKING BRUUT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Ben benieuwd... dat opbouwen naar een climax is nu al 21 episodes aan de gang. Tijd dat er een paar koppen gaan rollen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 [spoiler=!]Je bedoelt zoals de koppen van Eddard, Robert en Renly enzo? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Behalve dat je dat van Robert niet eens zag, maar goed :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Hmmm, hmmm. Ik volg ook alles wekelijks, maar ik moet zeggen dat ik de vibe van het eerste seizoen wat kwijt ben. Dat seizoen heb ik echt 3x gezien helemaal en elke keer bleef het mooi. Nu verzand het in lange conversaties over niet bijzonder interessante personages en mis ik de pure spanning. Als de dialogen nu nog van extreem hoge kwaliteit waren zou ik het niet erg vinden, maar ik mis iets dit seizoen. - te weinig Denaerys - te weinig Rob - te weinig Jaime Lannister - te weinig Littlefinger - te weinig Ayra, hoewel als ze er is, is het prachtig Wat mij betreft had het seizoen tot nu toe in 2 eps gekunt. Ik weet dat ik nu kritisch ben en misschien overdrijf ik iets.. maar kom op.. nog 1 episode maar! Dat dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Nog 2 ep's toch? 9 & 10. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 (bewerkt) Vond het wel een interessante aflevering, maar volgende episode gaat het duidelijk loss. http://www.youtube.com/watch?v=Fr_lpj2M6QQ Ik kan niet wachten zeg, pfff. 23 mei 2012 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten