Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Even hè, is het veel moeite om dingen die nog gaan komen in spoilers te doen? Heel cool dat je de boeken hebt gelezen en zo (heb zelf ook boek 2 besteld), maar als straks Vargo Hoat in beeld komt (ik heb geen idee) is de verrassing er voor mij een beetje af/weet ik dat hij cool is.

Als jullie vinden dat ik zeur zal ik het topic wel mijden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Pieter, je zeurt niet. Bij alle series wordt verwacht dat dingen die in de toekomst staan te gebeuren netjes onder een spoiler gepost worden. Heb de post van King XVI dus even aangepast onder het mom van mosterd na de maaltijd.

Maar bedankt voor het nogmaals attent maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Pieter, je zeurt niet. Bij alle series wordt verwacht dat dingen die in de toekomst staan te gebeuren netjes onder een spoiler gepost worden. Heb de post van King XVI dus even aangepast onder het mom van mosterd na de maaltijd.

Maar bedankt voor het nogmaals attent maken.

Zal wat meer spoilertjes gebruiken voortaan dan ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne episode. Alhoewel een paar dingen mij stoorde.

[spoiler=S02E06]Theon die Winterfell innam vond ik allemaal iets te snel gaan. Voor je het wist stond hij aan het bed van Brann, die zelf ook amper verrast leek.

En Robb met z'n flirt ;e, weinig geloofwaardige scene verder.

Vond die riot wel erg vet gedaan, stelletje zombies hoe ze tekeer gingen _O_

En ik betrapte mezelf erop dat ik oprecht nerveus zat te kijken toen Baelish bij Lord Tywin was, ik was echt ff bang dat Arya herkend zou worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S02E06]Tja echt een moeilijke verovering was het ook niet, misschien hadden ze wel mogen laten zien hoe ze over de muren klommen idd. En de flirt van Robb vond ik eigenlijk wel leuk gedaan. Heb enkel geen flauw idee wie Lady Talisa is? [spoiler=boek]Gaat Lady Talisa de rol van Jeyne Westerling vervullen dan?

Het heeft wat tijd gekost om op gang te komen maar nu is de show goed en wel vertrokken :)

bewerkt door King XVI
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vetste stuk vond ik denk ik [spoiler=-]toen Joffrey en co werden aangevallen. De gebroeders Clegane gingen los daar :P The Hound was wel epic met dat stukje toen hij Sansa redde. Vind hem wel een tof personage eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites