Rexcoder Geplaatst 25 april 2012 Share Geplaatst 25 april 2012 De goodguygreg kant van Jaime Lannister heb ik anders ook nog niet ontdekt. ;c [spoiler=Jaime]Komt nog wel :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 25 april 2012 Share Geplaatst 25 april 2012 The fuck zeg, dat einde. :cab: Wel zonde btw dat ze die veldslag in het begin niet lieten zien. En Tyrion is een baas. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 30 april 2012 Share Geplaatst 30 april 2012 Veel Daenerys :< Topaflevering dus :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 30 april 2012 Share Geplaatst 30 april 2012 Lekkere ep : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 30 april 2012 Share Geplaatst 30 april 2012 (bewerkt) [spoiler=Soon]Lees net dat Vargo Hoat en zijn vrienden pas in seizoen 3 worden geïntroduceerd, jammer want dat is echt wel een held :( 4 mei 2012 bewerkt door Vegas Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 april 2012 Share Geplaatst 30 april 2012 Geweldige EP weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 30 april 2012 Share Geplaatst 30 april 2012 Arya is vet: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 Ging het net zeggen, Arya _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 Ja echt he. En Brann ook, ik wil later zo'n kinderen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 (bewerkt) Vette ep weer hoor. [spoiler=-] Renly :( Ik mocht hem wel En een plaatje: :D 1 mei 2012 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 (bewerkt) [spoiler=casting news]Deze man gaat wrs Tormund Giantsbane spelen, perfecte casting zou ik zeggen. _O_ http://winteriscoming.net/2012/05/casting-for-season-three-begins/ 3 mei 2012 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 Handige link: http://images5.fanpop.com/image/photos/30600000/A-Web-of-Thrones-game-of-thrones-30670278-1280-1055.jpg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 [spoiler=casting news]Deze man gaat wrs Tormund Giantsbane spelen, perfecte casting zou ik zeggen. _O_ http://winteriscoming.net/2012/05/casting-for-season-three-begins/ Als hij nu nog z'n kostuum uitdoet dan kan het wel kloppen, idd :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 (bewerkt) Ik kijk wel uit naar het personage. :p 3 mei 2012 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 Even hè, is het veel moeite om dingen die nog gaan komen in spoilers te doen? Heel cool dat je de boeken hebt gelezen en zo (heb zelf ook boek 2 besteld), maar als straks Vargo Hoat in beeld komt (ik heb geen idee) is de verrassing er voor mij een beetje af/weet ik dat hij cool is. Als jullie vinden dat ik zeur zal ik het topic wel mijden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 Nee Pieter, je zeurt niet. Bij alle series wordt verwacht dat dingen die in de toekomst staan te gebeuren netjes onder een spoiler gepost worden. Heb de post van King XVI dus even aangepast onder het mom van mosterd na de maaltijd. Maar bedankt voor het nogmaals attent maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 Ik had de mijne toch netjes onder een spoiler geplaatst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 Zeker Rexcoder :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik had met de cliffhanger van de vorige episode wel wat leukers/spannenders verwacht dan dat er uiteindelijk is gebeurd.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Vette episode zeg! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Geweldig einde ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Nee Pieter, je zeurt niet. Bij alle series wordt verwacht dat dingen die in de toekomst staan te gebeuren netjes onder een spoiler gepost worden. Heb de post van King XVI dus even aangepast onder het mom van mosterd na de maaltijd. Maar bedankt voor het nogmaals attent maken. Zal wat meer spoilertjes gebruiken voortaan dan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Fijne episode. Alhoewel een paar dingen mij stoorde. [spoiler=S02E06]Theon die Winterfell innam vond ik allemaal iets te snel gaan. Voor je het wist stond hij aan het bed van Brann, die zelf ook amper verrast leek. En Robb met z'n flirt ;e, weinig geloofwaardige scene verder. Vond die riot wel erg vet gedaan, stelletje zombies hoe ze tekeer gingen _O_ En ik betrapte mezelf erop dat ik oprecht nerveus zat te kijken toen Baelish bij Lord Tywin was, ik was echt ff bang dat Arya herkend zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 (bewerkt) [spoiler=S02E06]Tja echt een moeilijke verovering was het ook niet, misschien hadden ze wel mogen laten zien hoe ze over de muren klommen idd. En de flirt van Robb vond ik eigenlijk wel leuk gedaan. Heb enkel geen flauw idee wie Lady Talisa is? [spoiler=boek]Gaat Lady Talisa de rol van Jeyne Westerling vervullen dan? Het heeft wat tijd gekost om op gang te komen maar nu is de show goed en wel vertrokken :) 7 mei 2012 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Vetste stuk vond ik denk ik [spoiler=-]toen Joffrey en co werden aangevallen. De gebroeders Clegane gingen los daar :P The Hound was wel epic met dat stukje toen hij Sansa redde. Vind hem wel een tof personage eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten