Michaelinho* Geplaatst 18 juli 2016 Share Geplaatst 18 juli 2016 Seizoen 7 telt officieel 7 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 juli 2016 Share Geplaatst 18 juli 2016 Hm op zich jammer, maar als de kwaliteit van alle 7 afleveringen top is heb ik er vrede mee. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Ze duren volgens mij wel iets langer. Komende zomer wordt het dus uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Pffff, 7 afleveringen slechts en ook pas volgend jaar zomer. En begrijp ik het ook goed dat we in totaal nog maar twee seizoenen en 13 afleveringen te gaan hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Pffff, 7 afleveringen slechts en ook pas volgend jaar zomer. En begrijp ik het ook goed dat we in totaal nog maar twee seizoenen en 13 afleveringen te gaan hebben? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 (bewerkt) Ik heb de afgelopen jaren al minstens 5 pogingen gedaan om GoT te checken maar het lukt me niet om erin te komen. Krijg een slappe lul van die gesprekken, dat geforceerde middeleeuwse sfeertje wat ze willen neerzetten, voelt alsof ik naar een LARP sessie met wat babyboomers verkleed als ridders zit te kijken. Weet ook wel dat ik mezelf tekort doe dus nu puur op discipline aan het doorzetten totdat het leuk wordt ;e 19 juli 2016 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 juli 2016 Share Geplaatst 20 juli 2016 Ik heb de afgelopen jaren al minstens 5 pogingen gedaan om GoT te checken maar het lukt me niet om erin te komen. Krijg een slappe lul van die gesprekken, dat geforceerde middeleeuwse sfeertje wat ze willen neerzetten, voelt alsof ik naar een LARP sessie met wat babyboomers verkleed als ridders zit te kijken. Weet ook wel dat ik mezelf tekort doe dus nu puur op discipline aan het doorzetten totdat het leuk wordt ;e Haha :D Als het niet voor jou is, is het niet voor jou natuurlijk. Als je het niet hebt op dat middeleeuws sfeertje en/of fantasy dan is het moeilijk om het goed te vinden natuurlijk. Zelf heb ik het wel voor dat middeleeuws sfeertje en veel minder voor de fantasy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 20 juli 2016 Share Geplaatst 20 juli 2016 Haha :D Als het niet voor jou is, is het niet voor jou natuurlijk. Als je het niet hebt op dat middeleeuws sfeertje en/of fantasy dan is het moeilijk om het goed te vinden natuurlijk. Zelf heb ik het wel voor dat middeleeuws sfeertje en veel minder voor de fantasy. Weet niet waarom maar ik kan die setting een stuk beter hebben in games. The Witcher en Skyrim vind ik meesterwerken dus eigenlijk zou ik het wel leuk moeten vinden. Mijn broertje raadde me ook aan tot eind seizoen 2 te blijven kijken dus hoop dat de liefde nog gaat aanwakkeren. Heb gelukkig vakantie dus heb de tijd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 juli 2016 Share Geplaatst 20 juli 2016 Tsja, maar als je een slappe lul krijgt van de gesprekken, mijns inziens zeker in de eerste seizoenen hét sterke punt van de serie, dan wordt het wel een lastige zaak ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 20 juli 2016 Share Geplaatst 20 juli 2016 We zullen zien, was gisteren misschien niet in de stemming ervoor (y) nogal zonde om de grootste serie van deze tijd over te slaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 [video=youtube;PiPtxys-Ojw] Jaarlijkse Comic Con. Wel leuk om ff te kijken. Varys met haar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Niks gelogen jongens over dat derde boek. De hoofdstukken vliegen er doorheen hier op vakantie:D. Veruit de beste van wat ik tot noch toe gelezen heb en ben nog niet eens bij de dood van twee zekere koningen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 september 2016 Share Geplaatst 5 september 2016 Ben nu (pas) bij. Toffe ontwikkelingen hoor. Vooral laatste twee afleveringen erg gaaf. Benieuwd naar wat S07 gaat brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 september 2016 Share Geplaatst 5 september 2016 25 juni begint het feest weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 september 2016 Share Geplaatst 5 september 2016 Valt mee, toen hun het hadden over de zomer vreesde ik een beetje dat het pas augustus zou worden ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 5 september 2016 Share Geplaatst 5 september 2016 Ik heb er wel nu al zin in, mede door een recap met m'n vriendin die het voor het eerst keek. Zijn er echt doorheen gevlogen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Nog maar negen maanden joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Nog maar negen maanden joh. Minimaal 10 hoor vriendje. Het filmen is sowieso niet voorbij voor Februari 2017 en monteren is misschien nog wel meer/langer werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Volgens mij was het al genoemd dat het in juni begon. Zag ik ergens op een poster. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Volgens mij was het al genoemd dat het in juni begon. Zag ik ergens op een poster. Ik kan dat helaas nergens terug vinden maar zou mooi zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Ik ben inmiddels aangekomen bij de laatste 100 bladzijdes uit het derde boek. Die laatste +- 400 bladzijdes, doe normaal man:D. Er zit geen hoofdstuk meer tussen dat er even niks gebeurd. tempo blijft ook ongekend hoog liggen. Twijfel nog hoe ik het met boek vier en vijf ga aanpakken. Ik las goede verhalen over het door elkaar lezen van deze boeken (zie die de twee linkjes onderaan mijn post). Als ik het goed begrepen heb lopen deze qua tijd door elkaar heen, dus is dit goed te doen. Lees van veel mensen dat ze het zo zelfs beter/overzichtelijker vinden dan de twee boeken gewoon na elkaar te lezen. Enige nadeel natuurlijk dat je telkens die twee boeken mee moet nemen. Wat vinden de mannen die de reeks al af hebben hier van? Ik geloof dat @E2E, @Kweekie, @Justin en @Curly alles gelezen hebben? [url]http://afeastwithdragons.com[/url] [url]http://boiledleather.com/post/24543217702/a-proposed-a-feast-for-crowsa-dance-with-dragons[/url] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Ik heb de bokeen gewoon omstebeurt gelezen. Denk dat het best wel te combineren valt als je het heel secuur doet, maar ik heb zelf niet echt iets gemist nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Ik zou eerst boek 4 lezen. Twee redenen: 1. je gaat sneller door de verhaallijnen van de POVs doordat er minder te verdelen is 2. in 1 POV wordt verslag gedaan van een gebeurtenis waar in een POV in boek 5 uiteindelijk blijkt dat het anders lag. Dat door de ogen zien van idee werkt in dat opzicht wel tof als je de andere kant pas veel later ontdekt (kan niet zeggen wat denk ik omdat de verhaallijn in de serie anders ging) [spoiler=SPOILER omtrent punt 2]dan heb ik het over Cersei die leert dat Davos dood is, die dat uiteindelijk niet blijkt te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 september 2016 Share Geplaatst 15 september 2016 Hmm, oké. Dat soort verrassingen wil ik niet missen inderdaad. Ga het maar gewoon boek voor boek lezen. Hoop dat volgend jaar TWOW uitkomt, net als ik de boekenreeks af heb. Al zal GRRM het wel weer met een jaar uitstellen;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 [YOUTUBE]YfDwv-91iio[/YOUTUBE] 16 juli :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten