Jump to content

Game of Thrones

Niels

Recommended Posts

Denken jullie dat de [tekst]Umber's[/tekst] de verhaallijn van de [tekst]Manderly's[/tekst] in de boek krijgen? Zou wel epic zijn. :<

De Manderly's zijn wel bij naam genoemd en meen ook dat er een casting call was voor een northern lord die een dikzak moest zijn,

maar in ben blij met die verhaallijn in welke vorm dan ook, als we ook die North remembers speech krijgen, hhnnngg

Ben net begonnen met de boeken te lezen ondanks dat ik met de serie wel al helemaal bij ben. Heerlijk geschreven alles en echt een genot om te lezen maar hoorde laatst dat de serie verder is dan ze in de boeken zijn?! Dat is toch hopelijk niet waar? :cab:

[spoiler=Ser Aliser]

13166007_1105391509517800_816070026502123781_n.jpg?oh=554d86c9e24e24693a6d6343b5b84b3f&oe=57ACC88F

Eigenlijk vond ik het ook helemaal geen vervelend personage, gaf mooi wat tegengas in het verhaal bij de Wall.

Merkte dat ook gelijk op en vond dat echt een heerlijke stuk en mijn inziens een personificatie van hoe een man moet zijn. Sta achter je daden en take it as a man.

EP4 duidelijk een episode waar alles op de juiste plek wordt gezet. Wel een prima ep. :)

Dacht al dat de Pink Letter er aan zat te komen, iemand op Reddit had al uiteengezet hoe alle elementen ervan de show in waren gewerkt. Uiteindelijke adaptatie ervan vond ik prima, die brief had naar mijn idee dezelfde onheilspellende toon.

Volgende week wordt epic met Bran en de Kingsmoot :<

Helemaal mee eens. Die dikke diaree van seizoen 5 ben ik bijna al vergeten zowat... :D

Op aflevering 8 na (_O_) was het vorige seizoen maar een grote opvulling van niet waargemaakte verwachtingen inderdaad. Dit seizoen begint in ieder geval ergens op te lijken.