Justin Gepost May 11, 2016 Share Gepost May 11, 2016 [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; afl 7 gaat [tekst]The Broken Man[/tekst] heten, zou fcking awesome zijn als we die speech krijgen in een bepaalde vorm S06 looking good so far Waar zal die titel op slaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kweekie Gepost May 12, 2016 Share Gepost May 12, 2016 Waar zal die titel op slaan? [spoiler=spoilers!]Septon Meribald, Brienne, Podrik, die naar die kerk ofzo gaan waar ze de Gravedigger (aka The Hound wss) gaan. En dan Septon Meribald met die mooie speech over Broken Man: http://genius.com/George-r-r-martin-a-feast-for-crows-brienne-v-broken-men-speech-annotated Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank. Gepost May 12, 2016 Share Gepost May 12, 2016 YouTube filmpje van die speech, ook indrukwekkend [YOUTUBE]0sjZHxEZnmE[/YOUTUBE] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kweekie Gepost May 12, 2016 Share Gepost May 12, 2016 Denken jullie dat de [tekst]Umber's[/tekst] de verhaallijn van de [tekst]Manderly's[/tekst] in de boek krijgen? Zou wel epic zijn. :< De Manderly's zijn wel bij naam genoemd en meen ook dat er een casting call was voor een northern lord die een dikzak moest zijn, maar in ben blij met die verhaallijn in welke vorm dan ook, als we ook die North remembers speech krijgen, hhnnngg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost May 13, 2016 Share Gepost May 13, 2016 [spoiler=spoilers!]Septon Meribald, Brienne, Podrik, die naar die kerk ofzo gaan waar ze de Gravedigger (aka The Hound wss) gaan. En dan Septon Meribald met die mooie speech over Broken Man: http://genius.com/George-r-r-martin-a-feast-for-crows-brienne-v-broken-men-speech-annotated Oh ja, dat was een goed stuk ja. Dan zal dat het idd wel wezen (d) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost May 14, 2016 Share Gepost May 14, 2016 [spoiler=Ser Aliser] Eigenlijk vond ik het ook helemaal geen vervelend personage, gaf mooi wat tegengas in het verhaal bij de Wall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkes12 Gepost May 14, 2016 Share Gepost May 14, 2016 Ben net begonnen met de boeken te lezen ondanks dat ik met de serie wel al helemaal bij ben. Heerlijk geschreven alles en echt een genot om te lezen maar hoorde laatst dat de serie verder is dan ze in de boeken zijn?! Dat is toch hopelijk niet waar? :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bril_idioot Gepost May 14, 2016 Share Gepost May 14, 2016 De serie heeft de boeken bij de meeste verhaallijnen ondertussen ingehaald ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkes12 Gepost May 14, 2016 Share Gepost May 14, 2016 Oh joh wist ik niet eens haha. Nou ja het plezier van het lezen maakt het er niet minder om :huhu: Tis wel vet dat in het boek in het begin al echt naar dingen gehint wordt wat pas echt verderop in het verhaal gebeurd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LosMerengues Gepost May 15, 2016 Share Gepost May 15, 2016 [spoiler=Ser Aliser] Eigenlijk vond ik het ook helemaal geen vervelend personage, gaf mooi wat tegengas in het verhaal bij de Wall. Merkte dat ook gelijk op en vond dat echt een heerlijke stuk en mijn inziens een personificatie van hoe een man moet zijn. Sta achter je daden en take it as a man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 EP4 duidelijk een episode waar alles op de juiste plek wordt gezet. Wel een prima ep. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iJefferd Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 Net gekeken. Fijne aflevering weer. Nu weer een week wachten :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kweekie Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 EP4 duidelijk een episode waar alles op de juiste plek wordt gezet. Wel een prima ep. :) Dacht al dat de Pink Letter er aan zat te komen, iemand op Reddit had al uiteengezet hoe alle elementen ervan de show in waren gewerkt. Uiteindelijke adaptatie ervan vond ik prima, die brief had naar mijn idee dezelfde onheilspellende toon. Volgende week wordt epic met Bran en de Kingsmoot :< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 Ik hoop niet dat de Kingsmoot gaat tegenvallen, maar ik vrees er wel voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 (edited) Wow wat een heerlijk einde van deze ep. Erg gaaf. :< Volgende week wordt epic met Bran en de Kingsmoot :< Oh ik zie het nu in de preview met Bran. _O_ Edited May 16, 2016 by Dysproz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roprop Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 Echt een aflevering die de serie positioneert voor mooie dingen dit. Khaleesi : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 [spoiler=e4]Goh, die scene met Osha en Ramsay was helemaal niet voorspelbaar zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 Ja dat einde was wel heerlijk Dit inderdaad. (d) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 Heerlijke ep zeg, top slotscene trouwens :< KL op het einde goed met Cersei, Jamie en de Tyrells. Wordt volgende week al weer interessant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 [spoiler=e4]Goh, die scene met Osha en Ramsay was helemaal niet voorspelbaar zeg. Nou en. Alle anderen scenes waren geweldig en zeker niet voorspelbaar. Jamie en Cersei geweldig zeg en Tyrion met de slavenhandelaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 Nou en. Alle anderen scenes waren geweldig en zeker niet voorspelbaar. Ja, en die scene wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 16, 2016 Share Gepost May 16, 2016 Hele dikke ep. weer zeg :<. Echt iedere verhaallijn staat zo'n beetje op scherp nu. Kom maar met dat vuurwerk :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike-92 Gepost May 17, 2016 Share Gepost May 17, 2016 Wat een goed seizoen he! Heerlijk man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 17, 2016 Share Gepost May 17, 2016 Wat een goed seizoen he! Heerlijk man Helemaal mee eens. Die dikke diaree van seizoen 5 ben ik bijna al vergeten zowat... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdogg16 Gepost May 17, 2016 Share Gepost May 17, 2016 Helemaal mee eens. Die dikke diaree van seizoen 5 ben ik bijna al vergeten zowat... :D Op aflevering 8 na (_O_) was het vorige seizoen maar een grote opvulling van niet waargemaakte verwachtingen inderdaad. Dit seizoen begint in ieder geval ergens op te lijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts