Curly Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 What the hack wat een aflevering _O_ _O_ Ongelofelijk sick _O_ Net gekeken en zit nog helemaal in shock [spoiler=!]Lijkt wel alsof alle wolven moeten sterven man :( Er is er nog maar 1 in leven en dat is Spook :( 2. Die van arya leeft ook nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 [spoiler=Euron]Het stukje van de Ironbon is toch weer een grote teleurstelling, net zoals Dorne indertijd. Euron zijn personage zoals in de boeken komt er op het scherm toch totaal niet uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Eerste 2 afleveringen gezien gister. Wel geinig. Ben benieuwd verder. Vond alleen wel dat gedoe met die 'monsters' met blauwe lichtgevende ogen cringy as fuck maargoed. Zag op Skype al 2 ';)'-tjes van [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; dus daar zal nog wel een verhaal achter zitten waaruit blijkt dat er een logische verklaring is. Hoop ik dan. Had in ieder geval niet verwacht dat ik het kon waarderen. Was er al eens aan begonnen maar toen vond ik het 300x niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 [spoiler=s06e06]Lekkere ep weer, die white walkers blijven tof :< Stukje van Arya duurde wat mij betreft te lang, weer een gaar toneelstukje. Dat hadden ze achterwege mogen laten. Haar verhaallijn wordt steeds minder interssant. Verder wordt het interssant met Jon en Sansa, al begreep ik even niet goed waar ze nu heen gaan. Evenals de Grejoys, wat gaan hun nu ingodsnaam doen?! Tormund en Brienne :-D :-D Toffe laatste scène. Benieuwd wat er met Bran en Meera gaat gebeuren. Summer en Hodor :( :( [spoiler=s06e06] De scene van Arya leek me meer een soort van test voor haar, dat ze inderdaad "no one" is. Het was wel heel toevallig een toneelstukje waar Ned Stark belachelijk werd gemaakt. Ik vond eerder de scene van Hodor te lang, je kon er toch wel een aantal hold the doors uithalen leek me ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 [spoiler=spoilert]Er komt denk ik een moment dat Arya één van de overgebleven Starks moet doden. Als de ultieme test. Want je zag nu ook weer bij dat toneelstuk dat het toch nog niet helemaal lekker zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 2. Die van arya leeft ook nog Ja dat is waar ook. Die zal nog wel terugkomen, of als ultieme test moet ze die vermoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 [spoiler=Draken]Tyiron heeft ze 2 episodes geleden losgelaten toch? [spoiler=late reactie]Ja dat is het juist, Dany heeft ze een soort van ''in de steek gelaten'' en Tyrion heeft ze van de ketting gehaald. Wat me niet helemaal duidelijk is is of de draken ook wegkunnen uit die kelder of dat ze alleen daar nu vrij kunnen rondlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Ongelooflijke brute aflevering :<. [spoiler=S06E06]Damn, Hodor en Summer er aan :(. Dat stukje met de Greyjoys ging volgens mij wel echt in een sneltrein vaart er doorheen of niet? Hoe dan ook wel echt een heel dik seizoen tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 (bewerkt) Ja bij de Greyjoys was een beetje snel snel allemaal. http://imgur.com/a/8kJ8S Dit zou vet zijn :< [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; 26 mei 2016 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Ja bij de Greyjoys was een beetje snel snel allemaal. http://imgur.com/a/8kJ8S Dit zou vet zijn :< [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; [spoiler=CH]Aangezien ze loose ends aan het opruimen zijn met allerlei personages die ze weer terug laten komen zou het me niet verbazen als ze Coldhands inderdaad 'vervangen' met Benjen (al is IMDB totaal niet betrouwbaar daarin hoor). Zou wel nice zijn :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Dat is ook één grote mysterie in de boeken volgens mij. Die CH. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Ja klopt. Gaat zoveel discussie over wie dat nou is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Heerlijke aflevering weer! [spoiler=Spoileralert]Ik ben echt voor het eerst benieuwd hoe Bran z'n verhaal zich ontwikkelt. Dat Benjen terug is is alleen maar tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Wat een seizoen is dit zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 [spoiler=e6] Benjen _O_ Die flashbacks van Bran naar de Mad King etc waren ook geniaal Daenerys' speech ook heel goed. Ik hoop toch dat Arya een faceless men wordt en daarna pas terugkeert naar Westeros King's Landing vond ik niet veel aan. Wordt echt tijd dat ze die Sparrows aanpakken. Randyll Tarly vond ik wel cool maar verder was die verhaallijn van Sam ook maar saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Dit is verreweg het meest boeiende seizoen om te kijken. Andere seizoenen waren vanzelfsprekend al geniaal, maar dit overtreft het toch aardig :< [spoiler=S6]Ik hoop zoooo dat Arya weer back is. Dat was, en is eigenlijk nog steeds, mijn favoriete character. Benjen terug, familie van onze Sam ontmoet, Mister Walder Frey weer op gehate wijze terug en Khaleesi die maar weer eens een roerende speech eruit smijt. Er gebeurt zoveel, maar er zijn zoveel interessante verhaallijnen. Die op King's Landing boeide me de afgelopen afleveringen weinig, maar dat krijgt door de coöperatie nu wel weer een nieuwe dimensie. En dan helaas weer te beseffen dat er van dit seizoen nog maar twee episodes worden gepubliceerd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Dit is verreweg het meest boeiende seizoen om te kijken. Andere seizoenen waren vanzelfsprekend al geniaal, maar dit overtreft het toch aardig :< [spoiler=S6]Ik hoop zoooo dat Arya weer back is. Dat was, en is eigenlijk nog steeds, mijn favoriete character. Benjen terug, familie van onze Sam ontmoet, Mister Walder Frey weer op gehate wijze terug en Khaleesi die maar weer eens een roerende speech eruit smijt. Er gebeurt zoveel, maar er zijn zoveel interessante verhaallijnen. Die op King's Landing boeide me de afgelopen afleveringen weinig, maar dat krijgt door de coöperatie nu wel weer een nieuwe dimensie. En dan helaas weer te beseffen dat er van dit seizoen nog maar twee episodes worden gepubliceerd.. Zijn er gewoon nog 4 toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Whaa yup, typfoutje :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Ik vind het seizoen heel vermakelijk, maar je merkt aan alles dat ze veel verhaallijnen erg afraffelen. Sommige dingen gaan wel erg snel allemaal hoor. Dat vind ik wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 [spoiler=e06] Benjen _O_ Ook gaaf om Randyll Tarly eindelijk te zien, net zo'n lul als in de boeken. Hopelijk is dit niet een eenmalige verschijning. Ik hoop ook dat Dany nu echt weggaat daar en eens in actie komt. Net als dat al die Sparrows worden afgeslacht, wat een slap ventje is Tommen toch. Ik vraag me wel af of Margaery geen toneel speelt.. Laat Jaime nu maar asskicken daar, al ben ik wel benieuwd of de Blackfish nog zo'n badass is. Moest zowaar lachen om Walder Frey dit keer :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 [spoiler=e06] Benjen _O_ Ook gaaf om Randyll Tarly eindelijk te zien, net zo'n lul als in de boeken. Hopelijk is dit niet een eenmalige verschijning. Ik hoop ook dat Dany nu echt weggaat daar en eens in actie komt. Net als dat al die Sparrows worden afgeslacht, wat een slap ventje is Tommen toch. Ik vraag me wel af of Margaery geen toneel speelt.. Laat Jaime nu maar asskicken daar, al ben ik wel benieuwd of de Blackfish nog zo'n badass is. Moest zowaar lachen om Walder Frey dit keer :-D [spoiler=_O_] Zo fcking baas om te zien, zo kort als t was eigenlijk Ik hoop zó dat ze een prequel gaan maken van de periode rond Robert's Rebellion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 [spoiler=e06] Wat een gave aflevering weer! Erg tof dat Benjen er weer is! Hopen dat Tommen zich gauw als een man gaat gedragen, want dit slaat nergens op nog op dit moment voor mijn gevoel. Benieuwd of Arya echt weer Arya gaat worden, maar dat zal wel want dat andere meisje gaat haar proberen te doden. En die speech van Danyrius was weer eens goud, nu kijken of er ook echt actie komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 [spoiler=_O_] Zo fcking baas om te zien, zo kort als t was eigenlijk Ik hoop zó dat ze een prequel gaan maken van de periode rond Robert's Rebellion Ja gaaf he, ookal had ik het langer verwacht toen ik de trailer zag. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 [spoiler=spoiler] Uncle Benjen (d) Weer een hele toffe ep. Wel eens dat verhaallijnen snel worden afgeraffeld maar er gebeurt zo veel. Danny ook weer back. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Geweldige episode weer _O_ Ik vind de seizoenen zo denk ik: 6>1>2>4>3>5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten