Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

What the hack wat een aflevering _O_ _O_ Ongelofelijk sick _O_

Net gekeken en zit nog helemaal in shock

[spoiler=!]Lijkt wel alsof alle wolven moeten sterven man :( Er is er nog maar 1 in leven en dat is Spook :(

2. Die van arya leeft ook nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste 2 afleveringen gezien gister. Wel geinig. Ben benieuwd verder. Vond alleen wel dat gedoe met die 'monsters' met blauwe lichtgevende ogen cringy as fuck maargoed. Zag op Skype al 2 ';)'-tjes van [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; dus daar zal nog wel een verhaal achter zitten waaruit blijkt dat er een logische verklaring is. Hoop ik dan. Had in ieder geval niet verwacht dat ik het kon waarderen. Was er al eens aan begonnen maar toen vond ik het 300x niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=s06e06]Lekkere ep weer, die white walkers blijven tof :< Stukje van Arya duurde wat mij betreft te lang, weer een gaar toneelstukje. Dat hadden ze achterwege mogen laten. Haar verhaallijn wordt steeds minder interssant. Verder wordt het interssant met Jon en Sansa, al begreep ik even niet goed waar ze nu heen gaan. Evenals de Grejoys, wat gaan hun nu ingodsnaam doen?!

Tormund en Brienne :-D :-D

Toffe laatste scène. Benieuwd wat er met Bran en Meera gaat gebeuren.

Summer en Hodor :( :(

[spoiler=s06e06] De scene van Arya leek me meer een soort van test voor haar, dat ze inderdaad "no one" is. Het was wel heel toevallig een toneelstukje waar Ned Stark belachelijk werd gemaakt.

Ik vond eerder de scene van Hodor te lang, je kon er toch wel een aantal hold the doors uithalen leek me ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Draken]Tyiron heeft ze 2 episodes geleden losgelaten toch?

[spoiler=late reactie]Ja dat is het juist, Dany heeft ze een soort van ''in de steek gelaten'' en Tyrion heeft ze van de ketting gehaald. Wat me niet helemaal duidelijk is is of de draken ook wegkunnen uit die kelder of dat ze alleen daar nu vrij kunnen rondlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bij de Greyjoys was een beetje snel snel allemaal.

http://imgur.com/a/8kJ8S

Dit zou vet zijn :< [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION];

[spoiler=CH]Aangezien ze loose ends aan het opruimen zijn met allerlei personages die ze weer terug laten komen zou het me niet verbazen als ze Coldhands inderdaad 'vervangen' met Benjen (al is IMDB totaal niet betrouwbaar daarin hoor). Zou wel nice zijn :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=e6]

Benjen _O_

Die flashbacks van Bran naar de Mad King etc waren ook geniaal

Daenerys' speech ook heel goed.

Ik hoop toch dat Arya een faceless men wordt en daarna pas terugkeert naar Westeros

King's Landing vond ik niet veel aan. Wordt echt tijd dat ze die Sparrows aanpakken.

Randyll Tarly vond ik wel cool maar verder was die verhaallijn van Sam ook maar saai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is verreweg het meest boeiende seizoen om te kijken. Andere seizoenen waren vanzelfsprekend al geniaal, maar dit overtreft het toch aardig :<

[spoiler=S6]Ik hoop zoooo dat Arya weer back is. Dat was, en is eigenlijk nog steeds, mijn favoriete character.

Benjen terug, familie van onze Sam ontmoet, Mister Walder Frey weer op gehate wijze terug en Khaleesi die maar weer eens een roerende speech eruit smijt. Er gebeurt zoveel, maar er zijn zoveel interessante verhaallijnen. Die op King's Landing boeide me de afgelopen afleveringen weinig, maar dat krijgt door de coöperatie nu wel weer een nieuwe dimensie. En dan helaas weer te beseffen dat er van dit seizoen nog maar twee episodes worden gepubliceerd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is verreweg het meest boeiende seizoen om te kijken. Andere seizoenen waren vanzelfsprekend al geniaal, maar dit overtreft het toch aardig :<

[spoiler=S6]Ik hoop zoooo dat Arya weer back is. Dat was, en is eigenlijk nog steeds, mijn favoriete character.

Benjen terug, familie van onze Sam ontmoet, Mister Walder Frey weer op gehate wijze terug en Khaleesi die maar weer eens een roerende speech eruit smijt. Er gebeurt zoveel, maar er zijn zoveel interessante verhaallijnen. Die op King's Landing boeide me de afgelopen afleveringen weinig, maar dat krijgt door de coöperatie nu wel weer een nieuwe dimensie. En dan helaas weer te beseffen dat er van dit seizoen nog maar twee episodes worden gepubliceerd..

Zijn er gewoon nog 4 toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=e06]

Benjen _O_

Ook gaaf om Randyll Tarly eindelijk te zien, net zo'n lul als in de boeken. Hopelijk is dit niet een eenmalige verschijning. Ik hoop ook dat Dany nu echt weggaat daar en eens in actie komt. Net als dat al die Sparrows worden afgeslacht, wat een slap ventje is Tommen toch. Ik vraag me wel af of Margaery geen toneel speelt.. Laat Jaime nu maar asskicken daar, al ben ik wel benieuwd of de Blackfish nog zo'n badass is. Moest zowaar lachen om Walder Frey dit keer :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=e06]

Benjen _O_

Ook gaaf om Randyll Tarly eindelijk te zien, net zo'n lul als in de boeken. Hopelijk is dit niet een eenmalige verschijning. Ik hoop ook dat Dany nu echt weggaat daar en eens in actie komt. Net als dat al die Sparrows worden afgeslacht, wat een slap ventje is Tommen toch. Ik vraag me wel af of Margaery geen toneel speelt.. Laat Jaime nu maar asskicken daar, al ben ik wel benieuwd of de Blackfish nog zo'n badass is. Moest zowaar lachen om Walder Frey dit keer :-D

[spoiler=_O_]hjhbkgv

j8gn7m4

Zo fcking baas om te zien, zo kort als t was eigenlijk

Ik hoop zó dat ze een prequel gaan maken van de periode rond Robert's Rebellion

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=e06]

Wat een gave aflevering weer! Erg tof dat Benjen er weer is! Hopen dat Tommen zich gauw als een man gaat gedragen, want dit slaat nergens op nog op dit moment voor mijn gevoel. Benieuwd of Arya echt weer Arya gaat worden, maar dat zal wel want dat andere meisje gaat haar proberen te doden.

En die speech van Danyrius was weer eens goud, nu kijken of er ook echt actie komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=_O_]hjhbkgv

j8gn7m4

Zo fcking baas om te zien, zo kort als t was eigenlijk

Ik hoop zó dat ze een prequel gaan maken van de periode rond Robert's Rebellion

Ja gaaf he, ookal had ik het langer verwacht toen ik de trailer zag. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites