Jelle. Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 YouTubekanaal: Alt Shift X komt elke dinsdag/woensdag met uitleg over de episodes. Heel interessant als je dingen beter wilt begrijpen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Hoooooly fck, sicke epi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Aparte ep, maar wel tof einde, geen moment gedacht dat [spoiler=hold the door]Hodor ''Hold the door'' zou betekenen. Verder vraag ik me nog iets af, Dany heeft die twee draken in een kelder in Mereen aan de ketting gelegd. Hebben die draken nu niet een pest hekel aan haar? Ze heeft ze sinds ze die draken aan de ketting heeft gelegd er niet meer naar om gekeken. Ik vraag me af of ze dan wel volledig aan haar kant zullen staan straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Aparte ep, maar wel tof einde, geen moment gedacht dat [spoiler=hold the door]Hodor ''Hold the door'' zou betekenen. Verder vraag ik me nog iets af, Dany heeft die twee draken in een kelder in Mereen aan de ketting gelegd. Hebben die draken nu niet een pest hekel aan haar? Ze heeft ze sinds ze die draken aan de ketting heeft gelegd er niet meer naar om gekeken. Ik vraag me af of ze dan wel volledig aan haar kant zullen staan straks. [spoiler=Draken]Tyiron heeft ze 2 episodes geleden losgelaten toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 [spoiler=HTD]Hold the door gaat in boek zes echt een bitch worden voor alle vertalers ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Geweldig man dat einde:D. Iets waar eigenlijk al vanaf het begin van de serie naartoe gewerkt wordt, maar toch zag niemand het aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Heerlijk einde hoor. Hele aflevering vond ik weer sterk. Ik moet zeggen dat dit wel het vetste seizoen tot nu toe is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 [spoiler=laatste ep]Iedereen praat over de laatste scene maar die scene van Varys met die rode priesteres was pas echt goud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 [spoiler=HTD]Hold the door gaat in boek zes echt een bitch worden voor alle vertalers ;D [spoiler=HTD] Zullen wel met iets als "Ho! Laat ze niet door!" komen in het Nederlands :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 [spoiler=htd]Homos, ik laat ze niet door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 [spoiler=HTD] Zullen wel met iets als "Ho! Laat ze niet door!" komen in het Nederlands :D [spoiler=htd]Of iets van ''Hou de deur tegen!" "Hou de deur!" Hou deur!" "Hodor!" R.I.P. Hodor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Auwkut gek, weer een super aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Wat een fucking zieke ep. Dat einde, ow jongens :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 [spoiler=laatste ep]Iedereen praat over de laatste scene maar die scene van Varys met die rode priesteres was pas echt goud Wattan? Dat einde :( wauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Poh die hele laatste scène zeg, mooi gedaan al is het ook wel een beetje jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Heerlijk einde hoor. Hele aflevering vond ik weer sterk. Ik moet zeggen dat dit wel het vetste seizoen tot nu toe is. Inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Wat dacht die wolf van Bran dan met die kamikaze actie trouwens. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Wat dacht die wolf van Bran dan met die kamikaze actie trouwens. :r Hun meer tijd geven/hun leven zo redden... Wat anders ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Hun meer tijd geven/hun leven zo redden... Wat anders ;) Heeft niet echt geholpen hé :-D Heeft ze geen seconde tegen gehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Hele vette episode in iedergeval..Erg genoten weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 [spoiler=s06e06]Lekkere ep weer, die white walkers blijven tof :< Stukje van Arya duurde wat mij betreft te lang, weer een gaar toneelstukje. Dat hadden ze achterwege mogen laten. Haar verhaallijn wordt steeds minder interssant. Verder wordt het interssant met Jon en Sansa, al begreep ik even niet goed waar ze nu heen gaan. Evenals de Grejoys, wat gaan hun nu ingodsnaam doen?! Tormund en Brienne :-D :-D Toffe laatste scène. Benieuwd wat er met Bran en Meera gaat gebeuren. Summer en Hodor :( :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 [spoiler=Greyjoys]Wat Theon en Yara gaan doen is me nog niet helemaal duidelijk, maar Euron wil met Daenarys aan de haal gaan. Hij heeft een grote vloot straks (1000 ships) en zij heeft een vloot nodig om haar leger naar Westeros te halen. Dany heeft nu trouwens wel helemaal een bazenleger, met ook die enorme horde Dothraki er nog bij. :D Kon nog wel eens een ferme strijd gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 [spoiler=:<]HODOR :< White Walkers :< Die scene met Varys :< De greyjoys die meedoen aan het verhaal :) Toffe ep hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 What the hack wat een aflevering _O_ _O_ Ongelofelijk sick _O_ Net gekeken en zit nog helemaal in shock [spoiler=!]Lijkt wel alsof alle wolven moeten sterven man :( Er is er nog maar 1 in leven en dat is Spook :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Die deur :( Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten