Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Aparte ep, maar wel tof einde, geen moment gedacht dat

[spoiler=hold the door]Hodor ''Hold the door'' zou betekenen.

Verder vraag ik me nog iets af, Dany heeft die twee draken in een kelder in Mereen aan de ketting gelegd. Hebben die draken nu niet een pest hekel aan haar? Ze heeft ze sinds ze die draken aan de ketting heeft gelegd er niet meer naar om gekeken. Ik vraag me af of ze dan wel volledig aan haar kant zullen staan straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aparte ep, maar wel tof einde, geen moment gedacht dat

[spoiler=hold the door]Hodor ''Hold the door'' zou betekenen.

Verder vraag ik me nog iets af, Dany heeft die twee draken in een kelder in Mereen aan de ketting gelegd. Hebben die draken nu niet een pest hekel aan haar? Ze heeft ze sinds ze die draken aan de ketting heeft gelegd er niet meer naar om gekeken. Ik vraag me af of ze dan wel volledig aan haar kant zullen staan straks.

[spoiler=Draken]Tyiron heeft ze 2 episodes geleden losgelaten toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=s06e06]Lekkere ep weer, die white walkers blijven tof :< Stukje van Arya duurde wat mij betreft te lang, weer een gaar toneelstukje. Dat hadden ze achterwege mogen laten. Haar verhaallijn wordt steeds minder interssant. Verder wordt het interssant met Jon en Sansa, al begreep ik even niet goed waar ze nu heen gaan. Evenals de Grejoys, wat gaan hun nu ingodsnaam doen?!

Tormund en Brienne :-D :-D

Toffe laatste scène. Benieuwd wat er met Bran en Meera gaat gebeuren.

Summer en Hodor :( :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Greyjoys]Wat Theon en Yara gaan doen is me nog niet helemaal duidelijk, maar Euron wil met Daenarys aan de haal gaan. Hij heeft een grote vloot straks (1000 ships) en zij heeft een vloot nodig om haar leger naar Westeros te halen. Dany heeft nu trouwens wel helemaal een bazenleger, met ook die enorme horde Dothraki er nog bij. :D Kon nog wel eens een ferme strijd gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites