Justin Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 EP4 duidelijk een episode waar alles op de juiste plek wordt gezet. Wel een prima ep. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Net gekeken. Fijne aflevering weer. Nu weer een week wachten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 EP4 duidelijk een episode waar alles op de juiste plek wordt gezet. Wel een prima ep. :) Dacht al dat de Pink Letter er aan zat te komen, iemand op Reddit had al uiteengezet hoe alle elementen ervan de show in waren gewerkt. Uiteindelijke adaptatie ervan vond ik prima, die brief had naar mijn idee dezelfde onheilspellende toon. Volgende week wordt epic met Bran en de Kingsmoot :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Ik hoop niet dat de Kingsmoot gaat tegenvallen, maar ik vrees er wel voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 (bewerkt) Wow wat een heerlijk einde van deze ep. Erg gaaf. :< Volgende week wordt epic met Bran en de Kingsmoot :< Oh ik zie het nu in de preview met Bran. _O_ 16 mei 2016 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Echt een aflevering die de serie positioneert voor mooie dingen dit. Khaleesi : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 [spoiler=e4]Goh, die scene met Osha en Ramsay was helemaal niet voorspelbaar zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Ja dat einde was wel heerlijk Dit inderdaad. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Heerlijke ep zeg, top slotscene trouwens :< KL op het einde goed met Cersei, Jamie en de Tyrells. Wordt volgende week al weer interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 [spoiler=e4]Goh, die scene met Osha en Ramsay was helemaal niet voorspelbaar zeg. Nou en. Alle anderen scenes waren geweldig en zeker niet voorspelbaar. Jamie en Cersei geweldig zeg en Tyrion met de slavenhandelaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Nou en. Alle anderen scenes waren geweldig en zeker niet voorspelbaar. Ja, en die scene wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Hele dikke ep. weer zeg :<. Echt iedere verhaallijn staat zo'n beetje op scherp nu. Kom maar met dat vuurwerk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Wat een goed seizoen he! Heerlijk man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Wat een goed seizoen he! Heerlijk man Helemaal mee eens. Die dikke diaree van seizoen 5 ben ik bijna al vergeten zowat... :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Helemaal mee eens. Die dikke diaree van seizoen 5 ben ik bijna al vergeten zowat... :D Op aflevering 8 na (_O_) was het vorige seizoen maar een grote opvulling van niet waargemaakte verwachtingen inderdaad. Dit seizoen begint in ieder geval ergens op te lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Kan ook niet anders zeggen dan dat ik de eerste 4 eps met bewondering gekeken heb :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Het einde was echt te epic hoor (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Ik weet nog niet zo goed wat ik van het einde moet vinden. Aan de ene kant [tekst]is het supervet dat Dany nu een enorm leger van Dothraki onder haar hoede heeft. Aan de andere kant voelt het (voornamelijk door hoe snel dit lijntje verloopt) een beetje als een deus ex machina. Het komt net iets te goed uit dat Dany op deze manier (en zo snel!) een machtig leger achter zich weet te scharen om zo alle sores in Slaver's Bay te kunnen oplossen. Hoop dat dit verhaallijntje op z'n minst nog een staartje gaat krijgen (hoe gaat Dany 'The Horde' voeden en tevreden houden bijvoorbeeld?).[/tekst] Ben in ieder geval benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 Heb sws al het gevoel dat ze alles een beetje afraffen en dat de makers er een beetje klaar mee zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 Ik vond mooi de scene dat [tekst]Brienne vertelde dat ze Stannis had vermoord en dat die wildlingleider aan het flirten was met haar :-D[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Ik heb nu seizoen 1 af. Lekkere serie hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Er is een leak te vinden van die van vannacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Epic einde _O_ _O_ _O_ [spoiler=S06E05] HOLD THE DOOR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 [spoiler=HTD]Holdor heel zijn leven verpest door Bran..... Had het echt met hem te doen. Hoop stiekem dat die niet dood is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 [spoiler=Uitleg aub]Hij was toch in het verleden aan het kijken? Of liet ie het op dat moment gebeuren? Snap ff niks van dat stuk, keek half [spoiler=.]Tijdens zijn visie in het verleden hoorde hij Meera vanuit het heden roepen dat ze Hodor nodig hadden. Dus hij wargt in Hodor tijdens zijn visie. Ik denk dat dat voor een soort connectie tussen Hodor uit de visie en Hodor in het heden zorgde. Maar ik snap het zelf ook niet volledig. Bran zorgt er voor dat Hodor niet meer kan praten, lang voor dat Bran zelf geboren is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten