Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

EP4 duidelijk een episode waar alles op de juiste plek wordt gezet. Wel een prima ep. :)

Dacht al dat de Pink Letter er aan zat te komen, iemand op Reddit had al uiteengezet hoe alle elementen ervan de show in waren gewerkt. Uiteindelijke adaptatie ervan vond ik prima, die brief had naar mijn idee dezelfde onheilspellende toon.

Volgende week wordt epic met Bran en de Kingsmoot :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=e4]Goh, die scene met Osha en Ramsay was helemaal niet voorspelbaar zeg.

Nou en. Alle anderen scenes waren geweldig en zeker niet voorspelbaar. Jamie en Cersei geweldig zeg en Tyrion met de slavenhandelaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens. Die dikke diaree van seizoen 5 ben ik bijna al vergeten zowat... :D

Op aflevering 8 na (_O_) was het vorige seizoen maar een grote opvulling van niet waargemaakte verwachtingen inderdaad. Dit seizoen begint in ieder geval ergens op te lijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog niet zo goed wat ik van het einde moet vinden. Aan de ene kant [tekst]is het supervet dat Dany nu een enorm leger van Dothraki onder haar hoede heeft. Aan de andere kant voelt het (voornamelijk door hoe snel dit lijntje verloopt) een beetje als een deus ex machina. Het komt net iets te goed uit dat Dany op deze manier (en zo snel!) een machtig leger achter zich weet te scharen om zo alle sores in Slaver's Bay te kunnen oplossen. Hoop dat dit verhaallijntje op z'n minst nog een staartje gaat krijgen (hoe gaat Dany 'The Horde' voeden en tevreden houden bijvoorbeeld?).[/tekst] Ben in ieder geval benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Uitleg aub]Hij was toch in het verleden aan het kijken? Of liet ie het op dat moment gebeuren? Snap ff niks van dat stuk, keek half

[spoiler=.]Tijdens zijn visie in het verleden hoorde hij Meera vanuit het heden roepen dat ze Hodor nodig hadden. Dus hij wargt in Hodor tijdens zijn visie. Ik denk dat dat voor een soort connectie tussen Hodor uit de visie en Hodor in het heden zorgde.

Maar ik snap het zelf ook niet volledig. Bran zorgt er voor dat Hodor niet meer kan praten, lang voor dat Bran zelf geboren is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites