Justin Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Hadden ze maar minder tijd moeten stoppen in onbelangrijke en oninteressante storylines zoals de Grey Worm/Missandei romance en zogenaamde komische scenes tussen Jaime en Bronn. Ze kunnen zich beter gewoon aan het bronmateriaal van GRRM houden. Hoe meer ze er van af wijken, hoe minder de serie wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Hadden ze maar minder tijd moeten stoppen in onbelangrijke en oninteressante storylines zoals de Grey Worm/Missandei romance en zogenaamde komische scenes tussen Jaime en Bronn. Ze kunnen zich beter gewoon aan het bronmateriaal van GRRM houden. Hoe meer ze er van af wijken, hoe minder de serie wordt. Eens, ben ook blij dat ze in S06 weer meer naar bronmateriaal neigen, veel quotes overnemen enzo ook al werden die niet altijd in dezelfde scenes gebruikt (Tyrion bij de draken, Euron, ToJ morgen). Die quotes werkte perfect bij Tyrion en Euron Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ja vooral bij Euron was het vet (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 De wolf is los Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Vond het weer een goede ep. Laatste scene was heerlijk. En wat Tormund tegen Jon zei :-D Alleen KL was weer matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Kreeg een enorme boner van die vecht scene bij de Tower of Joy (Bran flashback scene), fcking badass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Gave scene inderdaad. [spoiler=Ep 3]Die kerel (Arthur Dayne geloof ik?) die tegenover vijf man komt te staan en ze één voor één pakt:<. Heerlijk hoor. Niet dat gedoe wat je vaak actiescènes ziet dat ze één voor één gaan vechten met elkaar;e. Verder vond ik Kingslanding weer saai. stukje van Varys heerlijk en bij Castle Black ook weer vette stukken gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Vette ep zeg. _O_ Stuk bij The Wall heel vet, Jon pakt het aan zoals het hoort. Varys ook weer heerlijk bezig en omgg Arthur Dayne _O_ KL vond ik nu ook wel tof, al hoop ik wel dat Tommen nu niet weer pussy wordt en dat Cersei en Jaime eens laten zien wie baas is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Muah, voelde een beetje als een tussenaflevering. En hoe [tekst]Jon zich ontwikkelde deze aflevering was ronduit kut. Vooral die 'my watch has ended' komt echt veeeeel te snel. Totaal out of character. Zullen mensen ongetwijfeld zeggen dat hij niet dezelfde is door zijn wederopstanding, maar die verklaring vind ik echt te simpel.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Heerlijke flashback, eindelijk doet Brann iets dat interssant is om te volgen. Prima aflevering verder, Jon gaat rocken. Dat kan niet anders. Gok dat Rickon enigszins de sjaak is :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; afl 7 gaat [tekst]The Broken Man[/tekst] heten, zou fcking awesome zijn als we die speech krijgen in een bepaalde vorm S06 looking good so far Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Denken jullie dat de [tekst]Umber's[/tekst] de verhaallijn van de [tekst]Manderly's[/tekst] in de boek krijgen? Zou wel epic zijn. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 (bewerkt) Heerlijke flashback, eindelijk doet Brann iets dat interssant is om te volgen. Prima aflevering verder, Jon gaat rocken. Dat kan niet anders. Gok dat Rickon enigszins de sjaak is :cab: [spoiler=Umbers]Ik kan me haast niet voorstellen dat de Umbers echt Rickon aan Ramsay uitleveren en daarmee de Starks verraden, die Greatjon Umber vond het prachtig dat z'n vinger werd afgebeten en was de eerste die Robb 'King in the North' noemde. Zou wel een extreme omslag zijn als ze dan nu Rickon laten martelen en meer van zuks. Heb 't in een spoiler gezet, maar is niet gebaseerd op iets dat ik weet hoor. Vond het gewoon onlogisch toen ik het zag. 11 mei 2016 bewerkt door Tomasson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Spoilers. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Ik vond nog steeds erg goede episode, haters Will be haters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; afl 7 gaat [tekst]The Broken Man[/tekst] heten, zou fcking awesome zijn als we die speech krijgen in een bepaalde vorm S06 looking good so far Waar zal die titel op slaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 Waar zal die titel op slaan? [spoiler=spoilers!]Septon Meribald, Brienne, Podrik, die naar die kerk ofzo gaan waar ze de Gravedigger (aka The Hound wss) gaan. En dan Septon Meribald met die mooie speech over Broken Man: http://genius.com/George-r-r-martin-a-feast-for-crows-brienne-v-broken-men-speech-annotated Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 YouTube filmpje van die speech, ook indrukwekkend [YOUTUBE]0sjZHxEZnmE[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 Denken jullie dat de [tekst]Umber's[/tekst] de verhaallijn van de [tekst]Manderly's[/tekst] in de boek krijgen? Zou wel epic zijn. :< De Manderly's zijn wel bij naam genoemd en meen ook dat er een casting call was voor een northern lord die een dikzak moest zijn, maar in ben blij met die verhaallijn in welke vorm dan ook, als we ook die North remembers speech krijgen, hhnnngg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 [spoiler=spoilers!]Septon Meribald, Brienne, Podrik, die naar die kerk ofzo gaan waar ze de Gravedigger (aka The Hound wss) gaan. En dan Septon Meribald met die mooie speech over Broken Man: http://genius.com/George-r-r-martin-a-feast-for-crows-brienne-v-broken-men-speech-annotated Oh ja, dat was een goed stuk ja. Dan zal dat het idd wel wezen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 [spoiler=Ser Aliser] Eigenlijk vond ik het ook helemaal geen vervelend personage, gaf mooi wat tegengas in het verhaal bij de Wall. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Ben net begonnen met de boeken te lezen ondanks dat ik met de serie wel al helemaal bij ben. Heerlijk geschreven alles en echt een genot om te lezen maar hoorde laatst dat de serie verder is dan ze in de boeken zijn?! Dat is toch hopelijk niet waar? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 De serie heeft de boeken bij de meeste verhaallijnen ondertussen ingehaald ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Oh joh wist ik niet eens haha. Nou ja het plezier van het lezen maakt het er niet minder om :huhu: Tis wel vet dat in het boek in het begin al echt naar dingen gehint wordt wat pas echt verderop in het verhaal gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 [spoiler=Ser Aliser] Eigenlijk vond ik het ook helemaal geen vervelend personage, gaf mooi wat tegengas in het verhaal bij de Wall. Merkte dat ook gelijk op en vond dat echt een heerlijke stuk en mijn inziens een personificatie van hoe een man moet zijn. Sta achter je daden en take it as a man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten