Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Inderdaad prima opener. Laatste scène verbaasde me eigenlijk wel, ik zei al tegen m'n vriendin dat het opmerkelijk was dat Carice nog niet naakt was gegaan maar ik was wat te vroeg. Wel erg benieuwd, hoge verwachtingen van dit seizoen. Dorne, ik weet het niet. Apart volk haha. Is er trouwens een nieuwe actrice voor dat grietje met 'de touw' als waren? Ik herkende haar namelijk niet van vorig jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond hem erg goed/tof.. Maar vooral naaistreek dat de aflevering minstens 10 minuten korter was dan normaal :r

Begonnen op HBO met 20:30 met een recap van seizoen 5... Daarna pas de aflevering en om 21:20 of eerder was het al voorbij....

En dat van Dorne vond ik juist wel geinig maar het leukste vond ik nog Daenny met die Dothraki.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima eerste ep! Zit er inderdaad meteen weer helemaal in.

[spoiler=ep1]Alleen pakt de verhaallijn van Arya mij totaal niet, vond haar met the Hound meesterlijk, maar dit, gewoon niet..

Eens inderdaad. [tekst]Arya en Dorne[/tekst] met afstand de minste verhaallijnen. Verder een prima eerste aflevering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arya zit wel een verhaallijn in, kan ik denk ik wel toelichten zonder dat het verder iets spoilt naar mijn mening maar zal t toch in een spoiler zetten:

[spoiler=arya]Ze zijn al haar zintuigen aan het trainen, door haar blind te maken traint ze haar gehoor in dit geval. Was dus gewoon een klein stukje training haar scene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Awesome aflevering idd.

[spoiler=Ep2]Mooi dat de greyjoys weer in beeld zijn, al boeit die verhaallijn van Bran me nog steeds maar weinig, maar dat komt hopelijk nog wel. En die Ramsay blijft ook een eersteklas psychopaat natuurlijk :-D En Tyrion :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke aflevering zeg:<.

[spoiler=Ep2]Schrok me de pleuris toen Ramsey en Roose elkaar omhelsden. Dacht in eerste instantie dat Roose Ramsey van kant maakte. Was voor mij in ieder geval niet gelijk duidelijk dat het omgekeerd was. Had het ook erg ziek gevonden als Ramsey door Roose vermoord zou worden, misschien wel vetter eigenlijk, maar goed.

Stukje met Jon redelijk voorspelbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Lannisters]Ik mis het wel om de Lannisters te haten. ;c Ik vind die Tommen zo'n kneusje he, met Joffrey nog aan de macht was die High Sparrow al lang gesneuveld. Ik haatte elke Lannister, behalve Tyrion, maar nu zijn het echt zielige personages geworden en dat zint me niet. Ik vond het heerlijk om me te storen aan die arrogantie van ze, maar ze maakten die arrogantie houding ook wel waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites