Justin Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Dat in Dorne was idd jammer ja. Verder prima seizoensopener, beetje laten zien waar iedereen zit zoals altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Inderdaad prima opener. Laatste scène verbaasde me eigenlijk wel, ik zei al tegen m'n vriendin dat het opmerkelijk was dat Carice nog niet naakt was gegaan maar ik was wat te vroeg. Wel erg benieuwd, hoge verwachtingen van dit seizoen. Dorne, ik weet het niet. Apart volk haha. Is er trouwens een nieuwe actrice voor dat grietje met 'de touw' als waren? Ik herkende haar namelijk niet van vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 (bewerkt) Volgende week Bran (h) en EURON! EURON! EURON KING! 25 april 2016 bewerkt door Kweekie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Die stukken in Dorne zijn zo slecht he :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Wtf was dat einde joh ... :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Was net aan het avondeten begonnen. Weg sfeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Vond hem erg goed/tof.. Maar vooral naaistreek dat de aflevering minstens 10 minuten korter was dan normaal :r Begonnen op HBO met 20:30 met een recap van seizoen 5... Daarna pas de aflevering en om 21:20 of eerder was het al voorbij.... En dat van Dorne vond ik juist wel geinig maar het leukste vond ik nog Daenny met die Dothraki. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Prima eerste ep! Zit er inderdaad meteen weer helemaal in. [spoiler=ep1]Alleen pakt de verhaallijn van Arya mij totaal niet, vond haar met the Hound meesterlijk, maar dit, gewoon niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Prima eerste ep! Zit er inderdaad meteen weer helemaal in. [spoiler=ep1]Alleen pakt de verhaallijn van Arya mij totaal niet, vond haar met the Hound meesterlijk, maar dit, gewoon niet.. Eens inderdaad. [tekst]Arya en Dorne[/tekst] met afstand de minste verhaallijnen. Verder een prima eerste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Arya zit wel een verhaallijn in, kan ik denk ik wel toelichten zonder dat het verder iets spoilt naar mijn mening maar zal t toch in een spoiler zetten: [spoiler=arya]Ze zijn al haar zintuigen aan het trainen, door haar blind te maken traint ze haar gehoor in dit geval. Was dus gewoon een klein stukje training haar scene Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Arya's verhaallijn vind ik wel gaaf maar het duurt allemaal wat lang. Maar het zou echt gaaf zijn als ze een van hun wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Verhaallijn van Dorne trekt mij totaal niet. Benieuwd wat ze daarmee van plan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 (bewerkt) [spoiler=mel] Wow _O_ Wel met S06E01 spoilers 27 april 2016 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Heerlijke ep :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Sick sick sick sick sick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 [spoiler=S06E02]Wat een fijne EP zeg, godverdomme wat is die Ramsay toch een psychopaat. Ook vet om Bran weer te zien en natuurlijk Jon. :<. Ook heel benieuwd wat de Greyjoys gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 [spoiler=e2]Mehh jammer van Roose. Vond ik wel een baas. Jon was te verwachten. Die scenes met Bran vond misschien nog wel het best. En Arya gaat ook snel vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Awesome aflevering idd. [spoiler=Ep2]Mooi dat de greyjoys weer in beeld zijn, al boeit die verhaallijn van Bran me nog steeds maar weinig, maar dat komt hopelijk nog wel. En die Ramsay blijft ook een eersteklas psychopaat natuurlijk :-D En Tyrion :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 [spoiler=ep2]Wel voor het eerst een stukje geskipt, namelijk Ramsey met Walda en Roose jr. Begreep later dat het off-screen gebeurde maar had daar persoonlijk niet zo'n behoefte aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Vond het maar meh. Vooral het stukje van Ramsay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Zo, lekkere ep!! [spoiler=Ep2] Tyrion baas, Ramsey zieke psycho en Jon voorspelbaar maar niet minder leuk, kan niet wachten op het vervolg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Heerlijke aflevering zeg:<. [spoiler=Ep2]Schrok me de pleuris toen Ramsey en Roose elkaar omhelsden. Dacht in eerste instantie dat Roose Ramsey van kant maakte. Was voor mij in ieder geval niet gelijk duidelijk dat het omgekeerd was. Had het ook erg ziek gevonden als Ramsey door Roose vermoord zou worden, misschien wel vetter eigenlijk, maar goed. Stukje met Jon redelijk voorspelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Yessssssssssssssssssssssssssssss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Tja, zat er wel aan te komen he. Wel een hele gave ep. [spoiler=-] Vind het wel jammer van Roose though, echt een lekker ijskoud personage was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 [spoiler=Lannisters]Ik mis het wel om de Lannisters te haten. ;c Ik vind die Tommen zo'n kneusje he, met Joffrey nog aan de macht was die High Sparrow al lang gesneuveld. Ik haatte elke Lannister, behalve Tyrion, maar nu zijn het echt zielige personages geworden en dat zint me niet. Ik vond het heerlijk om me te storen aan die arrogantie van ze, maar ze maakten die arrogantie houding ook wel waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten