Tomasson Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Nondeju wat heb ik hier zin in he : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Got kennende zijn dat alle oorlog scènes van s6 Heb dan eindelijk s5 gekeken. Jammer van Stannis vooral, vond ik veruit leukste verhaallijn hebben. Toch blijven kijken wegens de muziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 Trailer time!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 Ik wil dat dit begint. Nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 2 maanden kijken en dan 10 maanden weer wachten... Ze moeten eens seizoenen van 15-24 episodes maken :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 Oneens, juist die seizoenen van 10 afleveringen zorgen er bij mij voor dat ik elk jaar weer extreme zin heb om te kijken. Bij van die ellenlange seizoenen heb ik vaak dat de interesse redelijk snel afneemt. Daarnaast kunnen ze nu heel veel tijd besteden aan die 10 afleveringen, om echt een topproduct te leveren. Ik weet niet of dat laatste een rol speelt, maar dat het een geweldig resultaat is elk seizoen staat voor mij vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 10 afleveringen is perfect! Ik denk dat de serie ook minder wordt als ze meer afleveringen per seizoen maken! Toffe trailer weer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 Deze trailer :<. Kom maar door met die eerste aflevering :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 Seizoen 5 was anders best wel ruk voor mij..En niet geljjk dubbele maar gewoon 12 of 15 ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Schijnt dat de twee producers seizoen 7 & 8 willen inkorten naar 7/8 episodes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Ontslaan!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Ik denk zomaar The Hound of Jaime (mits hij beide handen nog heeft) Ik denk dat Tanner ook wel een eind zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Je bedoeld die Night Watch muiter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 [spoiler=Tower of Joy fanfilm]adYm-4-00UE Jezus wat slecht :r:r alleen de locatie (volgens mij de echte S06 locatie) is tof [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Je bedoeld die Night Watch muiter? Zeker, gevaarlijk kereltje dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 [spoiler=Tower of Joy fanfilm]adYm-4-00UE Jezus wat slecht :r:r alleen de locatie (volgens mij de echte S06 locatie) is tof [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; Die Kingsguard vooral :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Es ist wieder da! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Prima seizoensopening. Ben alleen niet blij met wat er in Dorne gebeurde. En Mel had die ketting wel aan mogen houden opzich, maar dit zal wel iets met Jon te maken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Jammer inderdaad dat er nog geen duidelijkheid is omtrent Jon. Verder wel prima aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 [spoiler=ep1] Do you know who struck the killing blow? No, father Stannis leeft (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 [spoiler=ep1] Stannis leeft (d) Brienne was toch degene die Stannis van kant maakte (als dat al het geval is natuurlijk)? Logisch dus dat Ramsey dat niet weet. Of zit ik mis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Even niet mijn droom kapotmaken ajb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Is ie ook niet. Verder jammer van dat gedoe in Dorne. Had juist veel hoop en zin in dat Dornish Masterplan. Ook jammer dat ze zoveel (onnodige) shine geven aan vrouwelijke karakters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten