Michaelinho* Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Trailertje hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Fuck, ik had begin april gehoopt :( 2 woorden 9 letters...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Alle poppen aan het dansen hier. Ik zit nu weer even lekker in Vikings, maar GOT is waar ik al veel te lang naar uitkijk. Die ogen van Arya, faaack :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Jaartje wachten bijna voorbij, kijk er naar uit!!: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Duurt nog echt veel te lang :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Alle poppen aan het dansen hier. Ik zit nu weer even lekker in Vikings, maar GOT is waar ik al veel te lang naar uitkijk. Die ogen van Arya, faaack :| Sluit mooi op elkaar aan :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG IK KAN NIET WACHTEN BOVENSTAANDE SCENE WORDT DE TOFSTE OOIT Zijn dat al bekende uit de serie? Herken ze niet echt goed namelijk in het filmpje/screenshot. Misschien je reactie ff in een spoilert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Zijn dat al bekende uit de serie? Herken ze niet echt goed namelijk in het filmpje/screenshot. Misschien je reactie ff in een spoilert. [spoiler=spoiler..ig]Nee, is een flashback naar een event aan het einde van Robert's Rebellion, met oa Ned Stark in zijn jongere dagen en Howland Reed (Ned heeft die flashback in een droom in boek 1, ze gaan 'm alsnog doen aan de hand van Bran z'n visions) Maar veel fans van de boeken vinden dat 1 van de tofste stukken uit de hele reeks tot nu toe, en ben zelf ook heeeel benieuwd hoe ze t naar beeld gaan vertalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Hoe zie je zo snel dat het dat is joh? ;c Ik had het helemaal niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Ah ja die scene ken ik inderdaad wel uit de boeken. Kon dat aan dat korte shot alleen niet zien;c. Zoals Justin zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Hoe zie je zo snel dat het dat is joh? ;c Ik had het helemaal niet gezien. Check haar van die voorste + aantal man (bijna dan) en setting ;c also; hhnngg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Ja dat haar is inderdaad wel sprekend. ;c Hopelijk doen ze Dayne eer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Hopelijk gaan ze de dialoog van die scène exact overnemen uit het eerste boek, dan gaat dat zo vet worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 maart 2016 Share Geplaatst 12 maart 2016 https://warsandpoliticsoficeandfire.wordpress.com/2013/11/19/a-complete-analysis-of-the-upcoming-siege-of-winterfell-part-2/#more-546 Wel een interessante analyse voor de boeklezers hier, over de slag tussen Stannis en de Boltons (die in de boeken nog moet komen obviously) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 Spoilers bro, spoilers. [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 Valt toch wel mee? Je hoeft die link niet te openen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 maart 2016 Share Geplaatst 17 maart 2016 Bovendien is het een theorie over hoe een slag in de boeken zal verlopen, terwijl we diezelfde slag al in de serie hebben gezien. In hoeverre is dat een spoiler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 maart 2016 Share Geplaatst 17 maart 2016 Valt toch wel mee? Je hoeft die link niet te openen. Bovendien is het een theorie over hoe een slag in de boeken zal verlopen, terwijl we diezelfde slag al in de serie hebben gezien. In hoeverre is dat een spoiler? Ik had het niet over de link, maar over het feit dat jij/hij het over de slag van Stannis en de Boltons. De link is eigen risico idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 18 maart 2016 Share Geplaatst 18 maart 2016 De vraag is: wie is er zo stom om, als je niet bij bent met een serie, de laatste berichten in een topic over die serie te lezen? Helemaal als de laatste afleveringen al bijna een jaar oud zijn en er een nieuw seizoen gaat beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 maart 2016 Share Geplaatst 18 maart 2016 Ah, op die fiets. Ja, dat is wel een goed punt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 maart 2016 Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik had het niet over de link, maar over het feit dat jij/hij het over de slag van Stannis en de Boltons. De link is eigen risico idd. Ja dat misschien wel, maar wie leest er nou een topic door als je de serie nog moet zien. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Wanneer is de eerste aflevering, kan niet wachten : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 maart 2016 Share Geplaatst 22 maart 2016 Producent Bryan Cogman vertelde tegenover Entertainment Weekly dat HBO Game of Thrones zulk groot budget gegeven heeft, dat de grootste televisieveldslag ooit opgenomen kon worden. We weten niet wat voor veldslag het betreft, maar grote vechtscènes zijn niets vreemds voor de fantasyserie. Toch zou het een veldslag van menselijke legers tegenover elkaar worden. ”Het is absoluut de grootste [actiescène ooit],” aldus Cogman. ”We wilden op een plek komen waar, als het op het verhaal en tijd en geld aankomt, het mogelijk zou worden om een echte veldslag te tonen. Eentje met een leger aan de ene kant en eentje aan de andere kant.” Eerdere veldslagen in de serie waren al gigantisch, met bijvoorbeeld grote schepen in Blackwater (seizoen 2), een grote muur en kasteel (seizoen 4) en afgelopen seizoen met het ondode leger dat de Wildlings aanviel. Die standaard moet nu nog eens vergroot worden. EW speculeert dat er twee grote legers met échte acteurs en figuranten tegenover elkaar komen te staan. ”We vroegen ons af waarom je zo zelden echte veldslagen ziet op film en tv,” aldus Dan Weiss, showrunner van de serie. ”Als je kijkt naar wat er nodig is om zo’n veldslag te maken op een manier waarop het niet alleen chaotisch wordt, maar waarin je ook een gevoel van geografie en eb en vloed krijgt, realiseer je je waarom.” Toch mocht men het doen, net als vorig jaar. Toen was een gigantische veldslag te zien met vele tientallen figuranten en acteurs. ”De opnames van die veldslag namen een maand in beslag,” vertelde Benioff. ”Miguel [sapochnik] heet zulk goed werk verricht, dat we hem teruggehaald hebben. Ditmaal met paarden. Die zijn erg moeilijk, vooral in grote aantallen. Als je kijkt naar aantallen, de hoeveelheid extra’s, stuntmannen, aantal opnamedagen, dan is dit de grootste veldslag die we ooit gemaakt hebben.” sweet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 (bewerkt) Pff. Seizoen 5 gezien. Dat einde weer joh. Wat een kutserie is het ook. Nu kan ik het topic weer even volgen totdat S06 komt en dan wachten tot de blu-ray er is. Ik blijf dat er wel voor over hebben, want audiovisueel blijft een download het toch nog net ff afleggen. Ik vond het trouwens wel een wat minder seizoen. De verhaallijn met Arya mist bijvoorbeeld nog wel kracht, maar dat kan nu natuurlijk wel gaan komen. En zo gold dat eigenlijk voor heel veel. Natuurlijk zijn er genoeg interessante zaadjes geplant, zoals ieder seizoen, maar ik vond het qua intrige en drama nog wat vlakjes. Puur vergeleken met andere series, want het blijft de beste serie van het moment (makkelijk nu Mad Men is gestopt). 27 maart 2016 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Ik vond seizoen vijf ook wel de minste ja. Duidelijk een beetje een opbouw seizoen. HYPE HYPE HYPE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten