Jump to content
Niels

Game of Thrones

Recommended Posts

[spoiler=E09]Die laatste scene, Drogon _O_ En de muziek die ze er onder draaien, perfect gewoon! Nice kill van Tyrion trouwens, kleine held!

Wat een aflevering, zieke scene met de opoffering van Stannis z'n dochter. Hoewel dat er wel enigszins aan zat te komen, maar toch ook gewoon doorvoeren.. Je eigen dochter :cab:

Dorne stukje mooi met Jamie en Bronn, even die klap haha :mrgy: Als Trystane naar King's Landing gaat, dan kan dat nog wel eens leuk gaan worden, althans hopelijk.

Ik ben wel benieuwd na de slot aflevering, al ben ik nog van mening dat seizoen 4 verreweg beter was dan het huidige seizoen.

Twee kleine dingen die ik erg mooi vond aan de scene van

[spoiler=.]Daenerys:

- Die stem van die gozer in het begin, heerlijk. Perfect gedaan imo. Genieten.

- Die muziek in combinatie met de shots als de harpy's de aanval inzetten. Er is één shot van zo'n gozer die in z'n eentje met z'n masker in de tribune staat terwijl de rest om hem heen wegvlucht. Genieten.

Denk dat met name de intensiteit en de emotie van de aflevering veel goed maakte. Moet wel lachen om die reacties op de FB van GoT. Iedere week schrijven die Amerikanen: 'The best episode ever', 'the best episode of the season'.

Best episode of the season is wel niet zo moeilijk. Het is voor GoT-normen wel een matig seizoen. Niet al te veel scene's die echt heel goed zijn.

Twee kleine dingen die ik erg mooi vond aan de scene van

[spoiler=.]Daenerys:

- Die stem van die gozer in het begin, heerlijk. Perfect gedaan imo. Genieten.

- Die muziek in combinatie met de shots als de harpy's de aanval inzetten. Er is één shot van zo'n gozer die in z'n eentje met z'n masker in de tribune staat terwijl de rest om hem heen wegvlucht. Genieten.

Welke stem?

https://www.youtube.com/watch?v=qw6oNkDG4t0#t=11

Tof filmpje. :)

Edited by Justin

Is dat officieel? [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]

[tekst]Benjen[/tekst] zou echt gaaf zijn

Is dat officieel? [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]

[tekst]Benjen[/tekst] zou echt gaaf zijn

Het komt van Sky Australië, volgens mij is het wel de echte.

Heb zo het idee dat dit de beste GoT aflevering ooit gaat worden.

Dat zou ik ronduit een wonder noemen. Dit seizoen is echt behoorlijk belabberd vergeleken met 4 :cab:

Dat zou ik ronduit een wonder noemen. Dit seizoen is echt behoorlijk belabberd vergeleken met 4 :cab:

Maar ik weet ongeveer wat er allemaal nog gaat/moet komen :huhu: plus wat die ''previously on'' impliceert

Nou, wakker gebleven voor "de" ontknoping. Zonder iets te verklappen of iets dergelijks vond ik het persoonlijk erg teleurstellend. Maargoed, oordeel zelf en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Op naar volgend seizoen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Matig.

dit:

Ik ga de boeken maar eens lezen denk ik.

Edited by Stefan.

Wat een kutfinale ;e

[spoiler=E10]Stannis dood en Ramsay en Brienne die het doen was al een klote begin

Dan Sansa en Theon vond ik wel nice

Arya, Trant en Jaqen vond ik heel gaaf

Cersei's walk was oké, maar die 'shame' vrouw was nogal irritant.

En dan nog het ergste, gebruiken ze Benjen in de preview en heb je goede hoop dat hij weer terugkomt, en dan gebruiken ze hem om Jon te lokken, verschrikkelijk KUT EINDE

Twee karakters die ik haat leven nog en twee van mijn favoriete karakters zijn dood ;e;e;e;e

Zwaar teleurstellende finale

Kutseizoen met een kutfinale.

[spoiler=niet lezen als je niet gespoilerd wilt worden voor volgende seizoen omtrent een bepaalde karakter]Lees hier en daar dat Jon Snow terug tot leven gaat worden gewekt zeg maar door Melisandre. Life for a life met de opoffering van Shireen. Ben benieuwd. Zal toch niet weer een jaar wachten op weer een kutseizoen.