Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Dat lijkt me eerlijk gezecht niet echt nodig: seizoen 5 eindigt min of meer waar de boeken eindigen (de belangrijkste verhaallijnen rond de wall, Mereen en Kings Landing zijn op hetzelfde punt). Dus het is moeilijk om als boeklezer te kunnen spoileren voor de serie. Sterker nog in de serie is minstens 1 belangrijk personage dood welke nog leeft in de boeken. Dan houd je eigenlijk alleen een aantal verhaallijnen over die of aan gepast zijn (zoals Dorne) en dus in de serie anders gebeurd zijn en dus geen spoiler zijn omdat het nooit gaat gebeuren in de serie. Of parallelle verhaallijnen die eigenlijk al plaats gevonden zouden moeten hebben. De klans dat deze dus nog uitgebreidt in de serie aan bod zullen komen zal dan heel klein zijn dus de impact zal heel klein zijn. Het lijkt me dan onzinnig om daarvoor een nieuw topic te openen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben met m'n vriendin begonnen aan de serie. Zelf alles gezien maar ik moet bekennen dat ik uitvak de eerste 2 seizoenen echt amper dingen echt nog weet. Ze is nog een beetje beduusd van de hardheid van de serie. Maar tof om terug te zien iig en ze is fan :<.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben met m'n vriendin begonnen aan de serie. Zelf alles gezien maar ik moet bekennen dat ik uitvak de eerste 2 seizoenen echt amper dingen echt nog weet. Ze is nog een beetje beduusd van de hardheid van de serie. Maar tof om terug te zien iig en ze is fan :<.

Alles gezien samen, haha ging een paar keer stuk om haar reactie. Met name bij het 'afmaken van enkele personages' werd ze helemaal gek :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=waarschijnlijk een gigantische spoiler voor seizoen 6 en het verhaal van ASOIAF]TOWER OF JOY FLASHBACK CONFIRMED

_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<

[MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION];

[spoiler=spoiler]Dat is toch de Tower waar Lyanna dood is gegaan en die Ned naar beneden heeft gehaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoiler]Dat is toch de Tower waar Lyanna dood is gegaan en die Ned naar beneden heeft gehaald?

[spoiler=spoiler][spoiler=spoiler]Klopt. Waarschijnlijk stierf ze na een bevalling en waarschijnlijk beviel ze van Jon en waarschijnlijk was Rhaegar (dode broer van Daenerys) de vader.

Dat ze die flashback in de show gaan laten zien moet haast wel R+L=J bevestigen, zie niet in waarom ze dat anders zouden laten zien.

En het feit dat ze dat laten zien betekent ook dat Jon waarschijnlijk terug komt.

Alle twee redelijk naar verwachting overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites