Kyrill Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 http://www.usmagazine.com/entertainment/news/game-of-thrones-reek-torturer-ramsay-are-pals-off-screen-2015104 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 [spoiler=Spoilers boeken/s06/alles] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Misschien idee om twee nieuwe topics te openen. Eén voor de serie en een voor de boekenreeks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Dat lijkt me eerlijk gezecht niet echt nodig: seizoen 5 eindigt min of meer waar de boeken eindigen (de belangrijkste verhaallijnen rond de wall, Mereen en Kings Landing zijn op hetzelfde punt). Dus het is moeilijk om als boeklezer te kunnen spoileren voor de serie. Sterker nog in de serie is minstens 1 belangrijk personage dood welke nog leeft in de boeken. Dan houd je eigenlijk alleen een aantal verhaallijnen over die of aan gepast zijn (zoals Dorne) en dus in de serie anders gebeurd zijn en dus geen spoiler zijn omdat het nooit gaat gebeuren in de serie. Of parallelle verhaallijnen die eigenlijk al plaats gevonden zouden moeten hebben. De klans dat deze dus nog uitgebreidt in de serie aan bod zullen komen zal dan heel klein zijn dus de impact zal heel klein zijn. Het lijkt me dan onzinnig om daarvoor een nieuw topic te openen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 [spoiler=locatie seizoen 6] T-t-t-t-tower of Joy? En dan die Arthur Dayne beschrijving bij de casting :<:<:<:<:<:<:<:<:<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Moet haast wel ja (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 (bewerkt) [spoiler=The Fallen, spoiler]] Wel leuk om te zien (post-season 4) 10 juli 2015 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; They're coming (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Fuck yeah! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Voor de liefhebbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 Eindelijk aan het kijken naar seizoen 05. Episode 09, Stannis wtf :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Haha ook hier aan begonnen en vind het eigenlijk fucking vet, niet verwacht. Ben nu bij aflevering 6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Ik ben met m'n vriendin begonnen aan de serie. Zelf alles gezien maar ik moet bekennen dat ik uitvak de eerste 2 seizoenen echt amper dingen echt nog weet. Ze is nog een beetje beduusd van de hardheid van de serie. Maar tof om terug te zien iig en ze is fan :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 http://variety.com/2015/tv/news/game-of-thrones-ian-mcshane-1201554773/ Goeie Randyll toch? [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Ja toen ik die foto zag was dat ook mijn eerste ingeving Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Haha ook hier aan begonnen en vind het eigenlijk fucking vet, niet verwacht. Ben nu bij aflevering 6 Hehe inmiddels de eerste twee afleveringen van seizoen 4 gezien :D leuke serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Ik ben met m'n vriendin begonnen aan de serie. Zelf alles gezien maar ik moet bekennen dat ik uitvak de eerste 2 seizoenen echt amper dingen echt nog weet. Ze is nog een beetje beduusd van de hardheid van de serie. Maar tof om terug te zien iig en ze is fan :<. Alles gezien samen, haha ging een paar keer stuk om haar reactie. Met name bij het 'afmaken van enkele personages' werd ze helemaal gek :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 [spoiler=waarschijnlijk een gigantische spoiler voor seizoen 6 en het verhaal van ASOIAF]TOWER OF JOY FLASHBACK CONFIRMED _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_ :<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:< [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 :< Dat is wel echt heel tof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 [spoiler=waarschijnlijk een gigantische spoiler voor seizoen 6 en het verhaal van ASOIAF]TOWER OF JOY FLASHBACK CONFIRMED _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_ :<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:< [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; [spoiler=spoiler]Dat is toch de Tower waar Lyanna dood is gegaan en die Ned naar beneden heeft gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 [spoiler=spoiler]Dat is toch de Tower waar Lyanna dood is gegaan en die Ned naar beneden heeft gehaald? [spoiler=spoiler][spoiler=spoiler]Klopt. Waarschijnlijk stierf ze na een bevalling en waarschijnlijk beviel ze van Jon en waarschijnlijk was Rhaegar (dode broer van Daenerys) de vader. Dat ze die flashback in de show gaan laten zien moet haast wel R+L=J bevestigen, zie niet in waarom ze dat anders zouden laten zien. En het feit dat ze dat laten zien betekent ook dat Jon waarschijnlijk terug komt. Alle twee redelijk naar verwachting overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 En Arthur Dayne : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Vrij logisch idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Nou inmiddels alles gezien, dit is wel een zieke serie hoor, één van de beste ooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Goffedomme ik wil die spoilers lezen maar ik ben bang. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten