Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

[spoiler=GoT]Ik denk eigenlijk dat Stannis niet dood is, waarom zouden ze het anders niet in beeld brengen? Ze doen bij Game of Thrones nou niet echt moeilijk met dat soort dingen normaal gesproken, zie ook de scène tussen Arya en Meryn Trant in dezelfde ep.

[spoiler=s05e10]Lijkt me dat hij definitief dood is. Zijn personage hebben ze de aflevering voordien al vermoord met de verbranding van Shireen en dan was het wel te verwachten dat hij in de finale ging sterven door Brienne. Het gezicht van Melisandre sprak ook boekdelen, nl. dat ze het bij het verkeerde eind had. Stannis was blijkbaar een dood spoor dat nog snel opgelost diende te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond dit wel gelijk zo'n lekker dialoogje he. Voor mij toch vaak wel de hoogtepunten van een aflevering. (d)

Hoogtepunt van het hele seizoen. De serie heeft dit soort dialogen en duo's nodig. Heel blij dat ze weer samen zijn_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=meer seizoen 6 casting]http://watchersonthewall.com/more-casting-info-for-game-of-thrones-season-6/

Staan wat interessante rollen tussen.

Legendary Fighter: A man in his thirties or forties who is a great swordsman and a paragon of knighthood. He carries a hugely famous sword on his back. The show is seeking a very impressive swordsman for the role- the best in Europe, for a week of filming fight scenes for a season 6 role. His ethnicity/race isn’t specified, unlike many other roles.

Arthur Dayne met Dawn (dat beroemde zwaard)?

Tower of Joy flashback :<:<:<?

[MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou wel baas zijn :< Die outlaw band vind ik wel apart, waarom niet gewoon de Brave Companions pakken dan. En die Northern Lord, misschien Wyman Manderley? (d) Of een Glover of Howland Reed wellicht.

Zin om wat theorieën te weten over Game of Thrones? Check deze dan:

[spoiler=GoT]

Ja, Doran is wel echt een mastermind. In de serie lijken het vooral de Sand Snakes, erg jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.youtube.com/channel/UCXU7XVK_2Wd6tAHYO8g9vAA/videos

Voor de liefhebbers. Check zijn filmpjes. Heel veel toffe theorieën over van alles.

Een paar vette zijn onder andere:

[spoiler=GoT]The Pink Letter Mystery

[video=youtube;7N-vnxEk9As]

Tower, Tower, Joy, Joy(R+L=J)?

[video=youtube;m-u2gUM4Vvc]

En The Dornish Master Plan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die jij nu post zijn allemaal wel de moeite waard ja. Maar vraag me af in hoeverre dit voor niet boekenlezers een beetje te volgen is?

Klopt hoor. Ik heb de boeken ook niet gelezen en heb soms ook gedacht: "wtf???", maar het is gewoon interessant om de theorieën te blijven volgen. Zo heel veel verschilt de boek namelijk ook niet van de serie.

Uh ik zou dit in een hele grote spoiler zetten als ik jou was.

Waarom? Staan geen spoilers in de titels en/of beginplaatjes. Enige wat je kan spoilen is als je daadwerkelijk ze gaat bekijken, maar dan word je ook gewaarschuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Volgens mij moet je ff wat spoilers toevoegen op de vorige pagina. [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION];

Ik vind die Preston echt full of shit trouwens :cab: Zegt iets, voegt er dan een quote aan toe die er niet eens helemaal op toepasbaar is en maakt dan van die enorme sprongen. Dat is niks voor mij eigenlijk. Over dat

[spoiler=.]Doran een mastermind zou zijn. Die heeft letterlijk in de tijd dat wij deze wereld kennen nog niet één succesje geboekt :cab: Is al drie keer van plan gewisseld ondertussen.

Heb je voorbeelden van ontoepasbare quotes? Ben wel benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoilers/theorieen]Ik denk dat R+L=J goed mogelijk is, er zit iig een verhaal achter Jon, Rhaegar/Lyanne en/of de Tower of Joy

dat Doran een plan heeft staat ook redelijk vast (justice/vengeance/fire and blood speech). Of ie daadwerkelijk een masterplan heeft zoals uiteengezet in die yt vids heb ik dan weer sterke twijfels bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom? Staan geen spoilers in de titels en/of beginplaatjes. Enige wat je kan spoilen is als je daadwerkelijk ze gaat bekijken, maar dan word je ook gewaarschuwd.

Ja dat dacht ik ooit ook, maar mensen blamen je graag voor spoilers als ze hun nieuwsgierigheid niet onder controle kunnen houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moet je je post nog een keer lezen dan. Dat negatieve.. Gooi er lekker een spoiler omheen, ben je overal van af. Liever voorkomen dan genezen, wat Fabbie al zei. Dat negatieve :cab: 'Mensen blamen je graag..'. Zit zo'n zeikerige ondertoon in.

Peace verder hoor..

Het punt is juist dat ik dat gewoon deed. Gaan mensen toch kijken en daarna mij de schuld geven, tsja dat vind niemand leuk. Waarschuwde LM alleen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hieronder staan spoilers uit de boeken ;sm; ;sm;

[spoiler=.]R+L=J is de enige grote theorie die ik serieus neem. Denk dat dat waar is.

Ik hoop daarnaast dat Euron = Daario omdat ik dat echt heerlijk bedacht zou vinden van GRRM, maar schat die kans niet heel groot.

Arthur Dayne die nog leeft lijkt me ook een heerlijke.

Hoe zou dat dan in vredesnaam kunnen? :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites