Kyrill Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Gewoon niet in het topic komen als je niet gezien hebt. Voor de geinteresseerden iemand die ik ken via een ander forum heeft op demonoid ook al aflevering 2 geupload. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Op TPB staat aflevering 2 ook al te downloaden, maar ik wacht wel tot zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Ja, episode 2 blijkbaar al gelekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Mooi, heb toch geen kut te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Ik neem die ook maar alvast mee. Naar wat schijnt staat hij ook gewoon al op HBOgo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Ah thanks voor de tip, even downen. Btw, deze houd ik er de komende tijd maar even bij ;c : [spoiler=pica] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Heb hem al binnen, vanavond mooi kijken dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Hier ook, vannacht ff kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Gekeken. [spoiler=einde]Ik schrok me trouwens echt helemaal kapot op het laatste man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Vind het wel spijtig dat ze alles laten zien wat er in het boek gesuggereerd wordt maar dat zal wel een eigen interpretatie van de regisseur zijn zeker? [tekst]Zo wordt er nooit expliciet gezegd dat Stannis seks heeft met Melissandre en die scène van Jon op het laatst kan ik me ook niet herinneren, wel dat er gesuggereerd werd dat Craster zijn jongens aan de white walkers offerde[/tekst]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 (bewerkt) Vind het wel spijtig dat ze alles laten zien wat er in het boek gesuggereerd wordt maar dat zal wel een eigen interpretatie van de regisseur zijn zeker? [tekst]Zo wordt er nooit expliciet gezegd dat Stannis seks heeft met Melissandre en die scène van Jon op het laatst kan ik me ook niet herinneren, wel dat er gesuggereerd werd dat Craster zijn jongens aan de white walkers offerde[/tekst]. Ja jongen, je hebt het boek gelezen, we weten het al :cab: ;) 3 april 2012 bewerkt door Scifo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Kalm jongen, ik maak alleen maar een vergelijkende studie :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Ik ga niet kijken, anders twee weken wachten. Dat kan ik niet aan :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Heb hem gekeken Had beter ook nog gewacht, einde is veel te uitnodigend om de volgende al te zien :D Lees je de boeken trouwens in het Engels, King? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Zijn de GoT boeken ook in het Nederlands te verkrijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Zijn de GoT boeken ook in het Nederlands te verkrijgen? Ja. De boekenserie heet 'Een lied van ijs en vuur'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Thanks;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Heb hem gekeken Had beter ook nog gewacht, einde is veel te uitnodigend om de volgende al te zien :D Lees je de boeken trouwens in het Engels, King? Nope, zou eigenlijk wel moeten maar de plaatselijke bibliotheek heeft nogal een karig aanbod aan Engelstalige boeken :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Ik lees ze in het Engels, zit nu aan boek 5. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Heb hem gekeken Had beter ook nog gewacht, einde is veel te uitnodigend om de volgende al te zien :D Same here. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Had ik vorig seizoen met de aflevering waarin [tekst]Ned verraden werd door Littlefinger.[/tekst] Toen heb ik echt twee weken slapeloze nachten gehad tot de nieuwe aflevering uitkwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Inderdaad, dat doen ze telkens wel goed hoor. Wel jammer dat ik nu verdomme meer dan een week moet wachten op weer een nieuwe :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Nee gewoon tot maandag weer als het goed is. Want volgens mij is het namelijk zo dat als zo in de VS episode twee op de tv laten zien, episode 3 dan ook weer te zien is via HBOgo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Heerlijk Carice die efe flink genomen wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Heeft wel een kut accent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten