Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Vind het wel spijtig dat ze alles laten zien wat er in het boek gesuggereerd wordt maar dat zal wel een eigen interpretatie van de regisseur zijn zeker? [tekst]Zo wordt er nooit expliciet gezegd dat Stannis seks heeft met Melissandre en die scène van Jon op het laatst kan ik me ook niet herinneren, wel dat er gesuggereerd werd dat Craster zijn jongens aan de white walkers offerde[/tekst].

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het wel spijtig dat ze alles laten zien wat er in het boek gesuggereerd wordt maar dat zal wel een eigen interpretatie van de regisseur zijn zeker? [tekst]Zo wordt er nooit expliciet gezegd dat Stannis seks heeft met Melissandre en die scène van Jon op het laatst kan ik me ook niet herinneren, wel dat er gesuggereerd werd dat Craster zijn jongens aan de white walkers offerde[/tekst].

Ja jongen, je hebt het boek gelezen, we weten het al :cab: ;)

bewerkt door Scifo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hem gekeken

Had beter ook nog gewacht, einde is veel te uitnodigend om de volgende al te zien :D

Lees je de boeken trouwens in het Engels, King?

Nope, zou eigenlijk wel moeten maar de plaatselijke bibliotheek heeft nogal een karig aanbod aan Engelstalige boeken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites