Ozan Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 [spoiler=s05e08]Ja echt he. Zwaard in buik, zwaard in nek, pijl door hoofd. Jezus wat vind ik vechtscenes overschat. Is dat nou echt leuk? 15 minuten dezelfde actie? Geweldige ep qua alles behalve het vechten imo. Oh en die scene met Sansa was wel even een klein stukje slecht geacteerd. Vind Sans echt al heel de serie lang saai. Doet niets nuttigs, buiten even een tijdje cool voorkomen toen ze met LF was. Vind het niet eens erg dat ze wordt verkracht elke dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Ik ben het wel met [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; eens. Vandaar dat ik ook zei dat dit niet mijn ep was. Vechtscenes zijn voor mij juist altijd ondergeschikt aan waar het verhaal eigenlijk om gaat, en daar is buiten Meereen en Sansa vrij weinig gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Ik ben het wel met [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; eens. Vandaar dat ik ook zei dat dit niet mijn ep was. Vechtscenes zijn voor mij juist altijd ondergeschikt aan waar het verhaal eigenlijk om gaat, en daar is buiten Meereen en Sansa vrij weinig gebeurd. Alleen [tekst]Tyrion & Dany[/tekst] was al genoeg om deze ep geweldig te vinden voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 [spoiler=S05E08]Heerlijke ep wel hoor, die scène met Cersei die water van de grond aan het likken was. Heftige val van een beroepspsychopaat was dat wel. Ik ben wel heel benieuwd hoe de clash tussen Stannis en Bolton gaat aflopen, de Boltons hebben wel het voordeel in principe, maar Stannis heeft natuurlijk Melisandre. Benieuwd of hij z'n dochter gaat verbranden. ;c Overigens vind ik het wel een beetje gek om te zeggen dat actiescènes overschat zijn, aangezien de scènes met Jon en Tormund niet alleen maar matten waren. De alliantie tussen de wildlings en de night's watch lijkt me een hele belangrijke en de eerste echte clash met de army of the dead lijkt me ook niet onbelangrijk voor het verhaal. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het komt dat Jon z'n zwaard dan weer geschikt is om White Walkers te killen. ;c Tyrion en Dany waren echt cool, Tyrion weer in z'n elementje zoals ik hem het liefst zie. Ik heb wel een beetje medelijden met Jorah eerlijk gezegd, ik vind hem juist wel een toffe peer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Vette episode_O_ [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [spoiler=e8]Ik vind de vechtscenes wel wat hebben juist. Sommige van die dingen moet je gewoon gezien hebben. Veel mensen vroegen zich bijvoorbeeld af waar die White Walkers waren. Nou, nu zal voor iedereen goed duidelijk zijn waar het echte kwaad zit. Namelijk daar. De vechtscenes in Game of Thrones zijn denk ik juist een versterkende factor van de heerlijke politiek in de serie. Het moet namelijk wel ergens toe leiden. Net als Blackwater Bay in S2 en de Wall van vorig seizoen, was dit te belangrijk om weg te laten. Tuurlijk, die grote vechtscenes vind ik ook niet best. Echter haal ik er wel veel voldoening uit door het in perspectief te zien met de verhaallijn. Je weet nu hoe gevaarlijk de White Walkers zijn, en dat ze daadwerkelijk in staat zijn Westeros over te nemen als niemand er wat aan doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 [spoiler=S05E08]Heerlijke ep wel hoor, die scène met Cersei die water van de grond aan het likken was. Heftige val van een beroepspsychopaat was dat wel. Ik ben wel heel benieuwd hoe de clash tussen Stannis en Bolton gaat aflopen, de Boltons hebben wel het voordeel in principe, maar Stannis heeft natuurlijk Melisandre. Benieuwd of hij z'n dochter gaat verbranden. ;c Overigens vind ik het wel een beetje gek om te zeggen dat actiescènes overschat zijn, aangezien de scènes met Jon en Tormund niet alleen maar matten waren. De alliantie tussen de wildlings en de night's watch lijkt me een hele belangrijke en de eerste echte clash met de army of the dead lijkt me ook niet onbelangrijk voor het verhaal. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het komt dat Jon z'n zwaard dan weer geschikt is om White Walkers te killen. ;c Tyrion en Dany waren echt cool, Tyrion weer in z'n elementje zoals ik hem het liefst zie. Ik heb wel een beetje medelijden met Jorah eerlijk gezegd, ik vind hem juist wel een toffe peer. Exact dit. Eigenlijk precies zoals ik de aflevering zou beschrijven. Ben inderdaad ook erg benieuwd naar dat [tekst]zwaard[/tekst] :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 [spoiler=Zwaard]Is valeryan steel, gemaakt met drakenvuur net zoals dragonglass.Kreeg Jon van Mormont [spoiler=vechtscene's]De vechtscene's op zich zijn niet het toppunt, maar wat er nog meer gebeurt en hoe dat gemaakt is wel. Tormund die die leider van de wildlings even naar de grond werkt, die 4 white walkers op paarden op de berg, die white walker die die brandende hut in loopt en vervolgens het gevecht met Jon, die laatste scene tussen de leider van de white walkers en Jon. Geweldige televisie. Dat vechten met die wights is gewoon opvulling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 [spoiler=vechten] Die Walkers zijn echt zo gaaf he :< Dany & Tyrion nu al genieten _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 [spoiler=Episode 8]Jeeeezus, wat een aflevering zeg:D. Heb echt van het begin van het eind genoten van deze ep. Tyrion en Daenerys erg goed. Tof dat Tyrion daar nu is, maakt het verhaal in Mereen een stuk interessanter voor mij. Jorah vind ik ook zeer tof, hoop ook dat hij nog wat kan betekenen voordat hij ten onder gaat aan de greyscale (als dat al in de serie gaat gebeuren natuurlijk, las ergens dat het jaren kan duren voordat het over het hele lichaam is verspreid. Ik vond in tegenstelling tot anderen de vechtscenes zéér spannend. Niet per se om het vechten, maar om de spanning wie het einde van de aflevering zou halen en wie niet. Ik dacht eigenlijk dat Dolorous Edd en Tormund wel dood zouden gaan. Gelukkig niet gebeurd want ik vind beide zeer toffe personages. Dat die vrouw dood zou gaan zag je natuurlijk van mijlen ver aankomen nadat ze haar kindjes gedag ging zeggen. Twijfelde zelfs nog even of Jon het zou overleven, maar gelukkig zien we die volgende week weer terug. Zat nog even te gluren of ik Benjen kon herkennen:D, maar dit is ijle hoop denk ik. Zou het wel erg gaaf vinden als hij in de vorm van een White Walker zijn rentree maakt. Ben benieuwd wat de laatste twee afleveringen ons gaan brengen. Verwacht uiteraard de strijd om Winterfell en nog wat spanning omtrent Cersei en de Tyrells. Ik moet zeggen dat ik het seizoen wel minder vond dan de vorige seizoenen, maar dat deze en een eventuele goede negende en tiende aflevering het wel goed maken hoor. Ik lag echt op het puntje van mijn bed net, werd helemaal gek de laatste twintig minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Kan ook wel genieten van Tormund trouwens, wat een fucking sloper is dat zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Tormund is een baas ja :D Sowieso een met je vorige reactie. Echt genieten die 2 terwijl ze nog maar 2 scenes hebben gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Geniale aflevering in een verder erg matig seizoen. Als dit niveau geëvenaard wordt in E9 en 10 is dit seizoen zowaar nog te redden. Prachtig werkelijk. Mijn pa en neefje zeiden al dat water heb je zo weer op stenen vloer dat gaat niet weg. En de White Walkers wauw wat waren ze mooi :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 [spoiler=spoler ep8] Verhaal in King's Landing met Cersei komt eindelijk naar de climax toe, heerlijk. Scene tussen Tyrion en Dany echt een en al genieten. Dat die clown van een Jorah zo snel mogelijk gekilled wordt, liefst zag ik Tyrion hem nog afslachten ook. En dan de White Walkers. Vind ze niet de tofste toevoeging van de gehele serie, maar de scène vooraf het gevecht en erna met Jon Snow :< Geef me meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 http://imgur.com/gallery/ynFjv Wat een idee. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Kan niet wachten tot maandag. EP09 is bijna ieder seizoen de beste aflevering en deze heet The Dance of Dragons. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 http://imgur.com/a/TLItV?gallery Wat leuke feitjes over de serie. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 (bewerkt) [spoiler=BOEKSPOILER + theorietje] Als Jon (waarschijnlijk mede door Olly) binnenkort wordt neergestoken kunnen er meerdere dingen gebeuren. Hij komt sowieso terug, daar ben ik 100% zeker van overtuigd. Of hij gaat in Ghost, of iets met Melisandre, of (en dit las ik net pas) hij wordt een white walker :< Die Night's King was dus ook ooit Lord Commander en hij had opvallend veel interesse in Jon. 6 juni 2015 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 (bewerkt) [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [spoiler=Boekspoiler eind seizoen!]Is het een feit dat Jon wordt neergestoken of denk je dat?;c 6 juni 2015 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 (bewerkt) [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [spoiler=Spoiler eind seizoen!]Is het een feit dat Jon wordt neergestoken of denk je dat?;c [spoiler=Boekspoiler!]Volgens mij eindigt het boek daarmee, dat gaat dus zeker gebeuren. De wildlings gaan niet lekker samen met de NW en dan steken een paar Jon neer. Als ik Olly zo elke episode hoor gaat hij vast ook wel mee doen. Ze schreeuwen dan ook zo 'FOR THE WATCH' 6 juni 2015 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 Niet echt handig om dat zo zonder 'BOEKSPOILERS" in het topic te droppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 [spoiler=BOEKSPOILER!] Als Jon (waarschijnlijk mede door Olly) binnenkort wordt neergestoken kunnen er meerdere dingen gebeuren. Hij komt sowieso terug, daar ben ik 100% zeker van overtuigd. Of hij gaat in Ghost, of iets met Melisandre, of (en dit las ik net pas) hij wordt een white walker :< Die Night's King was dus ook ooit Lord Commander en hij had opvallend veel interesse in Jon. Bedankt hè :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 Hoopte inderdaad ook dat het een hersenspinsel was.:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 Ja je opent ze toch echt zelf, dacht dat ik toch duidelijk had gespoilerd. '"spoilers laatste afleveringen?" Zal wel niks in gespoilerd worden, die ga ik openen.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 Je spoilert uit het boek vriend, zet dan er iig neer dat het daaruit komt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 Waar denk je anders dat een spoiler vandaan komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten