Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Trouwens, even vraag wat mij betreft niet duidelijk is over onze favoriet Littlefinger:

[spoiler=e7 gift]Wat is het cadeau waar Littlefinger het over had? Ik denk niet dat dit Lancel was, wat de show duidelijk probeert te laten zien. Ik denk eerder aan Olyvar. Die zal in 100 stukken gevonden worden in e8 denk ik;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, even vraag wat mij betreft niet duidelijk is over onze favoriet Littlefinger:

[spoiler=e7 gift]Wat is het cadeau waar Littlefinger het over had? Ik denk niet dat dit Lancel was, wat de show duidelijk probeert te laten zien. Ik denk eerder aan Olyvar. Die zal in 100 stukken gevonden worden in e8 denk ik;c

[spoiler=-]

Gift voor Olenna was wel Olyvar, die voor Cersei was Lancel neem ik aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S05E07]Mehhh, wederom geen hele fantastische aflevering. Daar waar seizoen 4 enorm goed was, vind ik seizoen 5 echt tegenvallen. Weinig spektakel, te lang het gevoel dat bepaalde verhaallijnen niet vooruit komen. Het gebeuren in Kings Landing vind ik ook echt vrij weinig aan, het enige mooi was het slot van Cersei maar wat gaat daar nu verder mee gebeuren..? Ramsay blijft een idioot haha. Moet zeggen dat het wel een beetje voorspelbaar was dat Theon Sansa niet zou helpen. Hopelijk worden de laatste 3 afleveringen nog een beetje interessant, anders ben ik behoorlijk teleurgesteld in GoT..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet ook niet elke week een Battle of the Blackwater gaan verwachten hoor

Nee dat begrijp ik, maar over het algemeen was seizoen 4 gewoon erg goed. Gewoon wauw afleveringen, dat heb ik bij seizoen 5 tot nu toe niet gehad. Dat is toch vrij jammerlijk, vooral omdat je van GoT hoge verwachtingen mag hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat begrijp ik, maar over het algemeen was seizoen 4 gewoon erg goed. Gewoon wauw afleveringen, dat heb ik bij seizoen 5 tot nu toe niet gehad. Dat is toch vrij jammerlijk, vooral omdat je van GoT hoge verwachtingen mag hebben.

Terwijl dit seizoen zelfs gelijk is aan twee boeken en vorig seizoen een halve. Minder echte actie, maar als je ziet hoeveel er bijvoorbeeld in de laatste ep is gebeurd vind ik het nog steeds top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=8759]E2E[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION];

[spoiler=seizoen 6 casting]http://watchersonthewall.com/game-of-thrones-season-6-casting-has-begun-and-heres-the-list/

Pirate, man in his 40’s to late 50’s. He’s “an infamous pirate who has terrorized seas all around the world. Cunning, ruthless, with a touch of madness.”

He’s a dangerous-looking man. A very good part this season.

Christoph-Waltz-Dancing-in-Chair-Inglourious-Basterds.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=boeken]Gelijk? Veel dingen gebeuren toch helemaal niet in het boek. Dat gedoe in Dorm is verzonnen. Jamie ging er nooit heen maar iemand anders uit Kings Landing, onze Dwerg heeft in het boek nog lang niet Daenerys ontmoet, het verhaal van Sansa is nog lang niet zo ver als in de serie het geval is. Enige wat aan e7 gelijk met het boek liep was het einde?

Oja en Jon Snow is in de boeken 15 natuurlijk en Tommen 8:D

[spoiler=boeken + einde dit seizoen]

Ik weet dat het momenteel niet gelijk loopt qua verhaallijn, maar wel qua tijd. De rede waarom ze zelfs sneller gaan momenteel is waarschijnlijk omdat ze nog een groot gevecht willen dit seizoen, terwijl de boeken eindigen zonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=8759]E2E[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION];

[spoiler=seizoen 6 casting]http://watchersonthewall.com/game-of-thrones-season-6-casting-has-begun-and-heres-the-list/

Pirate, man in his 40’s to late 50’s. He’s “an infamous pirate who has terrorized seas all around the world. Cunning, ruthless, with a touch of madness.”

He’s a dangerous-looking man. A very good part this season.

Christoph-Waltz-Dancing-in-Chair-Inglourious-Basterds.gif

Tof. :D

[spoiler=casting]

En Randyll Tarly ook, ben ik ook wel benieuwd naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Titel van aflevering 10 is bekend gemaakt: Mother's Mercy

http://www.westeros.org/GoT/Episodes/Entry/Mothers_Mercy

''Stannis marches. Dany is surrounded by strangers. Cersei (Lena Headey) seeks forgiveness. Jon is challenged.''

[spoiler=voor boeklezers][spoiler=final warning]Dus Dany in de Dothraki Sea, Walk of shame van Cersie, en For the wall van Jon allemaal in afl. 10?

Goh ik heb zo ziekelijk veel zin in de laatste drie afleveringen he. Verwacht dat ze alle drie dikke knallers gaan worden.

bewerkt door Kweekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, er gebeurde iig volop in deze ep, maar ik vond er weinig aan. Zal waarschijnlijk betekenen dat de rest het hier fantastisch gaat vinden ;c

Ik vond deze echt fucking intense.. _O_ Wat een ep zeg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=s05e09]Scene met Thyrion waren weer tof zoals altijd. Verhaal van Arya begint ook eindelijk wat te worden. In Kings Landing verwacht ik nog wel het een en ander. En natuurlijk Jon fucking Snow, wat een baas.

Jorah vind ik echt irritant btw, hopen dat die snel ergens wordt afgeslacht. Al verwacht ik nog veel scene's met hem erin als een drama queen huilend bij Daenerys

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke ep man _O_

[spoiler=S05E08]Genoten, vanaf minuut 1 hoogstaand niveau. Heerlijke dialogen tussen Tyrion en Daenerys. Ik denk dat Tyrion van grote waarde gaat worden voor Daenerys. Scene van Sam was weer saai, mogen ze wat mij betreft direct afkappen. Ramsay kort maar geniale opmerking en direct zelf in de aanval willen, held :D. En zelfs Sansa in een goede scene met Theon, had al een vermoeden dat zij hem ging 'dwingen' tot vertellen van Bran en Rickon. Promo voor volgende week zag er ook prima uit, dus laat maar komen :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WHAT THE FUCK IS HIER GEBEURD

Jezus wat een actie

[spoiler=s05e08]Ja echt he. Zwaard in buik, zwaard in nek, pijl door hoofd. Jezus wat vind ik vechtscenes overschat. Is dat nou echt leuk? 15 minuten dezelfde actie? Geweldige ep qua alles behalve het vechten imo. Oh en die scene met Sansa was wel even een klein stukje slecht geacteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites