PJHoutman Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 [spoiler=e7]Er zaten borsten in deze aflevering :< Oh en dat van Cersei was ook wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Hoezo klopte ie niet? Elk personage die op de cast list bij afl 7 stond zat er in Misschien had ik laatste drie moeten zeggen, dat was wat specifieker. Al die personages stonden bij de laatste drie, alleen dat van bronn klopt niet. Maar die stond nergens tussen. Je zei geen Bronn/Jaime en die zaten er nu al wel in ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Je zei geen Bronn/Jaime en die zaten er nu al wel in ;) Dat betekent natuurlijk niet dat de personages die Kweekie opnoemde niet in de laatste afleveringen hoeven te zitten. Als ik de cast van de laatste aflevering bekijk begint het toch al te kriebelen hoor:<. Ik heb het idee dat we hele zieke laatste afleveringen gaan krijgen, maar wellicht zetten ze ons opzettelijk op het verkeerde been. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Je zei geen Bronn/Jaime en die zaten er nu al wel in ;) Ik zei geen bronn. Heb niets over Jaime gezegd. Dingen als een gladiator stonden er van te voren wel tussen. Betekent natuurlijk niets voor de rest van de afleveringen maar vind het niet onaannemelijk, ook omdat ik, althans gedeeltelijk, zelf weet hoe het verhaal ongeveer verder gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Ik zei geen bronn. Heb niets over Jaime gezegd. Dingen als een gladiator stonden er van te voren wel tussen. Betekent natuurlijk niets voor de rest van de afleveringen maar vind het niet onaannemelijk, ook omdat ik, althans gedeeltelijk, zelf weet hoe het verhaal ongeveer verder gaat Ja juist. En Bronn was er wel. Dus laat maar zien hoe ''betrouwbaar'' zo'n imdb casting is, not Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Ja juist. En Bronn was er wel. Dus laat maar zien hoe ''betrouwbaar'' zo'n imdb casting is, not Wat maakt het uit eigenlijk? Volgens mij werd het gewoon gepost als zijnde een verwachting voor de komende afleveringen. Niet dat het al helemaal vast stond ;). [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; Dat waren prima borstjes toch? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; Dat waren prima borstjes toch? :D Bijna net zo sexy als die van Ser Davos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Bijna net zo sexy als die van Ser Davos. Haha :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Wat maakt het uit eigenlijk? Volgens mij werd het gewoon gepost als zijnde een verwachting voor de komende afleveringen. Niet dat het al helemaal vast stond ;). [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; Dat waren prima borstjes toch? :D Wat uitmaakt? Meer dan genoeg. Kweekie had door de casting teleurstelling dat bepaalde karakters niet meer zouden voorkomen. Ik zei meteen al dat hoeft niks te betekenen. Toen hij die post maakte stond er "geen bronn :( " maar die was er al wel. Dus ja maakt genoeg uit. Zo'n casting lijst op imdb zegt dus geen kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Hoop dat Kweekie deze klap te boven komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Hoop dat Kweekie deze klap te boven komt. Haha lol :-D Goeiuh!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 [spoiler=e7]Er zaten borsten in deze aflevering :< Oh en dat van Cersei was ook wel leuk. Dat hoeft toch niet in een spoiler: Er zaten borsten in deze aflevering :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Vond het maar een matige aflevering. De laatste 3 moeten wel goed zijn anders is het een teleurstellend seizoen. [spoiler=E7] Daenerys/Jorah/Tyrion was wel goed, net als Dorne deze keer. Stannis gaat het nog lastig krijgen in Winterfell denk ik. King's landing was echt kut. Dat hele faith slaat gewoon nergens op. Ook zo'n onzin dat Tommen daar niks tegen kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Ja juist. En Bronn was er wel. Dus laat maar zien hoe ''betrouwbaar'' zo'n imdb casting is, not Volgens mij hecht jij meer waarde aan dat lijstje dan ik zelf. Ik had al de verwachting dat bronn vroeg of laat zou doodgaan dit seizoen en die cast lists versterkt dat gevoel een beetje, maar bevestigt natuurlijk helemaal niets. Ik bedoelde alleen dat ik het jammer zou vinden als bronn zou sterven, en dat, als die lijsten kloppen, de laatste paar afleveringen heel tof kunnen worden (als inderdaad de night's king en benjen enzo erin voorkomen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Volgens mij hecht jij meer waarde aan dat lijstje dan ik zelf. Ik had al de verwachting dat bronn vroeg of laat zou doodgaan dit seizoen en die cast lists versterkt dat gevoel een beetje, maar bevestigt natuurlijk helemaal niets. Ik bedoelde alleen dat ik het jammer zou vinden als bronn zou sterven, en dat, als die lijsten kloppen, de laatste paar afleveringen heel tof kunnen worden (als inderdaad de night's king en benjen enzo erin voorkomen). Oke, helder (y) Ik vind dit seizoen tot dusver eigenlijk wat Dysproz zegt wel tegenvallen. Laatste 3 afleveringen had ik veel meer van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 (bewerkt) [spoiler=ep07]Doei Cersei (d) 25 mei 2015 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Justin, dat kan je beter in een spoiler plaatsen toch? Die scene zag je wel aankomen, kon niet uitblijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Sure. Iemand deze al gezien? (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Sure. Iemand deze al gezien? (d) Ja Kweekie poste die paar dagen geleden hier. Is leuk ja!! Die ontmoeting tussen Alfie Allen en de acteur die Ramsay speelt haha :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Ja Kweekie poste die paar dagen geleden hier. Is leuk ja!! Die ontmoeting tussen Alfie Allen en de acteur die Ramsay speelt haha :P Mooi stukje is dat :mrgy: of dat van ''Jon Snow! It's Kit. Kit Snow!'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Die scene van Sam was wel slecht trouwens ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Mooi stukje is dat :mrgy: of dat van ''Jon Snow! It's Kit. Kit Snow!'' Haha ja inderdaad. Geweldig Kit Snow :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Vind het maar een zaadseizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Wat denken jullie van [tekst]Benjen Stark als White Walker[/tekst]? Zag wat speculatie hierover op internet (geen boek spoilers) en hij is gecast volgens imdb. Zou wel vet zijn imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Wat denken jullie van [tekst]Benjen Stark als White Walker[/tekst]? Zag wat speculatie hierover op internet (geen boek spoilers) en hij is gecast volgens imdb. Zou wel vet zijn imo. [spoiler=Reactie]Ik denk dat die Whitewalker die de baby naar dat altaar bracht vorig seizoen, Benjen is. Kijk de gelijkenissen, zoals het haar en de outfit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten