Tomasson Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Denk er wel even aan om alles in spoilers te zetten mannen, kleine moeite en een groot plezier voor mensen die de ep nog niet gezien hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 [spoiler=s05e06]Littlefinger is een baas, speelt het spelletje echt perfect :-D Dacht dat hij echt verder wilde gaan met Sansa, maar is één scene genoeg om weer aan te tonen wat een mastermind die gast is :-D Cersei ook echt duivels, heerlijk uitgespeeld. Al vond ik de scene wel beetje zwak omdat die gast waar Loras mee had geslapen er zo relax bij zat. Nu is heel die maffiagebeuren bij die faith gasten ook gewoon niet interessant. Geld en macht verander veel in een mens iig. Die zal wel vrijkomen terwijl hij net zo hard gestraft zou moeten worden. En dan heb je nog Ramsay :-D Wat een psychopaat is dat joh. Joffrey was al erg, maar hij blijft maar gaan met al z'n zieke acties en gedachte. Dat Theon het weer moeilijk ging krijgen maar uiteindelijk niks ging ondernemen was ook al te verwachten. Hoe lang houdt hij het nog vol ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 [spoiler=Ramsay]Ik hoop dat de wildlings zich inderdaad aansluiten bij Stannis en dat Ramsay dan wordt vermoord en opgegeten door een aantal Thenns. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Filmpje niet kijken als je de serie nog niet gezien hebt (bevat spoilers voor alle seizoenen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 [spoiler=s05e06] Ik mistte wel Joffrey hoor toen Margaery werd opgepakt. ;e Tommen zat daar maar als een zoutzak, Joff had al die religie gekkies meteen laten onthoofden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 (bewerkt) [spoiler=s05e06] Ik mistte wel Joffrey hoor toen Margaery werd opgepakt. ;e Tommen zat daar maar als een zoutzak, Joff had al die religie gekkies meteen laten onthoofden. [spoiler=s05e06]Just kill them, Just kill them all! What are you doing, I want them executed! 20 mei 2015 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 [spoiler=s05e06] Ik mistte wel Joffrey hoor toen Margaery werd opgepakt. ;e Tommen zat daar maar als een zoutzak, Joff had al die religie gekkies meteen laten onthoofden. [spoiler=Joffrey]Haha ja precies, dacht ik ook al aan. Net als die andere scène op die trap. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 (bewerkt) [spoiler=Joffrey]Ja die ook inderdaad. Ik mis 'm eigenlijk best wel :-D 22 mei 2015 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 [YOUTUBE]qYNeT2nzEgA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Filmpje niet kijken als je de serie nog niet gezien hebt (bevat spoilers voor alle seizoenen) Briljant :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Ja, best een leuk joch als je erover nadenkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 (bewerkt) [spoiler=King Joffrey]Het was dan wel een klotejoch, maar hij zorgde natuurlijk wel voor spektakel. Ik vind het maar karig zoals het er nu in Kings Landing voor staat, zonder types als Tywin, Tyrion, Varys en Joffrey. Die gelovigen kunnen me ook weinig bekoren, vind dat altijd maar nare praktijken en past wat mij betreft niet echt in deze serie. The lord of the light vind ik wel gaaf, maar bij die gasten van Lancel krijg ik zo een katholieke kerkgevoel van vierhonderd jaar geleden;c. Het verhaal bij de muur met Jon is wel op een hoogtepunt nu, voorgaande seizoenen vond ik dit allemaal wat minder. De ontwikkelingen rond Arya en Stannis zijn ook meer dan prima. Dorne is natuurlijk ruk tot nu toe en Daenerys heeft me nooit erg kunnen bekoren, daar mag wel een beetje vaart in komen. 22 mei 2015 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 (bewerkt) [spoiler=King Joffrey]Het was dan wel een klotejoch, maar hij zorgde natuurlijk wel voor spektakel. Ik vind het maar karig zoals het er nu in Kings Landing voor staat, zonder types als Tywin, Tyrion, Varys en Joffrey. Die gelovigen kunnen me ook weinig bekoren, vind dat altijd maar nare praktijken en past wat mij betreft niet echt in deze serie. The lord of the light vind ik wel gaaf, maar bij die gasten van Lancel krijg ik zo een katholieke kerkgevoel van vierhonderd jaar geleden;c. Het verhaal bij de muur met Jon is wel op een hoogtepunt nu, voorgaande seizoenen vond ik dit allemaal wat minder. De ontwikkelingen rond Arya en Stannis zijn ook meer dan prima. Dorne is natuurlijk ruk tot nu toe en Daenerys heeft me nooit erg kunnen bekoren, daar mag wel een beetje vaart in komen. [spoiler=spoilerrrrrr]Kan het niet meer met je eens zijn! Als toevoeging vind ik wel dat ik de verhaallijn van Daenerys interessanter wordt nu Varys, Tyrion en Jorah die kant op gaan, hoop dat dat wat verandering gaat brengen in het hele gedoe in Mereen. 22 mei 2015 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Stannis the mannis is dit seizoen wel tot een van mijn favoriete TV-personages uitgegroeid hoor, poe, baasje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Stannis the mannis is dit seizoen wel tot een van mijn favoriete TV-personages uitgegroeid hoor, poe, baasje The Stannisance is begonnen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 zs7xO5P3Az4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Ik ben weer aan seizoen 1 begonnen. Best leuk om weer te zien. De haat voor Joffrey is er gelijk weer. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 zs7xO5P3Az4 Geweldig!! Thnx. Die love song over incest :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Ben ik de enige die denkt/hoop/verwacht dat de volgende aflevering bijzonder episch gaat worden? :< De preview staat ook online nu. Heel veel verhaallijnen staan echt op knallen nu. Je zou bijna het weekend heel snel voorbij wensen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Previews :r ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Ben ik de enige die denkt/hoop/verwacht dat de volgende aflevering bijzonder episch gaat worden? :< De preview staat ook online nu. Heel veel verhaallijnen staan echt op knallen nu. Je zou bijna het weekend heel snel voorbij wensen ;c Ik heb er ook echt bizar veel zin in. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 wat Ik kijk NOOIT previews. Geen zin om gespoilerd te worden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Dat kan, maar anderen misschien wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Dat kan, maar anderen misschien wel. Ja, klaar blijkelijk. En ik geef dus me mening dat ik er geen voorstander van ben. Dus wat is je punt nou precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten