Jump to content
Niels

Game of Thrones

Recommended Posts

Geen idee, kan ik een tip krijgen?

Hypocriet gedrag. Maar geeft niet ,doen we allemaal, ik ook. Je doet over komen alsof niet heel bijzonder is en wij de rest normaal moeten doen. Maar je kan jezelf niet eens inhouden en kijkt gelijk ook al episode 2..

Snap sowieso niet dat types als Kyrill er zo een probleem van maakt dat er een lek is. Als je wil kijken, kijk je lekker, en als je iedere week in Hd wil kijken, doe je dat. Zal mij echt aan mijn reet roesten dat anderen het al hebben gezien en ik niet.

Hypocriet gedrag. Maar geeft niet ,doen we allemaal, ik ook. Je doet over komen alsof niet heel bijzonder is en wij de rest normaal moeten doen. Maar je kan jezelf niet eens inhouden en kijkt gelijk ook al episode 2..

Dus je mag de show alleen kijken als je hem heel bijzonder vindt of zo? Volgens mij snap je het hele punt van Scifo ook niet en ga je er maar meteen dom tegenin.

Ik ben het wel eens met Scifo. Dat gejank over lekken en oh nee ik hoop da tik me kan bedwingen. Het is maar een tv serie en als mensen lekker al willen kijken de eerste 4 episodes, moeten ze dat toch zelf weten?

Ik kan me niet inhouden :cab: Ik had gisterenavond tijd dus heb ik even 2 afleveringkjes gekeken. Het is een televisieserie, geen 12 stappenplan om af te kicken van heroïne.

Van mijn part kijk je alle afleveringen na elkaar, prima, dat was mijn punt ook niet. Alleen 3 pagina's gemekker over het feit of men nu al de eerste 4 na elkaar gaat kijken of toch gaat wachten op de officiële release gaat mij een beetje te ver. Wat een dilemma, dat zijn wel de beslissingen die je wakker houden 's nachts, het is wat zeg :cab:

Maakt me ook weinig uit of iemand wel of niet doorkijkt. Maar hij zit iedereen als soort moraalridder naar beneden te praten maar doet er zelf wel aan mee.

Prima maar doe dan niet alsof je zoveel beter bent, dan de rest. Die zich zogenaamd ''als wijven'' gedragen.

Ik kan me niet inhouden :cab: Ik had gisterenavond tijd dus heb ik even 2 afleveringkjes gekeken. Het is een televisieserie, geen 12 stappenplan om af te kicken van heroïne.

Van mijn part kijk je alle afleveringen na elkaar, prima, dat was mijn punt ook niet. Alleen 3 pagina's gemekker over het feit of men nu al de eerste 4 na elkaar gaat kijken of toch gaat wachten op de officiële release gaat mij een beetje te ver. Wat een dilemma, dat zijn wel de beslissingen die je wakker houden 's nachts, het is wat zeg :cab:

Hoezo is dat gemekker? Ik vind dat wel iets om over na te denken. Jij blijkbaar ook want je maakt er een post over. Als straks nog eps 6 tot en met 10 ook nog lekt is helemaal mogelijkheid tot binge watchen. En ja is maar een serie maar wel een verdomd goede. Ik heb hier 10 maanden opgewacht met kijken van veel series die toch wel aanzienlijk minder van kwaliteit zijn. Dan bespreek ik graag met anderen of ik wel of niet al gelijk de gelekte, 2 ,3e en of 4e epsiode kijk...

Maakt me ook weinig uit of iemand wel of niet doorkijkt. Maar hij zit iedereen als soort moraalridder naar beneden te praten maar doet er zelf wel aan mee.

Dat doet hij helemaal niet.

Hij zegt niet dat je een wijf bent als je de serie kijkt of vooruit kijkt. Nee als je er 4 pagina's over gaat zeiken/dubben/nadenken/posten of je nu wle of niet moet vooruitkijken en of je je "in kunt houden" (:-D).

Hoezo is dat gemekker? Ik vind dat wel iets om over na te denken. Jij blijkbaar ook want je maakt er een post over. Als straks nog eps 6 tot en met 10 ook nog lekt is helemaal mogelijkheid tot binge watchen. En ja is maar een serie maar wel een verdomd goede. Ik heb hier 10 maanden opgewacht met kijken van veel series die toch wel aanzienlijk minder van kwaliteit zijn. Dan bespreek ik graag met anderen of ik wel of niet al gelijk de gelekte, 2 ,3e en of 4e epsiode kijk...

Misschien is dit wat voor je....

Het is een televisieshow over draken, een dwerg en ijszombies, geen zware beproeving op het pad van het leven, dus doe normaal aub :LO:

Het niet ten volste kunnen waarderen van de schoonheid van kunst is een van de tekenen van sociopathie. [/magikarp]

Stelletje wijven zijn jullie zeg met dat gebitch op elkaar

Net een nieuw seizoen uit jongens. Be happy!

Net een nieuw seizoen uit jongens. Be happy!

Is het hele seizoen al uit? WAAR?!?!?!? anders maand wachten :S NEEEE

Is het hele seizoen al uit? WAAR?!?!?!? anders maand wachten :S NEEEE

Hopelijk kun je je inhouden.

Ik moet wel lachen hoor. Iedereen meer dan 25.000 posts op een forum dat over Football Manager gaat, maar het kan dan niet dat iemand zich zo oplaadt voor een nieuw seizoen van zijn of haar favoriete serie dat ze het niet voor zichzelf willen verpesten. Als je een goed boek leest ga je toch ook niet speedreaden om er zo snel mogelijk doorheen te zijn? Ik ben ook iemand die gewoon 'live' meekijkt omdat ik er wel van hou om een week lang ergens naar uit te kijken.

En ja, ik vind het eigenlijk wel erg naar dat er een lek is, want dat betekent dat ik Twitter, Facebook enzo weer wat meer moet negeren omdat ik geen spoilers wil zien.

Haha echt he. Verhaal zelf niet is niet eens zo interessant. Beetje vergelijkbaar met dit;

0671.jpg

verbind X persoon met Y persoon die elkaar niet kenden, vervolgens zorg je dat een vriend van X vijand is van Y etc. Het is zo onvoorspelbaar dat het gewoon te voorspelbaar is geworden. En na al 5 seizoenen moeten ze nogsteeds de winter uitvinden ofzeu.

Einde van EP 4 is vet. Verder zijn ze nogal geïnspireerd door Isis

Edited by Acquafresca

En ik maar denken dat die discussies van mij en [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; beschamend waren...

Cimbomcu en mij* Bah bah ga eens lekker in het DRM kijken wat voor aandoening hierbij past :S

Klopt het dat dit seizoen maar 7 afleveringen telt? :cab: Of zijn het er wel gewoon 10?

Het DRM sla ik liever even over als ik een psycholoog uit wil hangen. Kijk liever in de DSM. :S

Och die Pino is toch ook rijp voor een gesticht. Zie die hele vent hier nooit posten maar als er een rare discussie ontstaat staat meneer vooraan om zn azijn als een opgefokte kater rond te sproeien

Niet geheel verrassend, toch?

En ik maar denken dat die discussies van mij en [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; beschamend waren...

Ja man. Halt , Politie. Stel je voor mensen die een discussie hebben op een forum? Schandalig!!!!

Ja man. Halt , Politie. Stel je voor mensen die een discussie hebben op een forum? Schandalig!!!!

Je begrijpt zelf hopelijk wel dat het vooral om de inhoudelijke waarde gaat? Die is hier (en in de discussies van cim en mij [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]) in dezelfde mate aanwezig als mijn rationeel denkvermogen wanneer er 10 leuke meerderjarige meisjes zonder kleding voor me staan.

Ik moet wel lachen hoor. Iedereen meer dan 25.000 posts op een forum dat over Football Manager gaat, maar het kan dan niet dat iemand zich zo oplaadt voor een nieuw seizoen van zijn of haar favoriete serie dat ze het niet voor zichzelf willen verpesten. Als je een goed boek leest ga je toch ook niet speedreaden om er zo snel mogelijk doorheen te zijn? Ik ben ook iemand die gewoon 'live' meekijkt omdat ik er wel van hou om een week lang ergens naar uit te kijken.

En ja, ik vind het eigenlijk wel erg naar dat er een lek is, want dat betekent dat ik Twitter, Facebook enzo weer wat meer moet negeren omdat ik geen spoilers wil zien.

Ja vorig seizoen vond iemand het zo leuk om de dood van Geoffrey te verkondigen op Facebook. Het is dat ik geen dictator ben, anders was hem hetzelfde overkomen als Geoffrey :evil:

Ben om die reden daarom ook maar geneigd om alles tot nu toe al te gaan kijken.