FC-Breda Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Daarnaast blijf je in een boektopic ook houden dat de één alle boeken heeft gelezen en de ander pas 2, dus dan moet je alsnog spoileren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Ik zou t wel waarderen, omdat ik veel op Tapatalk zit en die kent spoilers niet ;c Wel is t idd zo dat je alsnog in een boekentopic moet spoileren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 [spoiler=AwDw]Ik wist wel dat is disguised als een bard naar Winterfell een keer was geweest en daar Jon Snow als jongetje had gezien, maar hij is dus (mogelijk/waarschijnlijk) de persoon die Theon redt en mensen van Bolton en co stiekem aan het uitroeien is? Ja dat is hij. Dat was geloof ik een deal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 A Wance Dith Wragons? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Ik zou t wel waarderen, omdat ik veel op Tapatalk zit en die kent spoilers niet ;c Wel is t idd zo dat je alsnog in een boekentopic moet spoileren. Dit dus ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 (bewerkt) Voor de liefhebbers: Er is nu een docu: Game of Thrones: A Day in the Life. Zeg maar een kijkje in de wereld van de makers ter voorbereiding op seizoen vijf. 9 februari 2015 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Nice, die zal ik morgen eens op mijn gemakje gaan bekijken. Zag op Twitter vrijwel alleen maar positieve reacties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Nouja, ik vind het niet zo bijzonder, gewoon een kijkje achter de schermen. Maar wel leuk om eens gezien te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 Bloeddorstig nieuw seizoen Game of Thrones Voor de fans van de populaire serie Game of Thrones heeft auteur George R. R. Martin een schokkende mededeling. Volgens de schrijver van de boeken zullen er personages sterven die in de boeken nog springlevend zijn. Martin staat bekend om zijn gruwelijke plotten. Nu blijkt dat de co-schrijvers nog veel erger zijn. Martin zegt hierover tegen Showbizz411: ,,Je kunt je beter goed voorbereiden op het nieuwe seizoen. David en D.B. zijn nog bloediger dan ik.” Deze verrassende mededeling deed hij tijdens het Writers Guild West Awards in Los Angeles. De schrijver deed bovendien uit de doeken dat hij de boekenreeks zal afronden. ,,Wat er ook gebeurt met de serie, ik schrijf sowieso nog twee boeken. Elk boek heeft 1500 pagina’s en bevat genoeg serie-materiaal." Het vijfde seizoen van Game of Thrones is vanaf 17 april te bekijken op HBO. Ben benieuwd.. Zo veel zin in het nieuwe seizoen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 Vraag me af om wie gaat gaat dan. Zijn er wel een aantal die nog weinig toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 Ik laat het dit seizoen allemaal rustig over me heenkomen. Zien het wel. Ben nog niet zo hyped als vorig jaar. Omdat je nu als boeklezer jezelf gespoiled hebt, of omdat de verhaallijn e.d. je niet zo boeien dit seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 Ik heb er wel echt mokerveel zin in, zeker na die eerst trailer. Gaat het weer kriebelen en sindsdien wordt wachten weer lastiger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 Denk het eerste vooral. Ben zelf vooral benieuwd hoe ze dingen waarvan ik al weet dat ze gaan gebeuren in beeld gaan brengen. En ben best benieuwd naar Dorne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Ik ben vooral benieuwd naar de verhaallijn van [spoiler=spoiler]Tyrion nu hij Tywin vermoord heeft.. Tyrion is by far m'n favo character uit de serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Net even 'A Day in the Life' docu gekeken. Niets schokkend, maar wel leuk om eens te zien. Onvoorstelbaar hoeveel mankracht er nodig is om zo'n serie te maken zeg. Daar denk ik als kijker dus echt totaal niet bij na, wat een werk zit er in. Even een hele arena bouwen voor één enkele scène (y). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Zojuist eindelijk het vijfde boek uit gelezen, A Dance With Dragons. Geen idee waarom ik er zo lang over deed. Wel een paar zieke laatste hoofdstukken zeg. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 februari 2015 Share Geplaatst 28 februari 2015 Ik zag dat je seizoen vier ook had gezien [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; . Vond je er van? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 februari 2015 Share Geplaatst 28 februari 2015 Ik zag dat je seizoen vier ook had gezien [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; . Vond je er van? :) Was weer erg sterk. Ik denk dat het einde van E04 ([tekst]Joffrey[/tekst]) dat moment was waar na afloop zoveel ophef over was. Dat was ook wel een kleine shocker, maar bij lange na - en dan echt een flink eind er vandaan - niet zo heftig als [tekst]de dood van Ned Stark[/tekst] of [tekst]The Red Wedding[/tekst]. Maar qua verhaalontwikkeling... Fingerlickin' good hoor. Begint allemaal weer met lekker onderhuidse spanningen, maar langzaam werkt het allemaal naar een knappe climax toe. Mooiste moment wat dat betreft was Tyrion in de rechtbank: eerst al die tijd alles gedwee ondergaan en dan wanneer hij gebroken wordt, komt alles eruit. Hét kippenvelmoment van het seizoen voor mij, zo fantastisch geacteerd. Maar ook Jon Snow en Arya, dat zijn wel goede ontwikkelingen. Erg goed geschreven, want bij die ontwikkelingen loop je het risico dat je vervalt in clichés en alles te gemakkelijk lijkt te gaan. En natuurlijk Dany. Zij is misschien wel mijn favoriete personage, omdat zij een van de weinige personages is die juist probeert naar verlichting te zoeken, of het positieve (bevrijding) opzoekt en het slechte genadeloos afstraft. Het is dan juist goed dat zij na dat prachtige einde van S03 nu juist te kampen krijgt met tegenslagen en niet alles meer zo vanzelf gaat. Zeer sterk dus weer. Ik denk dat het in de herkijk allemaal nog beter zou worden, er zit zoveel in... Maar misschien pak ik na het slotseizoen wel de boeken erbij, ben wel heel benieuwd hoe alles daarin omschreven is. Nóg meer ruimte voor details enzo, lijkt me wel wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 februari 2015 Share Geplaatst 28 februari 2015 Boeken zijn enorm gedetailleerd en diepgaand. Alles wordt echt ontzettend levendig beschreven, tot aan nauwkeurige omschrijvingen van maaltijden aan toe. Absolute aanrader, zeker als je al zo je vingers aflikt bij het overbrengen van de verhaalontwikkeling in de tv serie. Vind Dany overigens enorm saai inmiddels, zowel in de serie als in de boeken. Sinds seizoen 3 vind ik d'r ook veel minder leuk uitzien, veel saaier. In seizoenen 1 en 2 was ze veel lekkerder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Was weer erg sterk. Ik denk dat het einde van E04 ([tekst]Joffrey[/tekst]) dat moment was waar na afloop zoveel ophef over was. Dat was ook wel een kleine shocker, maar bij lange na - en dan echt een flink eind er vandaan - niet zo heftig als [tekst]de dood van Ned Stark[/tekst] of [tekst]The Red Wedding[/tekst]. Maar qua verhaalontwikkeling... Fingerlickin' good hoor. Begint allemaal weer met lekker onderhuidse spanningen, maar langzaam werkt het allemaal naar een knappe climax toe. Mooiste moment wat dat betreft was Tyrion in de rechtbank: eerst al die tijd alles gedwee ondergaan en dan wanneer hij gebroken wordt, komt alles eruit. Hét kippenvelmoment van het seizoen voor mij, zo fantastisch geacteerd. Maar ook Jon Snow en Arya, dat zijn wel goede ontwikkelingen. Erg goed geschreven, want bij die ontwikkelingen loop je het risico dat je vervalt in clichés en alles te gemakkelijk lijkt te gaan. En natuurlijk Dany. Zij is misschien wel mijn favoriete personage, omdat zij een van de weinige personages is die juist probeert naar verlichting te zoeken, of het positieve (bevrijding) opzoekt en het slechte genadeloos afstraft. Het is dan juist goed dat zij na dat prachtige einde van S03 nu juist te kampen krijgt met tegenslagen en niet alles meer zo vanzelf gaat. Zeer sterk dus weer. Ik denk dat het in de herkijk allemaal nog beter zou worden, er zit zoveel in... Maar misschien pak ik na het slotseizoen wel de boeken erbij, ben wel heel benieuwd hoe alles daarin omschreven is. Nóg meer ruimte voor details enzo, lijkt me wel wat. Ja die scene in de rechtbank was inderdaad geweldig, hoe erg hij ook genaaid werd daar, je voelt die woede gewoon. Ik vond ook de scene tussen Oberyn en Tyrion wat later erg mooi ook, heel mooi die emotie zo. Eigenlijk alle belangrijke scenes met Tyrion waren goed, sowieso ook omdat hij echt fenomenaal acteert. Sowieso was Oberyn een personage waar ik naar uitkeek sinds ik over hem las in de boeken en m'n verwachtingen werden helemaal waargemaakt. _O_ https://www.youtube.com/watch?v=M7n79tN6Fpw Deze bedoel ik dus. Wat de boeken betreft sluit ik me aan bij Kweekie. Het is echt veel dieper en ook veel meer background info en ook over de gebeurtenissen voor het boek begon heel veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Ja die scene in de rechtbank was inderdaad geweldig, hoe erg hij ook genaaid werd daar, je voelt die woede gewoon. Ik vond ook de scene tussen Oberyn en Tyrion wat later erg mooi ook, heel mooi die emotie zo. Eigenlijk alle belangrijke scenes met Tyrion waren goed, sowieso ook omdat hij echt fenomenaal acteert. Sowieso was Oberyn een personage waar ik naar uitkeek sinds ik over hem las in de boeken en m'n verwachtingen werden helemaal waargemaakt. _O_ video Deze bedoel ik dus. Wat de boeken betreft sluit ik me aan bij Kweekie. Het is echt veel dieper en ook veel meer background info en ook over de gebeurtenissen voor het boek begon heel veel. was wel hee Hm, dat vond ik juist een minder moment. Ik miste daar de 'plottwist' die de hele enscenering inclusief muziek deed voorkomen. Misschien komt dat ook omdat ik hem niet de allerbeste acteur vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Ja die scene in de rechtbank was inderdaad geweldig, hoe erg hij ook genaaid werd daar, je voelt die woede gewoon. Ik vond ook de scene tussen Oberyn en Tyrion wat later erg mooi ook, heel mooi die emotie zo. Eigenlijk alle belangrijke scenes met Tyrion waren goed, sowieso ook omdat hij echt fenomenaal acteert. Sowieso was Oberyn een personage waar ik naar uitkeek sinds ik over hem las in de boeken en m'n verwachtingen werden helemaal waargemaakt. _O_ https://www.youtube.com/watch?v=M7n79tN6Fpw Deze bedoel ik dus. Wat de boeken betreft sluit ik me aan bij Kweekie. Het is echt veel dieper en ook veel meer background info en ook over de gebeurtenissen voor het boek begon heel veel. Ik heb beide scènes met Tyrion ook gewoon terug gekeken omdat ik er de eerste keer zo'n kippenvel van kreeg. Ik vond juist die tweede scène erg imponerend vanwege de toffe macho Oberyn die helemaal loskomt en zijn echte doel laat zien. En dan met zo'n intro toespelen naar wat hij uiteindelijk wil zeggen. Prachtig :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 was wel hee Hm, dat vond ik juist een minder moment. Ik miste daar de 'plottwist' die de hele enscenering inclusief muziek deed voorkomen. Misschien komt dat ook omdat ik hem niet de allerbeste acteur vond. Oh ik vond de acteur die Oberyn speelt juist erg goed. Maar ik ben dan ook fan van het personage Oberyn (d) Gewoon lekker leven zoals je wilt en lekker open minded. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Kan niet wachten op seizoen 5! Seizoen 1 tot en met 4 gekocht op bluray en afgelopen tijd weer even afgekeken.. Seizoen 5 kan maar snel genoeg beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Kan niet wachten op seizoen 5! Seizoen 1 tot en met 4 gekocht op bluray en afgelopen tijd weer even afgekeken.. Seizoen 5 kan maar snel genoeg beginnen! Hoeveel kost zo'n seizoentje tegenwoordig op bluray? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten