Jump to content

Designers Home #2

Jord'

Recommended Posts

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oefening baart kunst toch. Zoon stijltje moet je wel een beetje leren tekenen/begrijpen lijkt mij. Als ik het origineel snel overtrek met de pentool krijg ik volgens mij gewoon hetzelfde effect. Dus naar rare effecten en dingen in illustrator/photoshop/paint hoef je verder niet te kijken.

Dusja tekenen, oefenen en dan gewoon als je geen tekentablet hebt nog ff inscannen en overtrekken. Moeilijker is het niet, makkelijker kan ik het niet maken.

Ja en als je geen tekentablet hebt zou ik een goede stift gebruiken ipv pen/potlood maar dat lijkt me logisch.

11llkeb.png

Dames und heren. Wie van jullie zou mij kunnen helpen met een commercieel project.

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een logo kan maken in combinatie met de volgende imagen:

https://openclipart.org/detail/170509/dragon-fruit

Verdere eis is een strak lettertype en het lijkt mij mooi als de naam in elkaar verweven zit zoals in mijn eigen design, wat ik overigens niet mooi genoeg vind.

11198537_852511334826491_425489079_n.jpg?oh=4f75cfce160120a6dd514f3350eb513e&oe=554E55F6

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Uitknippen van de afbeeldingen van de spelers ziet er redelijk goed uit, maar kan (vooral bij de haren) nog wel net iets beter.

Download je op internet eens een flink aantal leuke fonts om mee te spelen. Kijk maar eens of dafont of een vergelijkbare website.

Zorg ervoor dat alle lagen meer in elkaar pp gaan, nu lijkt het meer alsof ouderwets hebt zitten knippen en plakken. Maak lagen bijvoorbeeld een beetje doorschijnend of gooi over het geheel een klein effect om het allemaal wat meer bij elkaar te laten komen.

Verder ziet het er best aardig uit voor een eerst probeersel

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

• Create New...