Jump to content
Sign in to follow this  
Jord'

Designers Home #2

Recommended Posts

Ben je een beginner of al vergevorderd?

Icons al wat vaker gedaan, maar heb het idee dat daar nog héél veel verbetering in zit. Signatures duidelijk een beginner. Het is volgens mij pas mijn tweede sig, ;)

Vind de kleuren op de render wel vet trouwens. Verder is de tekst niet goed en is het gewoon opgeplakt bij wijze van spreken. Verder moet je ook de render blenden om meer een geheel te krijgen. Begrijp me niet verkeerd. Het is helemaal niet verkeerd voor een tweede sig!

Vind de kleuren op de render wel vet trouwens. Verder is de tekst niet goed en is het gewoon opgeplakt bij wijze van spreken. Verder moet je ook de render blenden om meer een geheel te krijgen. Begrijp me niet verkeerd. Het is helemaal niet verkeerd voor een tweede sig!

Ik snap wat je bedoeld, ik moet de tekst en render er in blenden. Als het ware in de signature, in plaats van erop. Tekst is inderdaad het zwakst. Ik twijfel alleen hoe je met designen de tekst goed krijgt. Ten eerste de goede fonts natuurlijk, maar verder?

Vind deze minder dan je andere man. Render is matig geplaatst. Achtergrond is te overheersend(stadion, volgens mij is dat niet eens de kuip of wel?) en je tekst heeft nog arbeid nodig. Je begint met het 'blenden' bij "Bilal", maar Basacikoglu is dan weer gewoon 'geplakt'.

2hz0olc.png

24e9yxt.jpg

29cvv9j.png

Even iets heel anders... Ik ben aan't oefenen voor een novelle oid. en ben daar van plan iets grafisch van te maken. Ik wil foto's als het ware mixen. Ik heb drie dingetjes geprobeerd en nu was mijn vraag hoe ik de foto's echter laat lijken. Tips? [MENTION=12840]WesselSCC[/MENTION]; [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; @anderen;

Ik vind het nog steeds heel erg copy paste eruit zien , basis is goed.

Thanks. :huhu: Het is lastig man, iedere foto is anders dus als je de ene op de ander moet zetten. :S

[spoiler=katwijk] 2j3jhvo.png

Neem deze niet te serieus. :D

Thanks. :huhu: Het is lastig man, iedere foto is anders dus als je de ene op de ander moet zetten. :S

[spoiler=katwijk] 2j3jhvo.png

Neem deze niet te serieus. :D

:mrg::mrg::mrg::mrg::mrg::mrg::mrg:

Je basis is in ieder geval vrij goed. Waar je moet kijken naar is het blenden van het gezicht. Ik zou vooral veel blijven proberen en veel tuts checken/lezen.

Daarnaast moet je kijken naar de positie van het hoofd. Die positie van Mourinho zijn hoofd bijvoorbeeld past totaal niet bij de houding van het lichaam, waardoor het veel onrealistischer lijkt.

Verhoudingen (foto 1 prima voorbeeld), kleuren kunnen nog wel sterker, kwaliteit van beide foto's gelijk maken(vooral foto 2), knippen kan een stuk beter dat zou al een hoop schelen in het resultaat & content aware fill bij het 'oude hoofd' gebruiken.. maar zo te zien probeer je dat al een beetje. Kan alleen 108392389x beter. Maar practice makes perfect. En feedback wat Nas je geeft hoef ik niet te herhalen.:checkit: Succes met je volgende werkjes. Komt goed alle begin is moeilijk.

Thanks voor de feedback Wes, Nas en Joery! ;)

[MENTION=10391]Joery[/MENTION]; Die van Mourinho was even snel in elkaar geflanst als lolletje naar Lennard toe. Vandaar schreef ik 'neem deze niet te serieus'. Van Katwijk zijn natuurlijk geen HQ foto's.

Waar vind jij tuts over deze dingen dan, [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION];? Het enige gfx forum waar ik actief op ben, is het Duitse SG.

Paar pointers nog [MENTION=28109].Nick[/MENTION];

- Proporties bij Vermeer was al aangekaart, maar let ook op de onderkant/achterkant van zijn nek.

- Kijk naar Pellé z'n linkerkant van z'n kaaklijn.

- En bij Sneijder onder z'n rechter oor.

Uitknippen zou beter kunnen, maar dat is een kwestie van details kijken en dat leer je op den duur wel. :)

Even een vraagje. Kan er iemand iets à la dit maken, met alles waar geen kleur zit volledig transparant. Ik wil er ook nog wat tekst doorheen, maar dat kan ik eventueel ook zelf doen.

14933180-abstract-grunge-background-with-transparency.jpg

Edit: ik wil het op de achterkant van een sportshirt laten drukken trouwens.

Edited by Rogier.

Het hoeft niet dat te zijn met dat watermerk weg. Gewoon dat je van verschillende kleuren een soort splash effect krijgt. Alsof je allemaal kleuren verf tegelijk tegen de muur aangooit. Heb geen idee hoe dat zelf te maken

[MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; Je kan bijvoorbeeld gebruik maken van splatter brushes. Verschillende kleuren gebruiken en deze dan blenden zodat ze niet echt op elkaar geplakt zijn.

[MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; Je kan bijvoorbeeld gebruik maken van splatter brushes. Verschillende kleuren gebruiken en deze dan blenden zodat ze niet echt op elkaar geplakt zijn.
Daar had ik zelf al op zitten googlen idd, probleem is dat ik geen photoshop heb en geen idee hoe ik het met gimp (;c) kan doen. Kan morgen nog wel even kijken, moet mogelijk zijn met gimp.

Sign in to follow this  

• Create New...