Jump to content

Designers Home #2

Jord'

Recommended Posts

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Iemand die voor mij een linkje of iets dergelijks heeft naar Ajax stocks? Het mogen zowel recente als oudere foto's zijn, wel in een beetje kwaliteit. (Minimaal 800p x 800p)

Danke.

Probeer eens Rudolph Jansen. Die maakt veel foto's van Ajax en zet ze onder andere op Facebook.

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

• 2 months later...
Wat wil je? Ik wil best wat proberen.

Zie Tjinnoes' post trouwens nu pas. Nice hoor. :mrgy:

Wij moeten een fictief product ontwikkelen. Wij kregen thee, dus hebben we NeonSplash-T bedacht. Een kleurtjesthee. Zou je daar iets mee kunnen? NeonSplash-T, kleurrijk, thee?

Wij moeten een fictief product ontwikkelen. Wij kregen thee, dus hebben we NeonSplash-T bedacht. Een kleurtjesthee. Zou je daar iets mee kunnen? NeonSplash-T, kleurrijk, thee?

Qua logo's ben ik nog niet zo ver, want creativiteit is iets minder, maar goed. Ik ga een poging wagen.

Heb je ook een naam? Eventueel wat meer info wat je graag in het logo wil terug zien? Anders wil ik ook wel iets proberen voor je. ;)

Heb je ook een naam? Eventueel wat meer info wat je graag in het logo wil terug zien? Anders wil ik ook wel iets proberen voor je. ;)

Hee Joery.

Het heet Neonsplash-T. Het is een kleurenthee, dus misschien is het leuk om iets van thee in terug te zien, maar bijvoorbeeld kleurensamenstelling laat ik helemaal aan jullie, maakt eigenlijk niet heel veel uit.

Hee Joery.

Het heet Neonsplash-T. Het is een kleurenthee, dus misschien is het leuk om iets van thee in terug te zien, maar bijvoorbeeld kleurensamenstelling laat ik helemaal aan jullie, maakt eigenlijk niet heel veel uit.

Ah oke. Zal eens iets proberen ;)

• Create New...