Jump to content
Laat je horen: De MU Bokalen 2023! ×

Designers Home #2

Jord'

Recommended Posts

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik ben bereid om de complete organisatie op me te nemen! Het leek mij leuk om gewoon te beginnen met een groepsfase en dan door naar knock out(Cl systeem) en dan iedere ronde een aparte opdracht. Ik kies dan de stock, later misschien zelfs met texturepack en fonts.

vakjury? Ik wil die functie wel op me nemen, het designen ga ik nu op SG doen zal het hier wel posten maar me er niet meer mee bezig houden (: En ik denk ook dat ik 1 van de weinige ben die nooit iemand zou voortrekken omdat ik die persoon meer mag dan de ander.. Je zou altijd alles naar reflex kunnen opsturen, dat hij het post dat ik oordeel bijvoorbeeld samen met Naseeb zijn wij het eens dan is er een winnaar zijn wij het niet eens dan moet er gestemd worden tussen 2, zo voorkom je (AOTW) stem jij op mij, dan stem ik op jou..

Natuurlijk liefje wie heeft nou niet de voorkeur voor jou, tja iedereen niet want alleen ik kan niet voor mezelf kiezen:oops

*ik was even vergeten dat ik niet mezelf de beste mag vinden maar de rest dat wel vind snapje. #arrogant #jaikweethet #maarandersbenikbescheiden

Jury etc is natuurlijk afhankelijk van het aantal deelnemers etc. Mijn plan was om in de eerste rondes een jury te gebruiken( ik, Wessel? Nasseeb?) en in de "finales" iedereen te laten stemmen.

Wil graag ook weten hoe Tomas over het hele idee denkt, hij is immers de submod hier

vakjury? Ik wil die functie wel op me nemen, het designen ga ik nu op SG doen zal het hier wel posten maar me er niet meer mee bezig houden (: En ik denk ook dat ik 1 van de weinige ben die nooit iemand zou voortrekken omdat ik die persoon meer mag dan de ander.. Je zou altijd alles naar reflex kunnen opsturen, dat hij het post dat ik oordeel bijvoorbeeld samen met Naseeb zijn wij het eens dan is er een winnaar zijn wij het niet eens dan moet er gestemd worden tussen 2, zo voorkom je (AOTW) stem jij op mij, dan stem ik op jou..

Ik sta open voor dingen, maar betekent dat ook dat we zelf niet mee mogen doen dan?

Misschien is het dan een idee door drie man als jury te nemen. Een reserve voor als de een moet spelen. Dat dan de reserve op zijn plek gaat zitten en beoordeelt. Wie er wint!

Zo zou ik het doen.

Zou kunnen het feit is dan wel dat er 3 mensen niet mee kunnen doen, ik denk ook dat het leuker voor het forum is dat Naseeb & ik en misschien een 3e niet meedoen.. Zonder me zezelf de hemel in te willen prijzen als er 3 voor dit forum bovengemiddelde designers niet meedoen dan is de kans om te winnen gelijk al 50% groter, en dat maakt het ook een stuk 'leuker', werk wordt eerlijk beoordeeld & ook nog eens door mensen die 'beter' designen dan jij op dat moment doet, dus je krijgt wss ook tips.. 3e man is een goed idee, maar wie wil en is 'goed genoeg in het commenten en het beoordelen van dingen, wie geeft er uitgebreide comments de vaak 'kloppen'.. Wie oh wie iemand namen, mensen als Richard,Joep denk ik.. (vergeet vast weer heel veel ):)

Nou mijn goedkeuring heb je. Mocht er voldoende animo voor zijn.

Beste zou dan zijn;

Als we vier groepen van vier mensen zouden vormen. Indeling bepalen door loting. Is het meest eerlijk of de vakjury de groepen in laten delen.

Vakjury; Wessel, Naseeb en Richard?

Dan houdt je vervolgens na een aantal rondes acht man over. Die doen dan twee of drie opdrachten tegen elkaar. Best of three. (Lijkt me wel eerlijk, als je faalt in 1 heb je nog herkansing) Vervolgens zelfde bij laatste vier. Daarna finale.

Dan moet je dus, afhankelijk van het aantal opdrachten in de groepsronde, zeg maar zes, dertien opdrachten/stocks vinden/bedenken. Is te doen lijkt me.

Mooi dat je het goed vind ;)

Jury en de opbouw is natuurlijk sterk afhankelijk van het aantal deelnemers. Zat zelf ook te denken aan groepen van 4 (hoeveel groepen wederom afhankelijk van de opkomst) alleen waar ik over twijfel is, of je doet dan 1 vs 1. (x2 duh) of allemaal dezelfde opdracht, en de beste krijgt 3 punten nummer 2 2e punten etc.

Ik heb het iig tot woensdag nog druk ivm tentamen, maar daarna heb ik alle tijd en wil ik ook zsm beginnen, dus mijn plan was om eigenlijk al snel de inschrijvingen te openen zodat er meer duidelijkheid komt voor organisatorische keuzes (galgje woord?)

Jij niet in de jury? :cab:

We kunnen natuurlijk niet allemaal in de jury ;)

Mooi dat je het goed vind ;)

Jury en de opbouw is natuurlijk sterk afhankelijk van het aantal deelnemers. Zat zelf ook te denken aan groepen van 4 (hoeveel groepen wederom afhankelijk van de opkomst) alleen waar ik over twijfel is, of je doet dan 1 vs 1. (x2 duh) of allemaal dezelfde opdracht, en de beste krijgt 3 punten nummer 2 2e punten etc.

Ik heb het iig tot woensdag nog druk ivm tentamen, maar daarna heb ik alle tijd en wil ik ook zsm beginnen, dus mijn plan was om eigenlijk al snel de inschrijvingen te openen zodat er meer duidelijkheid komt voor organisatorische keuzes (galgje woord?)

We kunnen natuurlijk niet allemaal in de jury ;)

Maar de submoderator zelf lijkt me wel logisch. Naja, keuze is gemaakt.

Dat ik submoderator ben wil nog niet zeggen dat ik een goede designer pur sang ben. We hebben drie goede users die zelf in de jury willen zitten. Als de nood hoog is ben ik wel bereid hoor maar dan hoef je geen grote dingen te verwachten..

Precies wat Tomas zegt! (respect trouwens voor je zelfkennis) een goede submod maakt nog geen goede designer.

Maar sowieso laten we a.u.b. ophouden over de jury:p dat is maar bijzaak ;)

Kom dan liever met tips over de opzet, opdrachten etc.

Het toernooi is bedoeld om men beter te krijgen. Dan lijkt me dat we met de basis moeten beginnen. Stockkeuze en plaatsing, die twee moeten centraal staan in de eerste of misschien eerste drie opdrachten. Degene die het dan niet oppikken vallen vanzelf af. Daarna is het tijd om een stapje verder te gaan.

Lijkt me een goede opzet..

Over de opdrachten heb ik wel een paar ideetjes Van een stock een ava maken.

Ava's waar iets in moet zitten bijvoorbeeld een dot, lichtinval.

Misschien een idee om een inschrijftopic te maken om te kijken hoeveel mensen mee willen doen.

Tomas: Daarom misschien een idee om een HQ stock te kiezen en ze daar een ava van te maken. Dan kun je zien waar het fout gaat.

• Create New...