Jump to content
Sign in to follow this  
Jord'

Designers Home #2

Recommended Posts

Ik zal voortaan ook weer eens wat meer gaan designen :)

Nog tips op gebied van avatars? Ik vind dat ik de kleuren aardig onder de knie heb, textures en tekst wil nog niet echt lukken. Tips?

Leuk hoor!

Wie is die baard eigenlijk op je ava Jord?

Alan van de film The Hangover.

Gaat er überhaupt nog iets gebeuren :p blijft een dooie boel hier...

Ik sluit me volledig bij reflexje aan voor mij is de lol er hier ook vanaf, komt vooral omdat de 'oude generatie' waar ik nog wat van geleerd heb zoals (Tjinn,Naseeb,Yari,Rick,TNR) allemaal weg zijn of zo goed als weg.. Kijk van hun heb ik wat geleerd en met alle respect voor de nieuwe generatie daar leer ik gewoon niks meer van, en eeuwig 'leermeester' blijven is ook niks voor mij, ik kijk steeds meer op SG en dat zal ook steeds meer oplopen althans, als iedereen waaronder ook reflex,naseeb, ik, tomas etc er nieuw leven in blazen het misschien nog wat kan worden maar Tomas kan dit echt niet alleen af, hij kan niet in zijn 1tje BAAAAAM, topforum dat lukt niet (:

Owja dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?

Sowieso weet je dat je hier altijd nieuws moet doen om het actief te houden, en qua aantal personen is dit wel de drukste tijd geweest voor het grafisch centrum net toen de portfolio's kwamen. Spijtig maar verstandig dat veel naar SG gaan maar allebei kan toch ook :mrgy:

Ik ben er ook nog Wessel :LO:

Maarja, SG kun je niet als concurrent zien he, dat is gewoon Neerlands grootste graphics forum. :)

Eerder het schoolvoorbeeld hoe het goed moet. Dat ik weinig tijd heb komt vooral omdat ik nu dagelijks werk van 7 uur in de morgen tot 4 uur in de middag. Daarna ben ik goed uitgeteld. Soms heb ik in de avond uurtjes nog fut over om op MU te komen maar het zal allemaal niet veel zijn.

Helaas.

Het probleem is gewoon dat dit een football manager forum is en SG echt een graphics forum...

Zodra mensen het "designen" een beetje door krijgen zijn ze al snel het niveau van mu ontgroeid en verdwijnen mensen naar SG... Helaas pindakaas

Tomas jou valt ook weinig aan te rekenen, ik had het zowaar nog minder gedaan, alleen heb ik op 'design' gebied misschien meer status, achja jij hebt dat met je staff ervaring weer dus dan is 1+1 nog steeds 2.. Ik ben liever de Cruijff die zich er wel mee bemoeit maar geen verantwoordelijkheid neemt, want met mij was het echt een rotzooi geweest.. Forums niet opgeruimd en dat doe jij iig prima.. (volgens mij)

& Jord met of zonder ' tuurlijk ik vergeet veel meer ook mensen waaronder jij maar namen als Tjinnies,TRN,The Hunter,Yari,Rick, & de actieve mensen daarvan nog Ik,jij,richard en zelfs kloppie zijn niet af te wegen tegen die zogenoemde nieuwe generatie, zowel op design als op 'postniveau', misschien keek ik er toen heel anders na als nu maar het 'plezier' is hier even weg.. Van de 'nieuwe' generatie kan ik wel goed met Tomas maar dat is eigenlijk sinds hij mod is(al zat die er een beetje tussenin), het elkaar wat gunnen is voor mijn gevoel een beetje weg(uitzonderingen daargelaten natuurlijk), het gaat veel mensen meer om hun eigen ava dan om die van een ander, geven en nemen.. en ik krijg het idee dat ik hier geef maar niks neem en tja dat is een reden om verder te 'kijken'..

& @ reflex, dat is waar maar we kunnen er met zijn allen toch voor zorgen dat we ons designershome wat leuk houden die jochies blijven 'coachen' en ons werk hier posten, jammer dat bovenstaande mensen dat niet doen & hun ook niet commenten want wat maakt het uit dat hun ons tips geven (van dingen die ze zelf nog niet beheersen), ik kan geen huis bouwen , maar ik kan wel zeggen hoe ik het graag ontworpen zie, en wanneer de architect een ontwerp heeft, hoe het anders kan en wat ik niet mooi/wel mooi vind.. meningen zijn vaak in het woord VET of STOM ook uit te drukken, maar dan is het opgeblazen in 1 zin, dingen onderbouwen, geven en nemen zoals ik eerder al zei..

Vooral die laatste zin van jou kan ik me helemaal in vinden! Ik erger me er dood aan... Dan post iemand een reeks ava's en dan krijgt die gene als comment... Leuk of valt tegen... Of het aller ergste vind ik nog wel dat er gewoon een hele lelijke ava gepost wordt en dat mensen dan nog steeds zeggen vet..

Zeg allemaal gewoon eerlijk wat je ervan vind en onderbouw het a.u.b. daar kan iedereen veel meer mee!

Klopt, ik heb Tomas mijn portfolio ook laten opruimen met nutteloze comments, en toen bleef er 1 pagina over.. & ja allemaal old-gen.. Comments zijn te kort en die van mij misschien lang, tja dat verwacht ik ook helemaal niet, maar het lijkt nu posten om het posten en niet posten om iemand te helpen.. & dat van mij is ook nooit als afkraken bedoeld maar puur om te helpen, het woord goed/geweldig is leuk om te horen maar je kan er helaas niks van kopen.. #3x goed = niet 3x beter in ava's maken.. #3x 'afkraken' is wel 3x beter althans als je luistert..

Al met al:

- van positief en nutteloze comments wordt niemand beter

- geef onderbouwde 'kritiek' liever gezegd tips en iets positiefs aansnijden kan natuurlijk ook geen kwaad..

- post vooral nuttig (dat is vooral de reden waarom ik er hier niks meer vind) (75/100 posts/comments zijn slecht onderbouwd)

- geef & neem (:

Amen to that.

Als het aan mij ligt zet ik zelf m'n schouders eronder(samen met Tomas inderdaad) en brengen we weer wat leven hier. Tomas heeft het gewoon druk en dat kunnen we hem niet kwalijk maken. Het is dan aan ons om hem te helpen het hier gezellig te houden en vooral actief.

Natuurlijk is het leuk als je voor jou gevoel een goede ava hebt gemaakt, maar ik kan net zo goed genieten van users die zich echt goed hebben ontwikkeld. Voorbeelden hiervoor zijn natuurlijk Taner, Yari, Wessel, Reflex, Richard en Kloppie. Taner is zelfs één van de beste designers hier. Kan zijn dat ik een paar mensen vergeet, maar iedereen weet wel van zichzelf of die stappen maakt.

Ik heb veel werk verzet om het in mijn tijd leuk en actief te houden en het lukte aardig al zeg ik het zelf. Users vonden het jammer dat ik wegging en dat zegt wel wat. Daarom doet het me een beetje pijn om te zien hoe het hier nu een beetje aan toe loopt. Wiens schuld? Onze schuld, van ons allemaal. Tijd voor verandering dus en dat kunnen we alleen met elkaar. Ik hoop dat Tomas onze leidsman zal zijn en dit allemaal in goede banen leidt.

Zo dat is een beetje hoe ik erover denk.

Even een vraagje. Zijn er mensen geintresseerd in een avatar tournament?

Ben wel benieuwd hoeveel animo er nou is...

Sign in to follow this  

• Create New...