Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei cimbomcu:

Ben wel benieuwd naar Ado met de nieuwe eigenaar, wat vind je van de directeur? @Mansveld

Kan er nog niks over zeggen. In ieder geval blij dat we nog bestaan. Denk alleen dat geen mega investeringen moeten verwachten, maar een beleid zoals bij Estoril. Jeugd, transfervrije spelers en huurspelers. Doel is binnen twee jaar promoveren. Realistische doelstelling, want met de huidige selectie moet je niet eens willen promoveren, kern is veel te smal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Jotew:

Nou, maar eens kijken wat ADO er van maakt tegen Eindhoven. Vooralsnog knap wat Penders met die club presteert. @Mansveld in ieder geval succes!

Goede goal hoor bij ADO, assistje van Verheydt mag er ook zijn.

Blijf het zonde vinden dat Lenders weg moest bij onze jeugd, maarja vriendjespolitiek hè...

Gister wel aantal keer goed weggekomen, was wederom niet denderend. Zaterdag vol gas gaan om de finale te bereiken.

1 uur geleden zei Socrates:

Dit gun je de Roze Regahs wel

De wie? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Socrates:

https://rozeregahs.nl/

Zitten nu in een docu op NPO.

Ja was sarcastisch. Weg met die lui joh, aandachtstrekkers. Kom gewoon in het stadion staan zonder al je regenboogjes, geen behoefte aan dit soort (politieke) zaken op de tribune. Daar zijn we één of je nou GL stemt of FvD, blank bent of zwart, hetero, homo of non binair. In het stadion is er geen verschil dus creëer dat ook niet.

bewerkt door Mansveld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, want aan hoe het er bij Feyenoord aan toe gaat kan je wel zien hoe welkom die gemeenschap is.. Überhaupt in voetbalstadions. Ik vind het juist te prijzen aan ADO.

Liever hen dan al die retedomme overfanatieke tokkies bij al die clubs.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Socrates:

Ja, want aan hoe het er bij Feyenoord aan toe gaat kan je wel zien hoe welkom die gemeenschap is.. Überhaupt in voetbalstadions. Ik vind het juist te prijzen aan ADO.

Liever hen dan al die retedomme overfanatieke tokkies bij al die clubs.

Ik snap de drang om met je regenboogvlag op de tribune te staan niet zo. Hang een vlag van Den Haag op. Groen/Geel zijn de kleuren niet de regenboog.

Wat je bij Feyenoord ziet was (in het begin) niet anders bij ons. Maar van mij zijn ze van harte welkom, zonder regenboog.

Edit; en ik denk zonder al die poppenkast van ze, dat ze bij Feyenoord ook gewoon op de tribune kunnen staan. Ze zitten altijd te klagen over hokjes denken en acceptatie. Misschien moeten ze zelf eerst leren zichzelf niet in hokjes te plaatsen en ook andere meningen accepteren.

bewerkt door Mansveld
Link naar opmerking
Deel via andere websites