Jump to content

ADO Den Haag

Recommended Posts

Op 2-5-2021 om 01:55 zei MNie:

Haha ja

Dit bericht weet ik niet eens meer dat ik deze gepost heb, maar aan de dag en tijdstip te zien had ik een paar bacootjes teveel op haha. @Nom de Guerre Meest gebruikte woordspeling in Den Haag sinds Wang aan de macht is.

@Hwb ADO is nu met een procedure bezig volgens mij waardoor ze langer de tijd krijgen (wegens Covid) om betaalafspraken te maken, de zogeten WHOA procedure.

• 2 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ook benieuwd hoe het gaat in het tijdperk Post Malone. 

Eerst zeg je dat je de opmerkingen over degraderen snapt, omdat je na degradatie een nieuwe start kunt maken en nu zeg je dat ze dat al gedaan hebben?

Lekker een speler die overal zeik heeft gemaakt.

20 minuten geleden zei Regis:

Hamdi stapt op. Lijkt mij erg goed voor ADO. Vind hem vaak totaal ideeënloos overkomen.

De organisatie achter de schermen schijnt hij wel goed neergezet te hebben, maar qua voetbal dingen niets goed gedaan. Ben benieuwd of nu de overname door die Amerikanen gaat gebeuren.

Hamdi alweer weg :cab:

Zal ik mezelf dan toch een keer gaan aanmelden daar? Wordt echt niks zo op deze manier, echt zonde om te zien allemaal 

Volgens mij deed die Hamdi het helemaal niet onaardig. Ook wat Chris Woerts zei dat Hamdi er juist probeerde ervoor te zorgen dat er geen Chinezen of Amerikanen kwamen maar juist Haagse mensen. Maar dat die Chinezen dat weigerden.

• 4 weeks later...
Op 4-5-2021 om 19:33 zei Hwb:

Nee, maar het zou mij niets verbazen als de KNVB in dat geval zou zoeken naar mogelijkheden om ADO iets meer te helpen. Is natuurlijk wel een grotere club dan de andere die ik noemde, club uit de 4e stad van Nederland. Kan me voorstellen dat dat voor de KNVB reden is om coulanter te zijn. Is hoe dit soort dingen vaak gaan.

We zijn de derde stad maar dat maakt niet uit. KNVB heeft alle redenen om coulanter te zijn, zij hebben dit immers uiteindelijk allemaal goedgekeurd. Evenals de kansloze begrotingen.

Maar tijd dat er snel wat duidelijkheid komt. Heb echt geen idee meer wat de beste optie is, supporters worden/werden van diverse kanten bespeeld. Het nieuwe supporterscollectief heb ik ook mijn twijfels bij. Gedeelte in handen van de supporters is prima, maar we moeten geen plek in de rvc eisen. Tenzij het een plek is zonder stem mbt bepaalde zaken.