Mansveld Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Ik denk dat deze personen niet zomaar in ADO stappen zonder garanties en dat we zomaar eens positief verrast kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 30 juni 2016 ADO Den Haag heeft zijn eerste belangrijkeversterking gepresenteerd. De club heeft met Ashraf El Mahdioui een controlerend middenvelder in huis gehaald. De 20-jarige speler komt over van Jong Ajax, waarvoor hij afgelopen seizoen zijn debuut maakte in het betaalde voetbal. El Mahdioui ontpopte zich daar snel tot een vaste waarde. De geboren Amsterdammer heeft getekend voor een verblijf van drie jaar bij ADO. El Mahdioui komt oorspronkelijk van Zeeburgia en werd door Wim Jonk in 2013 naar Ajax gehaald. In zijn eerste seizoen werd hij bij de Amsterdamse jeugdopleiding verkozen tot ‘Talent van de Toekomst’. Afgelopen seizoen maakte hij deel uit van Jong Ajax in de Jupiler League en werd hij aanvoerder. In 23 wedstrijden scoorde hij drie keer. Volgens VI komt hij transfervrij over. bron: http://clubachterdeduinen.nl/ Ken deze speler zelf niet, iemand die meer weet over deze jongen? Hij gaat met nummer 6 spelen, dus ik ga er vanuit dat ze in hem een (potentiële) basisspeler zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Ik geloof dat [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; wel fan van hem was, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 30 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2016 Ken deze speler zelf niet, iemand die meer weet over deze jongen? Hij gaat met nummer 6 spelen, dus ik ga er vanuit dat ze in hem een (potentiële) basisspeler zien. http://forum.manutd.nl/showthread.php?58675-AFC-Ajax-50&p=5244716&viewfull=1#post5244716 Denk ook wel dat ie grote kans heeft om in de basis te komen. Met het vertrek van Derijck en Kristensen heb je weinig andere keuzes op die positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 http://forum.manutd.nl/showthread.php?58675-AFC-Ajax-50&p=5244716&viewfull=1#post5244716 Denk ook wel dat ie grote kans heeft om in de basis te komen. Met het vertrek van Derijck en Kristensen heb je weinig andere keuzes op die positie. (y) Ben benieuwd wie de nummer 1 en 3 gaan invullen en wie er eventueel nog meer bijkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Ik geloof dat [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; wel fan van hem was, toch? '''fan'' is overdreven maar wel gecharmeerd. Maar voor Ado imo uitstekende aanwinst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 ADO Den Haag versterkt zich met verdediger Thomas Meissner ADO Den Haag heeft overeenstemming bereikt met de Thomas Meissner (25) voor een contract van drie jaar. De Duitse centrale verdediger komt over van MSV Duisburg dat afgelopen seizoen uitkwam in de 2. Bundesliga van Duitsland. In 2010 begon Meissner zijn carrière bij het tweede elftal van FSV Mainz. Na twee seizoenen werd de Duitser opgepikt door Borussia Dortmund. Ook daar kwam hij terecht in het tweede elftal, dat destijds in de 3. Bundesliga speelde. Een aantal keer mocht Meissner onder trainer Jürgen Klopp wel meetrainen bij het eerste. In de zomer van 2014 trad de verdediger in dienst van MSV Duisburg. Daar dwong hij een seizoen later promotie mee af naar de 2. Bundesliga. Meissner's volgende stap is dus ADO Den Haag. "Ik ben zeer blij met de kans die ADO Den Haag mij biedt", zegt Meissner over zijn transfer. "Het is voor mij dé mogelijkheid om in de hoogste divisie van een land te spelen. Dat ik dit in Nederland kan doen bij een mooie club als ADO Den Haag zie ik als een goede stap hogerop in mijn loopbaan. Ik heb heel veel zin om voor het Haagse publiek in het Kyocera Stadion te gaan spelen. Ik kijk dan ook erg uit naar de eerste competitiewedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Ik hoop op een vol stadion!" Hoofdtrainer Zeljko Petrovic over zijn nieuwe speler: "Met Thomas heb ik in de defensie meer mogelijkheden naast mannen als Tom Beugelsdijk en Wilfried Kanon. Iemand die zich in de Duitse competities staande weet te houden, kan wel wat. We gaan ongetwijfeld veel plezier aan Thomas beleven." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Mannen, even ongegeneerd voor m'n topcoach: Jansen en Bakker basis komend seizoen? [MENTION=5022]Rossi[/MENTION]; [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 31 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2016 Mannen, even ongegeneerd voor m'n topcoach: Jansen en Bakker basis komend seizoen? [MENTION=5022]Rossi[/MENTION]; [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION]; Gaat tussen Bakker, Jansen en Trybull voor 2 posities op het middenveld. Laatste oefenwedstrijden heeft Petrovic die 3 gerouleerd, dus nog niet helemaal zeker. Jansen is nu trouwens licht geblesseerd en een twijfelgeval voor zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Gaat tussen Bakker, Jansen en Trybull voor 2 posities op het middenveld. Laatste oefenwedstrijden heeft Petrovic die 3 gerouleerd, dus nog niet helemaal zeker. Jansen is nu trouwens licht geblesseerd en een twijfelgeval voor zaterdag. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Zelf hoop ik op een middenveld met Trybull, Jansen en Duplan/Gehrt, laatste is afhankelijk van de vleugels. Hoop dat Becker idd komt zodat Schaken naar de bank kan. Petro had aangegeven Duplan als middenvelder te zien, maar zelf zie ik hem liever (hangend) links ipv Kastaneer. Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2016 Vind Duplan juist echt goed spelen op het middenveld. Kastaneer een prima gozer, maar komt helaas te kort. Moet inderdaad nog iemand bij komen voor die positie. Havenaar blijft dramatisch. Hoop echt dat Van der Heijden een kans gaat krijgen, maar dat zal waarschijnlijk wel niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 5 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2016 Waarschijnlijk de opstelling voor morgen: Šetkus; San Román, Meissner, Beugelsdijk, Kanon; Meijers, Bakker, Duplan; Schaken, Havenaar, Kastaneer. Meijers dus naar het middenveld in plaats van de geblesseerde Jansen. Kanon ipv Meijers linksback, Meissner in het centrum naast Tommie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Hebben jullie serieus José San Roman gehaald? :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 5 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2016 Hebben jullie serieus José San Roman gehaald? :< :< :< Had er nooit van gehoord, jij wel? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Had er nooit van gehoord, jij wel? :D Was op FM07 altijd mijn standaardaankoop omdat hij 20 had voor vrije trappen en corners en verder een hele degelijke back was. ;c Ben benieuwd of hij in het echt ook zo'n zieke spelhervatting in huis heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Ja in FM07 was het een geweldig talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 8 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2016 Prima wedstrijd zaterdag. San Roman speelde heerlijk, gaan we nog veel plezier aan beleven. Verder vielen Kanon en Setkus in positieve zin op, Marengo ook een lekkere invalbeurt. Wel tegen een promovendus natuurlijk, maar voorgaande jaren waren dit juist de wedstrijden waarin we het vaak lieten liggen (vorig seizoen bijvoorbeeld alleen al Graafschap-thuis en Excelsior-thuis). Volgende week zal weer een heel ander verhaal worden, Vitesse heeft namelijk ook indruk gemaakt op mij tegen Willem II. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Prima wedstrijd zaterdag. San Roman speelde heerlijk, gaan we nog veel plezier aan beleven. Verder vielen Kanon en Setkus in positieve zin op, Marengo ook een lekkere invalbeurt. Wel tegen een promovendus natuurlijk, maar voorgaande jaren waren dit juist de wedstrijden waarin we het vaak lieten liggen (vorig seizoen bijvoorbeeld alleen al Graafschap-thuis en Excelsior-thuis). Volgende week zal weer een heel ander verhaal worden, Vitesse heeft namelijk ook indruk gemaakt op mij tegen Willem II. Toen zag het er nog rooskleurig uit. Zonde dat San Roman is geslachtofferd na Zwolle-uit. Onze grote vriend Beugelsdijk heeft werkelijkwaar nog nooit van rugdekking geven gehoord. Die wedstrijd snapte ik ook niet waarom Tommie en Meissner waren geswitched. De rechterkant met San Roman/Meissner zag er redelijk prima uit. Ik hoop dat de nieuwe trainer Tommie op de bank durft te zetten... We gaan het allemaal zien, GTST is er niets bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Haha dat je Petro ontslaat, ok. Zat ook geen enkel lijn in het spel. Maar dat dan Maaskant wordt genoemd :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Haha dat je Petro ontslaat, ok. Zat ook geen enkel lijn in het spel. Maar dat dan Maaskant wordt genoemd :-D Dat ook Groenendijk wordt genoemd is NOG erger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Nee, dat kan niet. Erger dan Maaskant bestaan ze bijna niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 februari 2017 Share Geplaatst 8 februari 2017 Maaskant heeft een houdbaarheidsdatum van een maand of zes, alfons van twee dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 februari 2017 Share Geplaatst 8 februari 2017 Pastoor lijkt me niet haalbaar? Geweldige trainer toch @PJ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 februari 2017 Share Geplaatst 8 februari 2017 Doe nu niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten