Jump to content

ADO Den Haag

Ruben.
 Share

Recommended Posts

Houtkoop is ook zo'n wereldaankoop geweest. Heeft lekker veel kansen gekregen ook. In het begin was het holmaatje Schet die telkens mocht spelen, nu zijn het die twee pipo de clowns Eduardo en Iakovenko.

Iakovenko vond ik in het begin wel wat hebben, maar de laatste wedstrijden doet het pijn aan m'n ogen hoe hij speelt.

Eduardo is technisch wel goed, daar is alles mee gezegd.

Vind wel dat Wormgoor de laatste wedstrijden goed staat te verdedigen. Alleen aan de bal is het een drama.

Wat is nou de opstelling die het meest gebruikt wordt, en dan doel ik op de spelers.

Ik dacht zelf iets van:

Hansen; Zuiverloon, Derijck, Wormgoor, Meijers; Alberg, Bakker, Jansen; Houtkoop, Kramer, Eduardo? Of Yakovenko in plaats van Houtkoop. Misschien Gehrt er nog in of zo? Volg ADO niet erg maar wil graag de basisopstelling weten :)

[MENTION=13543]Ruben.[/MENTION]; [MENTION=5022]Rossi[/MENTION];

Echt duidelijke basis is er eigenlijk niet geweest dit seizoen. Dit lijkt er denk ik nog het meeste op:

Hansen; Zuiverloon, Wormgoor, Derijck, Meijers; Kristensen, Malone, Alberg; Van Duinen, Kramer, Schet

Wat CV's betreft is er dit seizoen niet echt een vast duo geweest. Derijck, Wormgoor, Kanon, Bakker, Zuiverloon, ze hebben er allemaal in wisselende samenstellingen gespeeld. De laatste weken is het idd wel Wormgoor-Derijck. Op het middenveld wordt af en toe ook voor Gehrt/Jansen gekozen. Sinds kort speelt Bakker na lang blessureleed weer op het middenveld (waardoor Malone rechtsback staat, Zuiverloon centraal en Derijck op de bank).Voorin heeft Schet heel veel gespeeld, Eduardo en Jakovenko zitten er natuurlijk nog niet lang. Tussen die laatste twee wordt ook weer veel gewisseld, de ene keer mag Eduardo beginnen en dan weer Jakovenko.

Hoop dat je er wat aan hebt :p

• 4 weeks later...

Jammer van de nederlaag vandaag, was niet nodig geweest. Dat ie in de blessuretijd valt is natuurlijk extra zuur. Als je PSV ooit had kunnen verslaan was het vandaag wel. Hopen dat ze die Wijnaldum in ieder geval verkopen, eng mannetje. Ondanks de nederlaag iig wel heerlijk feestje na de wedstrijd met Darkraver :D

Kramer vatte het seizoen wel mooi samen in zijn interview, had toch meer ingezeten. Als we niet zo wisselvallig waren geweest, hadden we zeker het linkerrijtje kunnen halen. Snel vergeten en naar volgend seizoen, ben benieuwd wat onze Chinese vriend gaat doen in de zomer.

Tja onnodig verlies en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Al met al mooi afgesloten met Darkraver en later nog bij het home.

Zelf hoop ik dat Kramer en Alberg (voor een mooi bedrag) vertrekken. Ik verwacht niet dat Wang (veel) gaat investeren. Met een nieuwe trainer, spits en verdediger moet plaats 8-10 haalbaar zijn.

Hoop juist dat Kramer en Alberg behouden kunnen worden, uitzonderlijke spelers voor een club als Den Haag. Fraser maakt af en toe z'n beginnersfoutjes, maar wat mij betreft blijft ie gewoon. Heeft ook zeker goede dingen laten zien, en is ook wel heel vaak in de steek gelaten door z'n spelers.

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Een 32-jarige speler een contract geven voor 3 jaar :cab: Ben benieuwd waar Kramer heen gaat overigens, zou het zonde vinden als ie z'n zakken gaat vullen in de woestijn. Hij heeft kwaliteit genoeg om het bij een leuke club in Europa ook heel goed te doen.

Hij heeft kwaliteit genoeg om het bij een leuke club in Europa ook heel goed te doen.

:-D

Kom op Kramer heeft gewoon echt 1 lucky seizoen achter de rug. Hele matige voetballer maar. Als hij slim is gaat hij cashen in de woestijn.

:-D

Kom op Kramer heeft gewoon echt 1 lucky seizoen achter de rug. Hele matige voetballer maar. Als hij slim is gaat hij cashen in de woestijn.

Dat hij jou dit seizoen pas opgevallen is, betekent niet dat ie het pas 1 seizoen goed doet. Vorig seizoen kreeg ie pas na de winterstop een basisplaats bij ADO, en heeft ie er toch nog 7 weten te maken. Jaar daarvoor 22 keer gescoord bij Volendam.