cimbomcu Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ik vind dat altijd wel mooie verhalen, zo'n jonge neger die opeens bij Ado opduikt en het toch schopt tot de nationale ploeg van Ivoorkust, is toch mooi. Ben dan altijd wel benieuwd wie van Ado zo'n jongen scout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 december 2014 Auteur Share Geplaatst 1 december 2014 Ik vind dat altijd wel mooie verhalen, zo'n jonge neger die opeens bij Ado opduikt en het toch schopt tot de nationale ploeg van Ivoorkust, is toch mooi. Ben dan altijd wel benieuwd wie van Ado zo'n jongen scout. De verdediger speelde vorig seizoen voor Corona Brasov in Roemenië, het jaar ervoor bij de jeugd van Empoli in Italië. In de zomer kon hij ook naar België of Frankrijk, maar ADO gaf hem ''het beste gevoel''. Scout Lex Schoenmaker Jr. kwam speciaal naar Roemenië om hem te zien. ''Ik wilde graag naar een grotere competitie en ADO Den Haag was precies wat ik zocht. Of ik ooit verder hogerop wil? Natuurlijk, elke voetballer heeft zijn dromen. Maar je weet nooit hoe het loopt. Ik ben blij waar ik nu ben en wil me hier laten zien, dat gaat voor alles.'' Hier heb je je antwoord ;c Werd gehaald onder Steijn en die bemoeide zich destijds ook heel veel met de scouting, dus die zal er ook wel een groot aandeel in hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ah oke thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ik vind dat altijd wel mooie verhalen, zo'n jonge neger die opeens bij Ado opduikt en het toch schopt tot de nationale ploeg van Ivoorkust, is toch mooi. Ben dan altijd wel benieuwd wie van Ado zo'n jongen scout. Zeggen jouw leraren dat ook zo? Die jongen heeft gewoon een naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Heb Fraser volgens mij nog nooit over zijn harde spel gehoord. Die ergert zich meer aan dat ie af en toe niet alles geeft op de training. Kanon ja, mooie vent is dat. Dat ie huilend het veld af ging na z'n rode kaart bij NAC, zegt ook genoeg over hoe anders die gasten voetbal beleven. Of bij die rellen tijdens die Afrika Cup-wedstrijd van Ivoorkust laatst, zei die na afloop 'Ah joh, de fans waren gewoon blij'. :D Tekende begin vorig seizoen al, maar was pas na de winterstop inzetbaar door gezeik met werkvergunningen etc. Prima verdediger, enorm sterk. Jammer dat ie oogkleppen op heeft zodra die de bal krijgt, dan ziet ie echt niemand meer staan en rent ie blind naar voren :-D Hij doet me een beetje denken aan Kah, die destijds bij Roda speelde. Kanon is ook zo'n cultheld aan het worden, ging echt stuk bij die rush :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Zeggen jouw leraren dat ook zo? Die jongen heeft gewoon een naam. Goed geprobeerd (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Het aantonen van je hypocrisie is gelukt dus ik ben tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Zolang je er zelf maar in gelooft he :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 (bewerkt) :D is goed pikkie. Zeiken over "die Turk" en dan zelf "zo'n jonge neger" zeggen. (y) 1 december 2014 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Wat ik wel apart vind, is dat er discussie was over die overtreding van Kramer wat totaal geen rood was maar dat ik nergens iets gehoord heb over Wormgoor, wat volgens mij wel gewoon rood was. 2 benen in vliegen, bij de zijlijn. Sowieso is dat een eerste klas idioot volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 december 2014 Auteur Share Geplaatst 1 december 2014 B95D6FFMMsY :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Zat te wachten op het stuk dat ie over de kop zou stuiteren wegens het jezelf filmen tijdens het rijden maar dat kwam maar niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Gewoon tijdens het autorijden :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 18 december 2014 Auteur Share Geplaatst 18 december 2014 Held :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 december 2014 Share Geplaatst 18 december 2014 Beugelsdijk. _O_ Gemis voor de Eredivisie dat hij nu in Duitsland voetbalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 december 2014 Share Geplaatst 18 december 2014 Schijnt weer een leuk verhaaltje in te staan in de VI kerstspecial over hem, binnenkort halen dus. Overigens die Van Zweeden aan het lullen weer ;e Vreselijke man, Ado zou eigenlijk niet met zo'n gozer in zee moeten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 december 2014 Share Geplaatst 18 december 2014 Schijnt weer een leuk verhaaltje in te staan in de VI kerstspecial over hem, binnenkort halen dus. Overigens die Van Zweeden aan het lullen weer ;e Vreselijke man, Ado zou eigenlijk niet met zo'n gozer in zee moeten gaan. Gratis artikel van VI Premium, je kunt hem gewoon lezen. Heerlijk artikel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 december 2014 Share Geplaatst 18 december 2014 Ah bedankt :D Al haal ik die special sowieso wel :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 24 december 2014 Auteur Share Geplaatst 24 december 2014 hTqqA9sOUfY Klasse (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 16 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2015 Alberg wordt morgen waarschijnlijk gepasseerd door Fraser. Ben benieuwd hoe dat uitpakt, ben ook niet zo gecharmeerd van Gehrt dit seizoen. Kramer ook geschorst. Wel heel blij dat Bakker eindelijk weer terug is, vorig seizoen één van de beste spelers :) Vermoedelijke opstelling: Hansen; Zuiverloon, Wormgoor, Derijck, Meijers; Malone, Gehrt, Bakker, Jansen; van Duinen, Schet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Schet presteert toch ook niet bij jullie? Geen andere opties? [MENTION=2562]Ruben[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 16 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2015 Schet presteert toch ook niet bij jullie? Geen andere opties? [MENTION=2562]Ruben[/MENTION]; Vind Schet ook niks nee, snap ook niet waarom Fraser 'm blijft opstellen. Enige andere optie is eigenlijk Houtkoop, ben ik zelf meer gecharmeerd van, altijd dreigend als ie invalt. Andere opties zijn verhuurd (Korte, Gouriye en Esajas). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Jansen heeft in de jeugd weleens op de flanken gespeeld :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 18 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 18 januari 2015 Mike van Duinen miste een dot van een kans tegen Cambuur. De speler mocht alleen op de keeper af, maar schoof de bal vervolgens naast het doel in plaats van erin. Het publiek zag er nog wel de humor van in. Met het matchfixing-nieuws van deze week in het achterhoofd, werd er gescandeerd: ‘Mikey weet de uitslag al’. De spits stak zijn duim naar het publiek omhoog en lachte als een boer met kiespijn. Haagse humor :D Verder wel onbegrijpelijk dat we die wedstrijd nog weggeven. In de eerste helft al bijna niets weggegeven, en opeens uit het niets die 1-1. En in de tweede helft eigenlijk precies hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten