Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Ik vind dat altijd wel mooie verhalen, zo'n jonge neger die opeens bij Ado opduikt en het toch schopt tot de nationale ploeg van Ivoorkust, is toch mooi. Ben dan altijd wel benieuwd wie van Ado zo'n jongen scout.

De verdediger speelde vorig seizoen voor Corona Brasov in Roemenië, het jaar ervoor bij de jeugd van Empoli in Italië. In de zomer kon hij ook naar België of Frankrijk, maar ADO gaf hem ''het beste gevoel''. Scout Lex Schoenmaker Jr. kwam speciaal naar Roemenië om hem te zien. ''Ik wilde graag naar een grotere competitie en ADO Den Haag was precies wat ik zocht. Of ik ooit verder hogerop wil? Natuurlijk, elke voetballer heeft zijn dromen. Maar je weet nooit hoe het loopt. Ik ben blij waar ik nu ben en wil me hier laten zien, dat gaat voor alles.''

Hier heb je je antwoord ;c Werd gehaald onder Steijn en die bemoeide zich destijds ook heel veel met de scouting, dus die zal er ook wel een groot aandeel in hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb Fraser volgens mij nog nooit over zijn harde spel gehoord. Die ergert zich meer aan dat ie af en toe niet alles geeft op de training.

Kanon ja, mooie vent is dat. Dat ie huilend het veld af ging na z'n rode kaart bij NAC, zegt ook genoeg over hoe anders die gasten voetbal beleven. Of bij die rellen tijdens die Afrika Cup-wedstrijd van Ivoorkust laatst, zei die na afloop 'Ah joh, de fans waren gewoon blij'. :D Tekende begin vorig seizoen al, maar was pas na de winterstop inzetbaar door gezeik met werkvergunningen etc. Prima verdediger, enorm sterk. Jammer dat ie oogkleppen op heeft zodra die de bal krijgt, dan ziet ie echt niemand meer staan en rent ie blind naar voren :-D

Hij doet me een beetje denken aan Kah, die destijds bij Roda speelde. Kanon is ook zo'n cultheld aan het worden, ging echt stuk bij die rush :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schijnt weer een leuk verhaaltje in te staan in de VI kerstspecial over hem, binnenkort halen dus.

Overigens die Van Zweeden aan het lullen weer ;e Vreselijke man, Ado zou eigenlijk niet met zo'n gozer in zee moeten gaan.

Gratis artikel van VI Premium, je kunt hem gewoon lezen. Heerlijk artikel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alberg wordt morgen waarschijnlijk gepasseerd door Fraser. Ben benieuwd hoe dat uitpakt, ben ook niet zo gecharmeerd van Gehrt dit seizoen. Kramer ook geschorst. Wel heel blij dat Bakker eindelijk weer terug is, vorig seizoen één van de beste spelers :)

Vermoedelijke opstelling: Hansen; Zuiverloon, Wormgoor, Derijck, Meijers; Malone, Gehrt, Bakker, Jansen; van Duinen, Schet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schet presteert toch ook niet bij jullie? Geen andere opties? [MENTION=2562]Ruben[/MENTION];

Vind Schet ook niks nee, snap ook niet waarom Fraser 'm blijft opstellen. Enige andere optie is eigenlijk Houtkoop, ben ik zelf meer gecharmeerd van, altijd dreigend als ie invalt. Andere opties zijn verhuurd (Korte, Gouriye en Esajas).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mike van Duinen miste een dot van een kans tegen Cambuur.

De speler mocht alleen op de keeper af, maar schoof de bal vervolgens naast het doel in plaats van erin.

Het publiek zag er nog wel de humor van in. Met het matchfixing-nieuws van deze week in het achterhoofd, werd er gescandeerd: ‘Mikey weet de uitslag al’.

De spits stak zijn duim naar het publiek omhoog en lachte als een boer met kiespijn.

Haagse humor :D Verder wel onbegrijpelijk dat we die wedstrijd nog weggeven. In de eerste helft al bijna niets weggegeven, en opeens uit het niets die 1-1. En in de tweede helft eigenlijk precies hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites