Mvdv Geplaatst 31 juli 2013 Share Geplaatst 31 juli 2013 Goh, Falkenburg. Heel hoge verwachtingen van hem bij NEC, debuteerde uitstekend tegen Vitesse maar daarna was het bergafwaarts. Flinke tegenvaller bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 juli 2013 Share Geplaatst 31 juli 2013 ADO's middenveld is beter af zonder Falkenburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 1 augustus 2013 Share Geplaatst 1 augustus 2013 Ado's middenveld is juiste beter met Falkenburg. We missen nog een echte schaduwspits, Falkenburg kan dat perfect. Een AMC die eigenlijk bijna 2e spits is. Dan heb je Holla en Jansen om verdedigend op te letten. Aanval met Cabral, Van Duinen (_O_) en Esajas. Prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2013 Esajas? :cab: Gouriye gaat gewoon spelen vanaf links hoor. Daar verwacht ik echt veel van, maakt een hele goede indruk tot nu toe :< Schaduwspits is overigens niet het juiste woord denk ik, dan denk ik juist aan iemand die naast Van Duinen staat en vanuit de spits zich terug laat zakken naar het middenveld. Als Falkenburg komt wordt het een centrale middenvelder met aanvallende intenties. Maar Jansen kan die rol imo ook prima vervullen (heeft ie vorig seizoen in de tweede seizoenshelft laten zien), dus het is geen drama als Falkenburg niet komt. Versterking van de achterhoede (in de breedte) heeft denk ik de prioriteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 augustus 2013 Share Geplaatst 1 augustus 2013 ADO speelt niet met een 10, en Falkenburg is echt niet zo goed, die teert op een redelijk seizoen bij Sparta. Bij AZ nooit waargemaakt, en bij NEC was het ook niks. Die kerel moet je niet willen. Holla in de controlerende rol en Jansen en Van Haaren daarvoor. Uitstekend middenveld, ik zie daar de toegevoegde waarde van Falkenburg niet. Probeer dan Braber bij RKC los te weken. Versterking van de achterhoede (in de breedte) heeft denk ik de prioriteit. Jullie waren toch weer bezig met Omeruo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2013 ADO speelt niet met een 10, en Falkenburg is echt niet zo goed, die teert op een redelijk seizoen bij Sparta. Bij AZ nooit waargemaakt, en bij NEC was het ook niks. Die kerel moet je niet willen. Holla in de controlerende rol en Jansen en Van Haaren daarvoor. Uitstekend middenveld, ik zie daar de toegevoegde waarde van Falkenburg niet. Probeer dan Braber bij RKC los te weken. Jullie waren toch weer bezig met Omeruo? Nee hoor, Omeruo blijft gewoon bij Chelsea. Rechtsback is ook niet echt nodig, centraal achterin moet er nog iemand bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 3 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2013 Eigenlijk alleen het eerste en laatste kwartier enigszins goed voetbal gezien. Gelukkig maakten ze dat wel goed door, zeker in de tweede helft, met veel passie te spelen, dat is wel eens anders geweest. Verdediging stond in de eerste helft wel een paar keer heel slecht, jammer dat dat meteen wordt afgestraft. PSV was sowieso aanvallend erg sterk vond ik. Zit dan ook nog eens niet mee met die eigen goal, en als je na een half uur al op 0-3 staat weet je ook al dat het geen punten meer gaat opleveren. Maar goed, PSV-thuis is ook geen wedstrijd waar je de punten moet pakken, op naar Go Ahead-uit volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Na de 0-1 verslapten ze idd. Depay speelde wel heel goed in de eerste helft en Malone was een drama. Verder viel het me op dat de verdediging niet hele erge druk zette op de aanvallers van PSV. En die doeltrap van Coutinho in de laatste minuut :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 4 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2013 Ja idd, ze hadden voorin nog niet eens posities ingenomen en Coutinho had 'm al genomen :cab: Welk vak zat je trouwens? [MENTION=16732]De Beul[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 We zaten in Vak J. Recht boven de cornervlag. Was echt een heerlijk sfeertje. Ben honderd procent Ajax fan, maar in die betonblok is er nooit een sfeer van euforie of spanning op nationaal niveau. Vond het een heerlijke match. 2-3 verliezen en dan klappen en zingen op het laatst hun ploeg toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 4 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2013 Sfeertje was lekker ja, is ook een beetje een wisselwerking tussen de spelers en het publiek. In de tweede helft zag je dat de spelers er in ieder geval alles aan deden om er nog wat van te maken, dan gaat het publiek er automatisch achter staan. Niks gezien van dat vechtpartijtje op Midden-Noord tijdens de drinkpauze? Vind het raar dat ze daar op Fox niets van hebben laten zien. Zag opeens de grensrechter daar wegrennen (weet niet of het iets met hem te maken had), en vervolgens mensen met elkaar op de vuist gaan daar. En dan Mikey er naartoe om ze rustig te houden :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Hehe ja. Plotseling stond iedereen daar op dus ik dacht wtf. Een of andere Turk (no offence) werd volgens mij helemaal in elkaar geslagen. Werd ook strompelend weggebracht door de stewards. Kon precies tussen het veld en de tribune door kijken bij de trappen. Sfeer was zeker prettig, maar als je op de lange zijde tegenover Midden-Noord zit of de korte zijde naast het uitvak heb je volgens mij veel minder sfeer. Ook is het totaal anders dan de ArenA omdat dit gewoon een open stadion was. Wel vet om een keer mee te maken, zou er zeker vaker heen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 5 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2013 Nee klopt inderdaad, fanatieke aanhang zit op Midden-Noord en achter het goal (niet naast het uitvak, achter het andere goal). Tijdens de competitiewedstrijd tussen ADO Den Haag en PSV was er een ruzie ontstaan in het vak van de ADO-fans. Mike van Duinen, speler van de Hagenezen, zag dit gebeuren en liep er op eigen initiatief heen om de boel te sussen. De publiekslieveling, die lange tijd in de belangstelling van FC Utrecht stond, slaagde er in om de boel weer rustig te krijgen. "Dat deed ik op eigen initiatief. Ik zag dat de supporters onderling aan het vechten waren. Zoiets kan ik niet begrijpen en vind ik niet kunnen. Het ging heel snel allemaal, maar op intuïtie ging ik er naar toe", zo reageerde Van Duinen, die na rust eenmaal trefzeker was voor ADO Den Haag, in gesprek met De Telegraaf. Door de actie van Van Duinen kwam de rust terug op de tribunes en gingen de supporters achter ADO Den Haag staan. Het leverde de formatie van Maurice Steijn nog bijna een punt op. De club uit de Residentie kwam al snel met 3-0 achter, maar slaagde er nog in om tot 2-3 komen. Meer zat er echter niet in voor de club, waardoor PSV met de drie punten naar huis ging. Held :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 5 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2013 ADO heeft wat betreft verdedigende versterkingen met een aantal spelers gesproken de laatste weken, maar het wil voorlopig maar niet lukken. Joel Veltman wilden ze huren van Ajax, maar die mocht daar niet weg omdat De Boer hem daar nodig heeft. Nathaniel Will kon zich dus niet vinden in het financiele plaatje, en Kenneth Omeruo heeft een Engelse werkvergunning gekregen en staat in de belangstelling van Liverpool, West Bromwich Albion en Swansea. Dus dat die nog terugkomt is ook zo goed als onmogelijk. Supporters zongen gister toen er afscheid werd genomen van Toornstra in de rust: ''Hij ging Europa in'' :mrgy: Kreeg wel gewoon een staande ovatie overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Hehe, heerlijk. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Was wel mooi ja, alleen die broek kon echt niet :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 ADO heeft wat betreft verdedigende versterkingen met een aantal spelers gesproken de laatste weken, maar het wil voorlopig maar niet lukken. Joel Veltman wilden ze huren van Ajax, maar die mocht daar niet weg omdat De Boer hem daar nodig heeft. Nathaniel Will kon zich dus niet vinden in het financiele plaatje, en Kenneth Omeruo heeft een Engelse werkvergunning gekregen en staat in de belangstelling van Liverpool, West Bromwich Albion en Swansea. Dus dat die nog terugkomt is ook zo goed als onmogelijk. Supporters zongen gister toen er afscheid werd genomen van Toornstra in de rust: ''Hij ging Europa in'' :mrgy: Kreeg wel gewoon een staande ovatie overigens. Gevalletje van een heel zwakke zelfkennis. Is voor Eredivisie-begrippen een matige back, moet echt blij zijn als hij op het hoogste Nederlandse niveau kan blijven voetballen. Ik denk niet dat het salaris van ADO Den Haag zoveel lager ligt als bij NEC (als het al lager ligt). Misschien voelt hij zich goed omdat hij een half jaar mocht trainen met Bovenberg, dan ga je je wel beter voelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 5 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2013 Gevalletje van een heel zwakke zelfkennis. Is voor Eredivisie-begrippen een matige back, moet echt blij zijn als hij op het hoogste Nederlandse niveau kan blijven voetballen. Ik denk niet dat het salaris van ADO Den Haag zoveel lager ligt als bij NEC (als het al lager ligt). Misschien voelt hij zich goed omdat hij een half jaar mocht trainen met Bovenberg, dan ga je je wel beter voelen. Salaris zal niet zoveel minder zijn nee, wel iets minder denk ik. Maar goed, als het echt een matige back is, maar beter ook dat ie niet komt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Salaris zal niet zoveel minder zijn nee, wel iets minder denk ik. Maar goed, als het echt een matige back is, maar beter ook dat ie niet komt :D Mwa, toen hij naar NEC kwam was hij een soort van afgedankt bij Ajax, dan krijg je echt geen goed salaris lijkt mij. In de tussentijd heeft hij ook geen nieuw contract gehad volgens mij. Will past ook helemaal niet bij ADO, ik zie hem al staan tussen Haagse tokkies op een supportersavond :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Kan Supusepa niet op rechts spelen ? Vond Malone niet echt heel goed spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 5 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2013 Mwa, toen hij naar NEC kwam was hij een soort van afgedankt bij Ajax, dan krijg je echt geen goed salaris lijkt mij. In de tussentijd heeft hij ook geen nieuw contract gehad volgens mij. Will past ook helemaal niet bij ADO, ik zie hem al staan tussen Haagse tokkies op een supportersavond :D Hoeft ook niet, daar hebben we Tommie al voor _O_ Kan Supusepa niet op rechts spelen ? Vond Malone niet echt heel goed spelen. Mindere wedstrijd van Malone, die zou ik gewoon laten staan. Heeft vorig seizoen echt prima gespeeld als rechtsback, telkens als Omeruo geschorst was of weg was voor de Afrika Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 6 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2013 DEN HAAG - ADO Den Haag gaat zich niet versterken met Erik Falkenburg. De middenvelder van AZ kon het met ADO Den Haag niet eens worden over de voorwaarden van de overgang, bevestigt ADO Den Haag aan Omroep West. ADO Den Haag wilde de Leidenaar voor meerdere seizoenen vastleggen, maar de 25-jarige Falkenburg ging niet akkoord met het voorstel van de Haagse eredivisionist. Met het tegenbod dat hij vervolgens deed, ging ADO niet akkoord. Falkenburg was bang onvoldoende speelminuten te krijgen in Den Haag. ADO-trainer Maurice Steijn geef echter geen garantie op speelminuten, waardoor de transfer afketse. Go Ahead Eagles en NAC Breda lijken nu de grootste kanshebbers om de voormalig jeugdinternational, die mag vertrekken bij de club uit Alkmaar, in te lijven. Geen ramp. Hoop wel dat er snel een verdediger bijkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Tja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2013 Uitvak van Go Ahead :cab: Verder een dramatische eerste helft, redelijke tweede helft. Met een punt had je blij mogen zijn, jammer dat het uiteindelijk niks wordt. Snel vergeten en op naar NAC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Wat een drama inderdaad :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten