cimbomcu Geplaatst 25 maart 2012 Share Geplaatst 25 maart 2012 Kan er geen reet van.. Bedoel je die andere grote neger van Ado niet N'Toko? Want die is wel dramatisch maar Omeruo is wel gewoon goed hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2012 Omeruo is voor ADO gewoon een goede verdediger hoor. ''Wesley Verhoek teleurgesteld in ADO Den Haag'' De allereerste keer dat Wesley Verhoek voor FC Twente speelde, uitgerekend in 'zijn' Kyocera Stadion tegen ADO Den Haag, zal Verhoek lang bijblijven. De supporters van ADO Den Haag heetten Verhoek afgelopen zaterdagavond welkom met applaus en een mooi spandoek. ''Dat is iets unieks. Veel spelers maken mee dat ze bij hun oude club het ene na het andere verschrikkelijke ding krijgen toegewenst'', aldus Verhoek in De Telegraaf. Over de clubleiding is Verhoek minder tevreden. ''Ik ben vanaf mijn achtste bij ADO geweest, een periode van zestien jaar. En dan is het enige wat je van de clubleiding hoort een brief, dat ik het clubkostuum moet inleveren en een rekening voor de leaseauto. Ik kan wel zeggen dat het me niks doet, maar dat is niet zo. Ik vind dit heel jammer. Het doet me pijn dat ze zo met me omgaan.'' Wel raar als ADO inderdaad zo afscheid heeft genomen van Wesley :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 Nou die Omeruo ken er echt geen klote van hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 27 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2012 Dan verschillen we van mening Thierry, ik vind het geen slechte verdediger. Is ook nog maar 18, kan nog groeien. Verhoek krijgt trouwens alsnog z'n afscheid :) http://www.adofans.nl/article/09232/Alsnog_afscheid_van_Wesley_Verhoek.htm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Mooi dat Ado 1-1 speelde tegen Twente, vooral mooi dat Smolarek scoort. Ik woon in Twente en week in, week uit word ik belachelijk gemaakt dat ik fan van Ado ben, door de Twente fans. "Twente is veel beter" etc.. Heb ik ze eindelijk de mond kunnen snoeren :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Dacht altijd dat jij Ajacied was :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 30 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 30 maart 2012 Update 30 maart 19:00 uur - ADO legt lange stadionverboden op aan misdragende fans ADO Den Haag heeft zeventien supporters stadionverboden van vijf tot tien jaar opgelegd naar aanleiding van misdragingen in de thuiswedstrijd tegen Ajax. Dat laat de club vrijdag weten op haar officiële website. Een deel van de ADO-fans maakte zich op 18 maart tijdens het immer beladen duel met Ajax schuldig aan discriminerende spreekkoren en daarnaast werden er spullen op het veld gegooid. ADO heeft vijftien supporters laten weten dat ze de komende vijf jaar niet welkom zijn in het stadion; twee fans zijn voor tien jaar gestraft. Het onderzoek naar meer betrokkenen blijft doorlopen. Terecht natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 april 2012 Auteur Share Geplaatst 1 april 2012 Best leuk dit; http://www.adofans.nl/article/09255/De_Koninklijke_ADO_Den_Haag_.htm :) Hopen op een punt of meer tegen RKC morgen. Toornstra en Rado keren terug van een schorsing, en gaan allebei ook starten. De vraag is of Immers ook op het middenveld blijft staan of weer terug gaat naar de spits, ten koste van Ebi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 april 2012 Share Geplaatst 1 april 2012 Geen leuke dag voor Ado. Schandalig gespeeld en Horvath en Steijn gunden elkaar ook geen blik in de ogen na zijn wissel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 april 2012 Auteur Share Geplaatst 1 april 2012 Leek nergens op inderdaad. Tot de 1-0 was er eigenlijk niets aan de hand, na de tegengoal raakt de ploeg het helemaal kwijt (net als tegen Twente vorig week, en nog een paar keer dit seizoen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 7 april 2012 Auteur Share Geplaatst 7 april 2012 ADO zou Joey van den Berg (FC Zwolle, daarvoor Heerenveen, GAE en Omniworld) aan het eind van het seizoen willen halen, hij is dan transfervrij. Er zou al een mondeling akkoord zijn. Het is een 26-jarige aanvallende middenvelder, heb hem verder nooit zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Speelt ook wel eens in de spits vind hem niet zo bijzonder maakt jullie denk ik in iedergeval niet sterker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Joey van den Berg is helemaal niet transfervrij. Hij heeft begin dit seizoen zijn contract verlengt tot 2013. Hij is wel één van de betere van Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 9 april 2012 Auteur Share Geplaatst 9 april 2012 Voor de supporters die donderdag naar de wedstrijd gaan: http://www.adofans.nl/article/09284/Eerbetoon_Prinses_Gillian_tijdens_ADO_Den_Haag__-_Groningen.htm Ik heb er in ieder geval zin in, heel mooi eerbetoon :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 11 april 2012 Auteur Share Geplaatst 11 april 2012 ADO heeft Ammi een week geschorst, wegens ''onprofessioneel gedrag''. Steijn zou hebben gezegd dat ie zich onvoldoende inzette. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Speelt ook wel eens in de spits vind hem niet zo bijzonder maakt jullie denk ik in iedergeval niet sterker. Joey van den Berg is echt wel een speler die Ado sterker maakt hoor. Vind hem by far de beste van Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 12 april 2012 Auteur Share Geplaatst 12 april 2012 Heerlijke wedstrijd vandaag. Strijd, passie, redelijk spel, een duidelijke overwinning, wat wil je nog meer? Mooiste moment van de wedstrijd natuurlijk de 8e minuut, kippenvel. Prachtig om dat mee te mogen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 april 2012 Share Geplaatst 13 april 2012 Wat was er in de 8ste minuut dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 13 april 2012 Auteur Share Geplaatst 13 april 2012 Wat was er in de 8ste minuut dan? Eerbetoon aan prinses Gillian. http://www.omroepwest.nl/nieuws/prinses-gillian-herdacht-tijdens-ado-fc-groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 20 april 2012 Auteur Share Geplaatst 20 april 2012 Kum kan zondag tegen Feyenoord jammer genoeg nog niet meedoen, Ammi is wel weer terug. Hoorde dat Guidetti ook een twijfelgeval is, zou mooi voor ADO zijn als die niet meedeed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 28 april 2012 Auteur Share Geplaatst 28 april 2012 Vanavond winnen en we zijn veilig, hopen dat het ook gebeurt. :) Dames van ADO zijn trouwens gisteren landskampioen geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 3 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2012 Snel vergeten dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 Kansloos seizoen inderdaad. Gelukkig zijn ze veilig, maar er is inderdaad geen pluspunt aan dit seizoen te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 3 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2012 We hebben in heel 2012 één keer hebben gewonnen. Zegt genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 Matige coach ook vooral, grotendeels aan hem te danken hoor. Ik hoop dat die er uit vliegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten