Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Omeruo is voor ADO gewoon een goede verdediger hoor.

''Wesley Verhoek teleurgesteld in ADO Den Haag''

De allereerste keer dat Wesley Verhoek voor FC Twente speelde, uitgerekend in 'zijn' Kyocera Stadion tegen ADO Den Haag, zal Verhoek lang bijblijven. De supporters van ADO Den Haag heetten Verhoek afgelopen zaterdagavond welkom met applaus en een mooi spandoek.

''Dat is iets unieks. Veel spelers maken mee dat ze bij hun oude club het ene na het andere verschrikkelijke ding krijgen toegewenst'', aldus Verhoek in De Telegraaf.

Over de clubleiding is Verhoek minder tevreden. ''Ik ben vanaf mijn achtste bij ADO geweest, een periode van zestien jaar. En dan is het enige wat je van de clubleiding hoort een brief, dat ik het clubkostuum moet inleveren en een rekening voor de leaseauto. Ik kan wel zeggen dat het me niks doet, maar dat is niet zo. Ik vind dit heel jammer. Het doet me pijn dat ze zo met me omgaan.''

Wel raar als ADO inderdaad zo afscheid heeft genomen van Wesley :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat Ado 1-1 speelde tegen Twente, vooral mooi dat Smolarek scoort.

Ik woon in Twente en week in, week uit word ik belachelijk gemaakt dat ik fan van Ado ben, door de Twente fans. "Twente is veel beter" etc.. Heb ik ze eindelijk de mond kunnen snoeren :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update 30 maart 19:00 uur - ADO legt lange stadionverboden op aan misdragende fans

ADO Den Haag heeft zeventien supporters stadionverboden van vijf tot tien jaar opgelegd naar aanleiding van misdragingen in de thuiswedstrijd tegen Ajax. Dat laat de club vrijdag weten op haar officiële website. Een deel van de ADO-fans maakte zich op 18 maart tijdens het immer beladen duel met Ajax schuldig aan discriminerende spreekkoren en daarnaast werden er spullen op het veld gegooid. ADO heeft vijftien supporters laten weten dat ze de komende vijf jaar niet welkom zijn in het stadion; twee fans zijn voor tien jaar gestraft. Het onderzoek naar meer betrokkenen blijft doorlopen.

Terecht natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ADO zou Joey van den Berg (FC Zwolle, daarvoor Heerenveen, GAE en Omniworld) aan het eind van het seizoen willen halen, hij is dan transfervrij. Er zou al een mondeling akkoord zijn. Het is een 26-jarige aanvallende middenvelder, heb hem verder nooit zien spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites